AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #41 Del Skrevet 7. oktober 2024 Stabbursmusa skrev (På 3.10.2024 den 23.29): Signerer denne. Vi bodde i Hammersmith sist vi var i London. Rett ved både teater, tog/undergrunnsstasjon og koselige gater med puber, restauranter og butikker. Litt lenger reisevei inn til sentrum enn vi noengang har hatt, men det gikk veldig fint. Og veldig rolig strøk. Hotellet hadde digg aircondition og gode senger, helt ok frokost - men styr unna middagen;) Kan jeg spørre hvilket PI i Hammersmith du bodde på (der er vel minst to)? Vi skal bo på det i Shepherds Bush Road snart, og hadde tenkt å spise på restauranten der (Bar&Block) ene dagen av logistikkhensyn, men om den er elendig får vi tenke oss litt om. AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 15.20): Ja, Southern bruker ac 3 minutter lengre siden de stopper to steder på vei til Victoria. De andre togselskapene går også andre steder enn Victoria, så man sparer oftest tid på vanlige tog hvis man skal noe annet sted enn akkurat Victoria. Det med bagasjen kan kanskje være et poeng hvis man har mye av den, jeg har aldri hatt problemer med å få den med på vanlige tog. Anonymkode: 63955...47b Helt enig! De få minuttene er det ikke verdt å betale doble prisen for å spare inn, og ofte er det mye mer praktisk å komme til Blackfriars/Farringdon/St Pancras/London Bridge. Dit er det Thameslink-tog som går, og de har god plass til bagasje. Mulig det er noe mindre plass til bagasje om man tar Southern til Victoria, men selv der er det plass til noe bagasje (men disse togene er ofte fullere enn Thameslink til de andre stasjonene, så det spiller nok inn). Anonymkode: 910e0...d4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 7. oktober 2024 #42 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan jeg spørre hvilket PI i Hammersmith du bodde på (der er vel minst to)? Vi skal bo på det i Shepherds Bush Road snart, og hadde tenkt å spise på restauranten der (Bar&Block) ene dagen av logistikkhensyn, men om den er elendig får vi tenke oss litt om. Helt enig! De få minuttene er det ikke verdt å betale doble prisen for å spare inn, og ofte er det mye mer praktisk å komme til Blackfriars/Farringdon/St Pancras/London Bridge. Dit er det Thameslink-tog som går, og de har god plass til bagasje. Mulig det er noe mindre plass til bagasje om man tar Southern til Victoria, men selv der er det plass til noe bagasje (men disse togene er ofte fullere enn Thameslink til de andre stasjonene, så det spiller nok inn). Anonymkode: 910e0...d4d Vi bodde på det i Talgarth Road. Var ikke klar over at det var to. Maten var ok nok der, men veldig små porsjoner. Barneporsjonenen var tilpasset små barn og de vi hadde med oss på 10-15 år ble ikke mette i det hele tatt, selv om de hadde to sides til. De brukte utrolig lang tid på å servere maten og drikken kom etter at alle var ferdige med å spise… Synes også det var veldig bråkete i restauranten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #43 Del Skrevet 7. oktober 2024 Oma Gymkhana: beste indiske i verden Rock and sole: fish and chips Italias bear chocolate: syk kake Black pig: syk sandwich Bomba paella: Borough market Taste film Harry Potter Bread Ahead: Creme brûlée doughnut Dette er min liste over spisesteder jeg skal besøke neste gang jeg reiser til London! Anonymkode: ff8db...2c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 7. oktober 2024 #44 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Oma Gymkhana: beste indiske i verden Rock and sole: fish and chips Italias bear chocolate: syk kake Black pig: syk sandwich Bomba paella: Borough market Taste film Harry Potter Bread Ahead: Creme brûlée doughnut Dette er min liste over spisesteder jeg skal besøke neste gang jeg reiser til London! Anonymkode: ff8db...2c9 Treatz skal i hvert fall jeg tilbake til. En helt egen restaurant kun for desserter. Utrolig mye godt, himmelrike for meg som elsker is, pannekaker og slikt https://www.treatz.co.uk/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #45 Del Skrevet 10. oktober 2024 Stabbursmusa skrev (På 7.10.2024 den 18.31): Vi bodde på det i Talgarth Road. Var ikke klar over at det var to. Maten var ok nok der, men veldig små porsjoner. Barneporsjonenen var tilpasset små barn og de vi hadde med oss på 10-15 år ble ikke mette i det hele tatt, selv om de hadde to sides til. De brukte utrolig lang tid på å servere maten og drikken kom etter at alle var ferdige med å spise… Synes også det var veldig bråkete i restauranten. Takk for svar! Vi skal bo på det i Shepherds Bush Road, og ser de har Bar&Block-restaurant, som visstnok skal være litt bedre enn standard PI-restauranter, så krysser fingrene. Anonymkode: 910e0...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #46 Del Skrevet 10. oktober 2024 Dizzy skrev (På 29.9.2024 den 11.17): Tusen hjertelig takk, alle sammen, for mange gode råd og tips!🥰 Er ikke så veldig bereist, så suger til meg all informasjon og gode råd jeg kan få! Har ikke lest tråden, men har du barn som skal være med? I så fall er en tur innom Hamley's verdt å ta! Der kan man fint tilbringe noen timer med å glane på alt. En hel etasje med bare dukker og Barbie for eksempel. Helt enormt. Leker, leker og leker. Har du barn, men de skal ikke være med, så stikk innom likevel og kjøp med et par "souvenirer" til dem! Må vel være en av Europas største lekebutikker? Anonymkode: a9baa...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. oktober 2024 #47 Del Skrevet 10. oktober 2024 Harrods om man inte har klaustrofobi lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #48 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 16.39): Beste tips? Finn nærmeste togstasjon eller flyplass og dra derfra! Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor folk skal til London. Det er så mange andre byer i England, og UK som er så mye finere. Nå har jeg da bodd nesten ett tiår i England ( Nord-England vel å merke, så er nok noe påvirket av Nord-Sør-kranglingen). Anonymkode: 4dfaa...b60 Har man vært i London mange ganger er jeg enig med deg. Jeg liker meg godt i Manchester. Virkelig en spennende by. Hotellprisene er noe helt annet enn i London, også. Anonymkode: c3cd2...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 19. oktober 2024 #49 Del Skrevet 19. oktober 2024 Dizzy skrev (På 29.9.2024 den 9.52): Reiser tll London for aller første gang i oktober. Hva er dine aller beste tips? Opplevelser som er verdt å få med seg? Steder å spise? Afternoon tea? Apper som kan være lure å laste ned på forhånd? Butikker? Markeder? Vintagebutikker? Enkleste måte å reise fra Gatwick til sentrum? Diamond Jubilee Tea Salon | Afternoon Tea in London (fortnumandmason.com) Verdt hver krone ! Bestill bord på forhånd. Train Travel and London Gatwick | London Gatwick Airport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #50 Del Skrevet 19. oktober 2024 kaledonia skrev (26 minutter siden): Diamond Jubilee Tea Salon | Afternoon Tea in London (fortnumandmason.com) Verdt hver krone ! Bestill bord på forhånd. Train Travel and London Gatwick | London Gatwick Airport Vil du anbefale Diamond Jubilee fremfor andre Afternoon tilbydere. Jeg var på Sketch i fjor, det var og veldig bar og flotte lokaler. Ønsker gjerne å prøve Afternooen tea opppe i The Shard, har du forsøkt det? Anonymkode: d0e76...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 19. oktober 2024 #51 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vil du anbefale Diamond Jubilee fremfor andre Afternoon tilbydere. Jeg var på Sketch i fjor, det var og veldig bar og flotte lokaler. Ønsker gjerne å prøve Afternooen tea opppe i The Shard, har du forsøkt det? Anonymkode: d0e76...1ef Nei, jeg hadde bare forsøkt Diamond Jubilee, men Rules er også andre anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå