AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Hvor lang tid tok det fra du startet med kjøretimer til du var helt ferdig? Anonymkode: ae993...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september 40 minutter sånn omtrent. Hadde grei sensor. Anonymkode: 1e285...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september Startet med kjæretimer i slutten av august, og tok lappen 8.november. hadde øvelseskjørt litt sommeren før. Anonymkode: 43d00...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september Tok det på 3 uker i 2021. Anonymkode: 8986d...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september Hm ... 50 til 60 kilometer i timen på det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september Begynte med kjøretimer i slutten av august, oppkjøring i starten av oktober, Hadde kun det obligatoriske + en frivillig "oppvarmingstime" rett før oppkjøringen. Anonymkode: 6df8e...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september 3 mnd. Det er 10 år siden da Anonymkode: abc0a...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september Rundt y2k, 8 timer, som var minimumskrav, pluss de pålagte ekstra kjøretimene. Betalte ca 1000 Deutsche Mark. Anonymkode: 59e20...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september 4 måneder, men med én måned ferie da jeg startet midt på sommeren. Anonymkode: 67968...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september Jeg tok lappen for et par år siden, automat-gir. Fra jeg begynte å øvelseskjøre til jeg bestod oppkjøring tok det 9 måneder. Da hadde jeg mye fokus på øving og lesing og kjøring, og øvelseskjørte så ofte jeg kunne med alle som sa seg villig til å kjøre med meg. Kunne kanskje hatt oppkjøring litt tidligere og bestått, men det tok tid å finne en ledig time da alt ble booket så fort det ble lagt ut. (Januar 2022.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #11 Del Skrevet 25. september Fra jeg begynte på kjøreskole til lappen var i boks, ca.3 mnd. ikke nylig nei. Anonymkode: 5d429...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #12 Del Skrevet 25. september to uker i 1991 på førerkort bil, tok noe lengre på MC da det var mangel på sensor og sesongen er kort så jeg startet for sent for å fullføre samme år. Anonymkode: abef0...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 25. september #13 Del Skrevet 25. september Hva er måleenheten for fart på kjøreopplæring? I fravær av en bedre definisjon velger jeg timer per uke. Jeg tipper jeg snittet på 1,3t/u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #14 Del Skrevet 25. september 3 mnd på bil og 1 mnd på motorsykkel 🙂 Anonymkode: 9e925...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #15 Del Skrevet 2. oktober Gikk faktisk laaaang tid grunnet sommerferie og skolegang,men var tre kjøretimer og Ts pakka. Gikk 4 mnd totalt. Kjedelig å få lappen 2mnd for sent! Var litt nedtur å montere piggdekk etter første uka.... Anonymkode: ae5a6...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #16 Del Skrevet 9. oktober Begynte i januar. Hadde kjøretime ca annehver uke. Hadde oppkjøring i juni, så 5-6 måneder tok det for meg. Anonymkode: f19cd...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #17 Del Skrevet 9. oktober Begynte med kjøretimer i sept/oktober ca. Oppkjøring tidlig desember, litt ventetid på denne Anonymkode: c1c26...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #18 Del Skrevet 10. oktober Brukte ca 1,5 måned. Kunne tatt det før om jeg fikk oppkjøring tidligere. Anonymkode: 91d99...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå