Gå til innhold

kan man overføre SMSer til PC


Gjest Gjest_Evita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Evita_*

Hei!

Jeg får så mange fine smser og har så mange kule konversasjoner per sms, at jeg ofte ikke har hjerte til å slette dem.. Så blir minnet fullt, og da skriver jeg en del av smsene på pcen i et tekstbeh-program.. Og siden jeg først er i gang, så skriver jeg alle.. :sjenert: Det blir som en dagbok, veldig artig å ha! Men - det tar jo så lang tid.. Det jeg lurer på, er om det går an å overføre dem fra mobil til pc? Hva trenger man i så fall da og hvordan?

Har hørt noen si at "du trenger bare en kabel".. men vet ikke om det går med min mobil, Nokia 3120..

Håper noen av dere kyndige sjeler der ute kan svare på dette.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har bluetooth på mobilen går det an å kjøpe en liten bluetoothpinne til å plugge i USB-porten på pcen. (Trenger ikke å koste mer enn 200 kroner.) Men når det er sagt, jeg har aldri forsøkt å overføre meldinger til pcen, så jeg vet ikke om det går, men alle andre filer funker i hvert fall (bilder osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokia har programvare for mobilene sine. Du installerer et program og kobler til mobilen. Enten via en kabel, infrarød eller via blåtann. Og så er det bare å følge anvisningen i programmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg i min tid hadde telenor sitt kontantkort hadde telenor en sideTror jeg måtte registrer meg på "min side"? som en kunne overføre smser til. I den perioden var jeg nyforelsket og fikk mange fine smser som jeg overførte og har tatt vare på. Jeg er nå chess kunde og har ikke funnet tilsvarende mulighet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...