AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #21 Skrevet 23. september 2024 Ja jeg legger merke til slikt. På lørdag var det varmt i solen hvis man satt i ly for vinden, men surt i skyggen. Ble sittende i parken ved siden av noen unge mødre, der den ene moren stod i skyggen og ammet barnet sitt på omtrent 3-4 mnd. Babyen hadde tynn genser og bukse med ingenting under (genseren skled opp så jeg så huden), ikke jakke eller lue. Moren hadde tjukk høstjakke, skjerf og lue. Jeg hadde så lyst å si at hun måtte kle på babyen sin, men fikk meg ikke til å gjøre det. Anonymkode: 9c274...4e2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #22 Skrevet 23. september 2024 jeg legger mer merke til de som kler på ungene sine alt for mye. Lue når det er 14 grader, eller boblejakke inne på et senter.. Det er ikke farlig å bli litt kald - overopphetet derimot. Anonymkode: a04cb...17a 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #23 Skrevet 23. september 2024 Noen barn er varmblodige og fryser sjelden,mens andre igjen er en frossenpinn og fryser hele året. Selv går jeg gjerne med t skjorte under regnjakka selv om pusten er hvit ute. Anonymkode: 55495...603
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #24 Skrevet 23. september 2024 Dessuten så er 13-15 grader sommertemperatur og da bader gjerne ungdom i sjøen. Anonymkode: 55495...603 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #25 Skrevet 23. september 2024 Ungen min er i en periode hvor de er en evig kamp om bekledning. Jeg velger hvilke kamper jeg tar. En dag gikk han ut med 3 gensere i 20 grader og sol… En annen dag nektet han jakke og votter, så da fikk han gå ut å kjenne hvor kaldt det var. Hadde selvfølgelig med ekstra klær. Noen ganger må de bare få kjenne på det selv for å lære. Og noen barn er veldig varme av seg, noen fryser lett osv. så jeg legger meg ikke bort i det, med mindre jeg ser en 2 åring løpe rundt naken i -30 grader. Anonymkode: 95cca...a2a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #26 Skrevet 24. september 2024 Mine barn løper ut i t skjorte selv på en kald høst dag. Finner frem klær og ber de ta det på, men så fort jeg snur meg har de forsvunnet ut uten klærne. Skjer hele tida😂 Anonymkode: 4125d...0ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå