Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Rosakatt skrev (9 timer siden):

Jeg spørr om høyde for å kunne nevne min. Vil vi skal være mentalt forberedt på hvordan hverandre ser ut, føler det er tryggere å på en måte bli litt akseptert på forrhånd ved å ha formidlet utsendet mitt. Er 170, som kan bety noe for dem også.  Hadde jeg vært 160 har jeg ikke vært i samme posisjon ved å være for høy for noen, å da har jeg ikke følt trangen til å nevne det. 

Du må være mye tryggere på degselv enn det jeg er, jeg vil ikke være til bry for noen, å da er det ekkelt å dukke opp som hun høye dama. 

Jepp, jeg er 178 og har skremt bort noen på første date 😅 Greit å slippe det. 

Anonymkode: 90590...7c0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 11.00):

De fleste menn vil ikke bli sammen med damer som har ligget rundt i stor stil (altså mer enn snittet), likevel juger de kvinnene på bodycounten... ikke noe bedre det. 

Anonymkode: 45e25...fbc

Antall menn en kvinne har ligget med har ikke daten noe som helst med. Høyde er synlig og derfor kleint å lyve om. Mao, ikke sammenlignbart 

Anonymkode: dcfeb...365

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 20.52):

DETTE var svaret fra TS.

Er det ingen andre som har fått det med seg, eller vil dere bare skrive i det uendelige om egne erfaringer og synspunkter på høyde? 

Anonymkode: 184b7...4b5

150 er jo kortvokst!!! Jeg vil gjerne vite om daten min er kortvokst, så skjønner ts godt. Dog noe merkelig at hun ikke klarte å spotte det utifra bilder. 

Anonymkode: dcfeb...365

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med menn som møter en dame som sier hun er feks 160 og så er hun egentlig 180? Og mannen er 165? Hvis høyde ikke er viktig for menn- ville det vært greit for de? Siden menn reagerer sånn på at kvinner har preferanser for høyde. Jeg selv er kvinne og høy, hadde jeg vært lav kunne jeg vært med en lav mann. Men foretrekker en på min egen høyde - helst.

Anonymkode: 7f57f...89f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (På 27.9.2024 den 20.16):

La meg spørre dere damer her en gang for alle.. Hva i svarte er det vi høye har som såkalte normale høye ikke har? Jeg klarer faktisk ikke å fatte hva som er så bedårende med en høy mann kontra en vanlig mann.

Til admin: slett om du mener det er upassende i eksisterende tråd.

Jeg er kvinne og høy, og med en lav mann hadde jeg følt meg «stor» i forhold og liker at mannen er på min høyde.  Jeg vil ikke ha en høy mann «fordi han er høy» eller fordi høye menn har bedre egenskaper - men fordi jeg er høy selv. Hadde jeg vært lav kunne jeg vært med en lav mann- da hadde han vært på min høyde.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 10.52):

Jeg ville aldri ha datet en kvinne med «høydekrav» i utgangspunktet.

Jeg er 184, men har aldri hatt høyden min på Tinder feks. En kvinne med «høydekrav» faller utenfor mine preferanser.

Anonymkode: a33ff...791

Ville du møtt en dame som var nesten 190 da? Siden høyde ikke er viktig..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville du møtt en dame som var nesten 190 da? Siden høyde ikke er viktig..

Jeg er 187, tar heller en dame på nesten 190 enn ei på 160 om det er de to valgene det står mellom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg burde ha løyet...sagt jeg var 165 og møtt på date med en mann på 170....?

Tviler på at han hadde blitt så fornøyd hvis i tillegg hadde pyntet meg med 12 cm høye heler.

( K184) 

Anonymkode: 35907...0cd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er kvinne og høy, og med en lav mann hadde jeg følt meg «stor» i forhold og liker at mannen er på min høyde.  Jeg vil ikke ha en høy mann «fordi han er høy» eller fordi høye menn har bedre egenskaper - men fordi jeg er høy selv. Hadde jeg vært lav kunne jeg vært med en lav mann- da hadde han vært på min høyde.

Er kvinner som utelukkende hiver seg etter høye menn jeg sikter til.. Det er en egen rase som driter i alt anna bare mannen er høy. 

Sjøl er jeg nokså høy (200cm++) og er samboer med ei lita frøken som aldri har gitt uttrykk for at hu går etter det. Hu har såklart spørt om høyden min. Og fått ærlig svar. Er stor forskjell på å spørrja om høyde å værra betatt av det😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (Akkurat nå):

Er kvinner som utelukkende hiver seg etter høye menn jeg sikter til.. Det er en egen rase som driter i alt anna bare mannen er høy. 

Sjøl er jeg nokså høy (200cm++) og er samboer med ei lita frøken som aldri har gitt uttrykk for at hu går etter det. Hu har såklart spørt om høyden min. Og fått ærlig svar. Er stor forskjell på å spørrja om høyde å værra betatt av det😀

Men så er hun liten og er aldri i fare for å være for høy for en mann heller.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen veldig høye/lave her som ser etter partnere som kan kompensere litt, altså er det motsatte, enten veldig lave/høye, for å unngå at barna blir uvanlig høye eller lave?

Anonymkode: b3477...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (2 minutter siden):

Men så er hun liten og er aldri i fare for å være for høy for en mann heller.

Normal høyde på kvinner. Så ja, lita i forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen veldig høye/lave her som ser etter partnere som kan kompensere litt, altså er det motsatte, enten veldig lave/høye, for å unngå at barna blir uvanlig høye eller lave?

Anonymkode: b3477...423

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Duck skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er du samboer med et barn? Du vet hva ei lita frøken betyr?

Anonymkode: db468...32a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det flere menn med doble standard. Hvis dama har bilde fra en heldig vinkel, så er det jug og juks. Lyver hun på vekta, så er hun verre en djevelen. Lyver hun på alderen, så er hun desperat og patetisk. Men når de selv lyver på høyden, så er det DAMA igjen det er noe gærent med.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er du samboer med et barn? Du vet hva ei lita frøken betyr?

Vriompeis. Du veit hva det betyr?

Hu har normal høyde for ei kvinne. Det vil da si veldig lita i forhold til meg. Var det noe du mer du skal vri på med det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 12.52):

Daten var 1.50 han løy på 30 cm. 

Anonymkode: b5fa3...a03

Trodde han at du ikke ville oppdage det? Det er like teit som å lyve om penisstørrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (1 minutt siden):

Vriompeis. Du veit hva det betyr?

Hu har normal høyde for ei kvinne. Det vil da si veldig lita i forhold til meg. Var det noe du mer du skal vri på med det samme?

"Ei lita frøken" er et fem år gammelt barn. Ingen damer liker å bli omtalt som om de var barn. Skal vi omtale deg som "den storvokste poden"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (Akkurat nå):

Trodde han at du ikke ville oppdage det? Det er like teit som å lyve om penisstørrelse. 

Noe det også lyves om i stor stil. "Den er ikke så stor" betyr som regel "blyanttiss", for eksempel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ei lita frøken" er et fem år gammelt barn. Ingen damer liker å bli omtalt som om de var barn. Skal vi omtale deg som "den storvokste poden"?

Idiot.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...