AnonymBruker Skrevet 25. september #1 Del Skrevet 25. september Jeg går første året på sykepleien og tenker mye på hva jeg vil jobbe med når jeg er ferdigutdannet, og hvilken videreutdanning jeg ønsker å ta. Jeg har stor interesse for akuttmedisin, men jeg ønsker å bo på landet så det er så si ingen muligheter for å jobbe med dette. Jeg lurer derfor på hvor dere som er sykepleiere jobber, og om dere trives med det. Jeg ønsker ikke å jobbe på sykehjem, eller hjemmetjenesten, og står derfor ganske blank på hva det er jeg kan gjøre når jeg ikke ønsker å bo i by, Anonymkode: 3e990...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #2 Del Skrevet 25. september Jobber i kommunal psykiatri, og synes det er veldig spennende. Jobber delvis i bolig for psykisk syke, og delvis i en slags psyk. «Hjemmesykepleie». Stortrives med det. Mange komplekse problemstillinger, veldig allsidige oppgaver (alt i fra følge noen til møte på nav, til tvangsmedisinering etter spesialistvedtak). Boligsosial oppfølgning, støttesamtaler, miljøterapi. Vi er egentlig kommunens potet 🤭 Veldig mye samhandling med sykehus, leger etc - det er jo som regel vi som oppdager feks forverring i tilstand. Vi har også en HELT annen bemanningsnorm enn feks hjemmesykepleien grunnet kompleksiteten i pasientenes problemstilling - så vi har gjerne tid til den ekstra praten eller den lille tjenesten som andre deler av helsetjenesten ikke har tid til. Det er givende Anonymkode: b1979...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå