AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Jeg har reklamert på et par sko kjøpt på Boozt for 5 måneder siden. Reimen bak har røket av i festet og henger nå og slenger. Jeg fikk tilbud om å få ca. 500kr refundert, dvs. ca. 1/3 av prisen jeg betalte. Jeg skulle da stå for reparasjon selv. Problemet er at jeg tviler på at denne skaden er mulig å reparere fordi det er svært lite materiale som kan feste stroppen igjen. Det er altså ikke en søm som har gått opp, men festet har revnet av. Kan jeg kreve å få nye sko, få heve kjøpet, eller må selger få mulighet til å rette feilen? I så fall, kan jeg kreve at de fikser skoene for meg, altså at jeg sender de til dem for reparasjon? Anonymkode: 941e9...4d6
Capazitet Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Det må du jo nesten spørja Boosts kundeservice om
Gjest ZarahSweet Skrevet 29. september 2024 #3 Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 20.52): Jeg har reklamert på et par sko kjøpt på Boozt for 5 måneder siden. Reimen bak har røket av i festet og henger nå og slenger. Jeg fikk tilbud om å få ca. 500kr refundert, dvs. ca. 1/3 av prisen jeg betalte. Jeg skulle da stå for reparasjon selv. Problemet er at jeg tviler på at denne skaden er mulig å reparere fordi det er svært lite materiale som kan feste stroppen igjen. Det er altså ikke en søm som har gått opp, men festet har revnet av. Kan jeg kreve å få nye sko, få heve kjøpet, eller må selger få mulighet til å rette feilen? I så fall, kan jeg kreve at de fikser skoene for meg, altså at jeg sender de til dem for reparasjon? Anonymkode: 941e9...4d6 Du fikk tilbud. Da ville jeg sjekket først med en skomaker og fått vite om det var mulig og hva det vil koste. Om skomaker kan fikse og gi deg en pris ville jeg vist til det og få dekket summen skomaker tilbyr. Om ikke skomaker mener det funker så krev å heve kjøpet eller nye sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå