AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Tips til hodetelefoner som sitter godt på et lite voksen-hode? Sony WH-1000XM3 er det beste jeg har klart å finne til nå, men de er fortsatt såpass store at jeg ikke kan bruke dem når jeg går. 😅 Anonymkode: 1b938...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Merket Beats by Dr dre Har Jeg hatt mye god erfaring med. Jeg har ett lite hode, og headsettene derifra er de eneste som sitter ordentlig på mitt hode på joggeturen 😅 Anonymkode: cf4fa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Merket Beats by Dr dre Har Jeg hatt mye god erfaring med. Jeg har ett lite hode, og headsettene derifra er de eneste som sitter ordentlig på mitt hode på joggeturen 😅 Anonymkode: cf4fa...b5b Takk! Vet du hvor man kan teste dem i butikk? Har ikke sett dem i fysisk butikk tidligere. Anonymkode: 1b938...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk! Vet du hvor man kan teste dem i butikk? Har ikke sett dem i fysisk butikk tidligere. Anonymkode: 1b938...769 De er på både elkjøp og power her jeg bor ihvertfall. Anonymkode: cf4fa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå