Gå til innhold

Mascara som ikke drysser

Amanlis

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Yves Saint Luaren mascare lukter himmelsk godt, og føles veldig godt på, men den drysser på meg  :tristbla:

Faux Cils?

Jeg syns den var god de 3 første gangene. Etter hvert så syns jeg den tørker inn for fort rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faux Cils?

Jeg syns den var god de 3 første gangene. Etter hvert så syns jeg den tørker inn for fort rett og slett.

Jeg har brukt Faux Cils i flere år, og jeg har ikke merket at den tørker inn noe raskere enn andre mascaraer. Jeg tørker av børsten med tørkepapir med jevne mellomrom og da holder den seg fint til den er tom.

På meg drysser den ikke, men den mister litt av effekten etter en lang dag/natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Jeg har brukt Faux Cils i flere år, og jeg har ikke merket at den tørker inn noe raskere enn andre mascaraer. Jeg tørker av børsten med tørkepapir med jevne mellomrom og da holder den seg fint til den er tom.

På meg drysser den ikke, men den mister litt av effekten etter en lang dag/natt.

Mye mulig. Men, som vi alle vet så fungerer mascaraer veldig ulikt i fra vipper til vipper.

Husker jeg spurte de på Esthetique om dette, og de hadde visstnok fått flere kunder som hadde nevnt det.

Men som sagt... hver sin smak, forskjellige vipper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du Spectacular? Vertiginious? Generous? Extravagant? Crescendo? Eller Lash Queen?

Jeg har bare brukt den til Helena Rubenstein som skal gi ekstra lange vipper. Aner ikke hva den heter. Har med den gamle i vesken og sier bare at jeg gjerne vil han en ny slik når jeg handler.

Men jeg har venninner som bruker av de andre typen og de skryter like hemningsløst av HR som det jeg gjør, så jeg trodde alle typene deres var like gode i holdbarhet. (Og så vant HR maskara testen på TV2hjelper deg for noen år siden også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale en marcara som ikke drysser etter noen timer?

Er lei av å se ut som om jeg har gnidd meg i øya eller at mascaraen har rent ut.

det som har funket for meg er å bruke en mascara base under mascaraen. personlig bruker jeg mascara base fra shiseido og mascara fra lancome (flextencil)

sitter som et skudd - jeg merker enorm forskjell :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine erfaringer (av de jeg husker vel å merke :sjenert: )

LANCOME- har forsøkt MANGE, men alle gjør mine vipper til "edderkoppvipper", og et par av dem sverta under øynen, la seg i renner liksom...

KANEBO- den vanlige 38* funker bra, men synes den passer best til hverdagsbruk, gir ikke meg "partylook" ;) Liker den lille børsten jeg da :) gir naturlig pene vipper, grei å få av, men somme tider lei av de flaka...

- den "nye" 38* synes jeg ikke var store forskjellen på, annet enn større børste... Vippene fikk ikke mere volum (det lover den vel heller ikke) og ikke merket jeg lengde. Dryste fort, og var borte før arbeidsdagen var omme

HELENA RUBENSTEIN

- spectacular er jeg veldig godt fornøyd med!!! super børste, drysser ikke, sitter godt og gir pene vipper. Men heller ikke dennne så voldsomy med volum. Er tilnærmet vannfast, men enkel å fjerne.

- Lash Queen var en nedtur... ikke volum, aknskje lengde men du verden hvor fort den "forsvant" i løpet av dagen og dessuten la den seg i renner under øynene...

MAX FACTOR- calorie 2000 er min favoritt, sikekr vinner;) ikke så veldig dyr heller. Gir volum, pene vipper, enkel å legge og fjerne og drysser ikke. Og det jeg liker er at den tørker ikke fort på vippene, slik at jeg kan rekke å legge flere lag oppå hverandre før den har tørket :)

vurderer ellers å førsøke en dior eller estee lauder, men vet ikke om jeg tør.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...