AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #221 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 16.34): Og da tenker jeg på at man på forhånd selvsagt har spurt om evnt allergier, hva han synes er spesielt godt og hva han absolutt ikke liker. Laget min signaturrett til en jeg liker godt. Første hjemmedate. Og han spiste ca halve porsjonen før han la fra seg bestikket og sa at dette her var ikke noe særlig. Ble litt ....paff? Og lei meg. Klart det er sårt når man legger mye tid og kjærlighet i en rett man føler man mestrer. Også lei meg siden jeg synes han er en bra kar. Kunne jo kanskje pakket det litt mer inn.. Tanker..? Anonymkode: a9441...e63 Umiddelbare tanker: han eier ikke oppdragelse, har usunt og ensidig kosthold, er noe uintelligent. Jeg hadde nok latt det bli med den daten. Anonymkode: 7bc7b...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 28. september 2024 #222 Del Skrevet 28. september 2024 caroline.s skrev (På 27.9.2024 den 0.15): Man skal ikke for evig og alltid lyve til sin partner. Ærlighet varer lengst, men det handler om måten man sier det på. Dette er ikke en partner en gang, det er en date.. en person man såvidt kjenner. Man spyr ikke fra seg slike kommenterer hvis dette er et menneske man har lyst til å bli bedre kjent med. Om det er dèt det hele handler om, får man være ærlig å si det. Som jeg har nevnt tidligere så hadde jeg foretrukket om han ordla seg annerledes, men det er ingenting med måten TS fremstiller situasjonen på, som handler om å «spy» fra seg noe som helst. Jeg er også tilhenger av at alt handler om måten man sier ting på - men å avvise noen eller definere det som røde flagg for en uskyldig (og muligens tankeløs) kommentar - er for min del likefullt et signal om urealistiske forventninger og manglende forståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #223 Del Skrevet 28. september 2024 Hans manglende folkeskikk er et rødt flagg. At han ikke liker maten din kan bli lei lengre ut i forholdet, med mindre han har selv tenkt å kokkelere resten av livet deres? Et rødt flagg for meg om noen jeg er sammen med ikke liker maten min, her har min mann presset i seg svidde nugattiboller mens han sa om og om igjen "helt perfekt" selv om vi begge vet at de ble dritt. Men han sa det for meg og det er viktig. Bollene smakte nok fremdeles dritt, men han visste hvor mye tid og kjærlighet jeg hadde lagt i dem.. DET er det en partner gjør.. Jo man skal kunne være ærlig, men en trenger ikke være brutal om det.. Anonymkode: c882b...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå