Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Hei! Jeg har lenge vært plaget med mye utflod, tror jeg hadde dette før jeg begynte på Yasmin, men jeg har det uansett forsatt. Skal nå snart begynne på Loetta. Er det da mulighet for at jeg får mindre utflod? Jeg har ikke BV eller sopp ellernoe sånt, er bare plaget av mye utflod.
Gjest gjest 0 Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Har ingen svar, men er like nysgjerrig som deg. Har akkurat begynt på Loette selv, og synes jeg hadde litt mye utflod med yasmin. (har bare brukt loette i 1 uke)
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Har også problemer med dette, skal begynne på Loette om ca. 2 uker. Det jeg vet at utflod står som en bivirkning hos Yasmin, mens den hos Loette ikke gjør det. Håper utfloden begrenser seg. Ingen som har erfaringer med dette?
Polluela Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 Jeg hadde masse utflod da jeg gikk på Yasmin, men lite da jeg gikk på Loette så vidt jeg kan huske.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 Da håper jeg dette blir tilfellet for meg også. Takk for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå