AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 Hva er din signaturrett? Anonymkode: 3ae1b...d3e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Linse-, havre-, gulrot- løk-, chili burger Anonymkode: f58e9...c2c 2
Rosa Gnom Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Sushi! Lager veldig god Maki,sashimi, nigiri osv. Jeg har ialefall fått mye skryt for det tidligere. At det er bedre enn sushi man kjøper på restaurant. Jeg liker å tro at de mener dette. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Stund siden jeg laget den nå, men har en fiskerett som selv har blitt tatt godt imot av selv de som ikke er så glad i fisk Torsk med potetmos, aspargesbønner, rødvinssaus og toppet med sprøtt bacon Anonymkode: 5919e...2f8 1
Irak Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Jeg syns det er veldig godt med svin indrefilet fylt med kremost, urter, soltørka tomater. Surrer bacon rundt fileten. Serveres med hjemmelaget pasta og ostesaus. Gjerne et glass rødvin til. Da er jeg i himmelen ihvertfall 🤩.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Skrevet 26. september 2024 Kjøttkaker i brunsaus, og en god kyllingsuppe, og vårruller, og vanlige nakkekoteletter Anonymkode: 2c118...9eb
Million Skrevet 26. september 2024 #7 Skrevet 26. september 2024 (endret) Den jeg oftest tyr til når jeg skal lage middag til noen på besøk her, er Boeuf bourguignon gryterett, laget fra bunnen av (fransk for "biff fra Burgund"). Det finnes flere varianter av den, som denne f.eks. Kjempegod! Den jeg lager har jeg tilsatt et par andre ting i enn oppskriften jeg opprinnelig begynte å følge. Fant den på nett for mange år siden, skrev den ut og klistret den inn i oppskriftsboka mi. Nå kan jeg den utenat, da, men sjekker boka for sikkerhets skyld for å se at det ikke er noe jeg har glemt. Hadde glemt baconet en gang for eksempel. Endret 26. september 2024 av Million 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 26. september 2024 #8 Skrevet 26. september 2024 Løvbiff med påmmfri, spaghetti, og bernaise saus.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Skrevet 26. september 2024 Fjordlands med kjøttkaker Varmet opp uten micro og posene! Servert på varmet tallerkner...lurt mange med den. Anonymkode: d3511...ccb 2
Sonit Skrevet 26. september 2024 #10 Skrevet 26. september 2024 Jeg er veldig god på å lage bolognese/ragu, så det lages i store mengder og fryses ned. Helstekt and med glaserte poteter, og hjemmelaget rødkål. Andebryst. Er også en kløpper på å steke/ovnsbake all slags kjøtt og fisk. Lager Beef Wellington nærmest i blinde. Generelt veldig flink til å lage mat 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Skrevet 26. september 2024 1)Kyllingsalat med stekt kyllingfilét, babyleaves salat, fetaost, oliven, ristede pinjekjerner, soltørkede tomater som har ligget i bløt i vann eller olje og/eller cherrytomater, agurk (og pasta skruer av linser for ekstra protein) 2) Gulrot og ingefær suppe med kylling Anonymkode: e1b4a...441
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #12 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fjordlands med kjøttkaker Varmet opp uten micro og posene! Servert på varmet tallerkner...lurt mange med den. Anonymkode: d3511...ccb Men de smaker jo ingenting. Anonymkode: 8c73d...87a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Skrevet 26. september 2024 En slags kyllinglasagne, men ikke med tomatsaus og bechamel, som vanlig lasagne, men lagvis pasta og en kremet, krydret saus. 😋 Anonymkode: a3cea...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #14 Skrevet 26. september 2024 Italienske retter, små men mange. Når det kommer flere på besøk her elsker jeg å lage en rekke småretter med utgangspunkt i det italienske kjøkken. Og fylle kjøkkenøya med alt fra tallerkener med skinke og ost, oliven i ulike varianter. Foccachia og Grissini. Capresesalat. Melon+skinke+balsamico. Ruccola med parmasan. Auberginesalat med hvitløk. Squashpasta med ricotto. Dekomponert lasagne. Pasta Ragu, med langtidsstekt svin og salvie. Tagliata (mørt oksekjøtt) med ruccola. Ossobuco. Gratinert Gnocchi. Og mer. Anonymkode: 154da...57d 1 2
Daisy-love Skrevet 26. september 2024 #15 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Linse-, havre-, gulrot- løk-, chili burger Anonymkode: f58e9...c2c Jeg tar gjerne oppskrift 😋 Elsker kornkarbonader siden den gangen vi laget det på skolekjøkkenet 🤣🤪😋 Har oppgradert de med blant annet revet gulrot før, så det hørtes ut som en spennende miks 😋
Daisy-love Skrevet 26. september 2024 #16 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Italienske retter, små men mange. Når det kommer flere på besøk her elsker jeg å lage en rekke småretter med utgangspunkt i det italienske kjøkken. Og fylle kjøkkenøya med alt fra tallerkener med skinke og ost, oliven i ulike varianter. Foccachia og Grissini. Capresesalat. Melon+skinke+balsamico. Ruccola med parmasan. Auberginesalat med hvitløk. Squashpasta med ricotto. Dekomponert lasagne. Pasta Ragu, med langtidsstekt svin og salvie. Tagliata (mørt oksekjøtt) med ruccola. Ossobuco. Gratinert Gnocchi. Og mer. Anonymkode: 154da...57d Høres nydelig ut 😋
Synne-Marie Skrevet 26. september 2024 #17 Skrevet 26. september 2024 Spaghetti og kjøttsaus. Veldig basic, men overraskende ofte etterspurt. Ellers lager jeg visstnok verdens beste pannekaker. 1
Paulinetta Skrevet 26. september 2024 #18 Skrevet 26. september 2024 Denne tråden burde vært ulovlig uten medfølgende oppskrifter!! 9 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #19 Skrevet 26. september 2024 Skulle ønske dere her var vennene mine 😆 Jeg har fått mest skryt for lasagne, boeuf bourguignon, chili con carne og jogan rosh. Jeg elsker å lage gryter! Kjøper kraftbein og kjøtt på rekoring, det blir veldig godt 😋 Anonymkode: 65edc...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #20 Skrevet 26. september 2024 Skipperpai, som jeg kaller det. Hjemmelaget potermos, god kryddret kjøttdeig med ett glass first price tacosaus og pittelitt vann, tar potetmosen i en ildfast form, legger kjøttdeigblandingen over, strør på massevis av ost, inn i ovnen til osten har smeltet. Serveres med salat og hvitløksbaguett. Veldig godt, raskt og enkelt. Anonymkode: defd9...f8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå