Gå til innhold

Ville dere dumpa daten om dere fant ut at hen jobbet på lager?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Wow du er skikkelig fordomsfull. 

Anonymkode: 6a7c9...676

Eva-Lena skrev (18 minutter siden):

Herregud, sånne som deg fortjener å forbli single. 

Wow. Nå blir jeg litt fordomsfull, kjenner jeg. Lær dere å lese før dere svarer på spørsmål. 

For å svare TS: så lenge det er et interessant menneske jeg har foran meg, så spiller det ikke noen rolle hvor han jobber. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser ut som dere misforstod spørsmålet mitt.

Anonymkode: 766c4...a7a

Hva har jeg misforstått? Du sier du har blitt dumpa fordi du jobber på lager, og da spør jeg, er du sikker på at det er pga jobben du har blitt dumpet?

Anonymkode: a0466...17f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har jeg misforstått? Du sier du har blitt dumpa fordi du jobber på lager, og da spør jeg, er du sikker på at det er pga jobben du har blitt dumpet?

Ja, jeg har blitt dumpa før altså, uten at det har vært på grunn av lagerjobben. Men nå fikk jeg konkrete svar på hvorfor, derfor måtte jeg lage en tråd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager, jeg tok det som et retorisk spørsmål rettet mot min dårlige personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mwn hvorfor ta utdanning innen et smalt og vanskelig fagfelt hvis du ikke vil jobbe med det? Jeg ville neppe dumpet deg på grunnlag av jobben, men jeg ville vært ganske nysgjerrig og undrende når det gjelder livsvalg og prioriteringer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Mwn hvorfor ta utdanning innen et smalt og vanskelig fagfelt hvis du ikke vil jobbe med det? Jeg ville neppe dumpet deg på grunnlag av jobben, men jeg ville vært ganske nysgjerrig og undrende når det gjelder livsvalg og prioriteringer. 

Fordi jeg ikke ante at det skulle bli som det ble. Jeg tok utdannelsen fordi det var det jeg ville jobbe med, men det viste seg å bli vanskelig. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, ville jeg selvfølgelig studert noe annet.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det står "funnet ut" tenker jeg at det høres ut som at dette ikke er noe som er kommunisert fra start. Har man da løyet om hva man jobber med, eller hva er det snakk om egentlig? Det er ganske vanlig å snakke om hva man jobber med helt i begynnelsen når man dater, fordi jobb tar opp en stor del av livet. 

Anonymkode: 9bc09...a18

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor dumper de deg når de får høre at du jobber på lager? Fordi det er en "lavstatus" jobb? Fordi man ikke har millionlønn? Man har egentlig ganske god lønn på lager, mer enn nok til å leve et komfortabelt liv.

Neste gang, spør de hvorfor å jobbe på lager er noe de dumper deg for.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når det står "funnet ut" tenker jeg at det høres ut som at dette ikke er noe som er kommunisert fra start. Har man da løyet om hva man jobber med, eller hva er det snakk om egentlig? Det er ganske vanlig å snakke om hva man jobber med helt i begynnelsen når man dater, fordi jobb tar opp en stor del av livet. 

Dette er ikke snakk om å lyve om jobb nei. Snakker man sammen finner man ut av ting. Jeg fant ut at daten min var glad i katter for eksempel, ved å snakke med hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sjekke hvor mye en kan tjene pr time ved å jobbe på lager? Hvis det er det som betyr så mye. Mange lager jobber er meget godt betalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste kjipe er at du må bo på Stovner resten av livet, og kjøre gammel bil. Men om det ikke betyr noe så er det jo greit. 

Anonymkode: 39020...bc3

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg spør fordi det har jeg skjedd meg et par ganger nå. Jeg har høyere utdannelse, men jobber ikke innenfor feltet mitt siden det er smalt og vanskelig. Jobben gir meg ikke så mye hjernetrim, men jeg har jo mange andre interesser. 

Nei absolutt ikke.  Samboeren min er logistikkfagarbeider og jobber på lager.  Hadde vært ganske kjipt om jeg dumpa han pga yrkesvalg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fordi jeg ikke ante at det skulle bli som det ble. Jeg tok utdannelsen fordi det var det jeg ville jobbe med, men det viste seg å bli vanskelig. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, ville jeg selvfølgelig studert noe annet.

Har ikke dumpet over det nei.

Men synd det ikke gikk som du håpet, om du fortsatt drømmer om å finne en jobb innenfor fagfeltet ditt så håper jeg det ordner seg. 

Men ikke fordi lager er dumt, men fordi ja, du har lov å ha en drøm.

Anonymkode: af11f...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dømmer ikke mennesker etter deres yrke, men hvem de er som person. Har vært sammen med alt fra lege til en uten utdanning. Det viktigste er hvordan man er som menneske. Holder meg langt unna mennesker som ser ned på andre i feks serviceyrker. 

Anonymkode: c4d70...c66

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (3 minutter siden):

Nei absolutt ikke.  Samboeren min er logistikkfagarbeider og jobber på lager.  Hadde vært ganske kjipt om jeg dumpa han pga yrkesvalg 

Syns logistikk høres ille ut utifra andre sin erfaring og hadde i dette tilfellet blitt sjeleglad om han da hadde jobbet på lager i stedefor. 

Anonymkode: af11f...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagerjobb er en fin og ærlig stilling. Jeg har dumpet utallige grunnet dårlig oppførsel, blokkert en og annen grunnet kriminelle handlinger, ristet på hodet og gått min vei ved respektløshet, har hittil ikke møtt på jobber som gjør at jeg trekker meg fra kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

En mann på lager er 1000 ganger bedre enn en mann på uføretrygd. Hadde lett blitt sammen med en mann som vil jobbe ❤️

Anonymkode: 7b302...d1f

Som vil jobbe.. tror du uføre ikke VIL jobbe? 

Anonymkode: 6c2dd...9c3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe problem med at noen jobber på lager. Jeg drømer om å begynne med det selv på de dagene barna slitter meg ut i dagens jobb! Har intryk av at det ofte er en fysisk jobb, så tror jeg hadde tenkt det var posetivt du kom til å holde deg i god form! Er du sikker på at det er på grund av jobben de avsluter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dette er ikke snakk om å lyve om jobb nei. Snakker man sammen finner man ut av ting. Jeg fant ut at daten min var glad i katter for eksempel, ved å snakke med hen.

Det betyr med andre ord at du har vært på flere dates uten at dere har snakket om hva dere jobber med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...