AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Hei! Skal i et jobbintervju, har egentlig minimalt erfaring med det. Det er en kunderådgiver stilling. Har dere noe tips og råd? Jeg vil tro disse spm kommer: - Hvorfor skal vi ansette deg? - Hva kan du bidra med? Hva pleier dere og svare på sånt? Noe jeg må tenke på? Anonymkode: 57822...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Hvordan takler du stress hvilke type person har du vanskeligheter å jobbe med og hvordan løser du det hva forventer du i lønn har jobbet som det selv. Anonymkode: cbc6b...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan takler du stress hvilke type person har du vanskeligheter å jobbe med og hvordan løser du det hva forventer du i lønn har jobbet som det selv. Anonymkode: cbc6b...a5f Svarte du noe spesielt? Eller var du deg bare selv? Anonymkode: 57822...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Svarte du noe spesielt? Eller var du deg bare selv? Anonymkode: 57822...79a var meg selv, men fokuserte litt på det p takle stress og vanskelige situasjoner, forbered gjerne noen eksempler og ikke «lyv» å si at der ikke finnes noen personligheter i verden du ikke akkurat elsker Anonymkode: cbc6b...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): var meg selv, men fokuserte litt på det p takle stress og vanskelige situasjoner, forbered gjerne noen eksempler og ikke «lyv» å si at der ikke finnes noen personligheter i verden du ikke akkurat elsker Anonymkode: cbc6b...a5f Takk for det! Hadde du førstegangsintervju? Er det noe mer etter det? Anonymkode: 57822...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for det! Hadde du førstegangsintervju? Er det noe mer etter det? Anonymkode: 57822...79a To intevjuer hadde jeg , å det har de fortsatt på min arbeidsplass. sjekk arbeidsplassen sin nettside, har de eks noen verdier eller bærekraftsmål som kan være viktig iht jobben du søker. Spesielt er verdier viktig Anonymkode: cbc6b...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): To intevjuer hadde jeg , å det har de fortsatt på min arbeidsplass. sjekk arbeidsplassen sin nettside, har de eks noen verdier eller bærekraftsmål som kan være viktig iht jobben du søker. Spesielt er verdier viktig Anonymkode: cbc6b...a5f Det skal jeg gjøre. Hva pratet dere om på andregangsintervjuet? Anonymkode: 57822...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det skal jeg gjøre. Hva pratet dere om på andregangsintervjuet? Anonymkode: 57822...79a husker ikke spesifikt, men var mer utdypende og graving, men nå vet jeg de har case oppgave typ som er relatert til ting man kan møte på i Stillingen som kunderådgiver og har litt utdypende spørsmål Anonymkode: cbc6b...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 17.04): husker ikke spesifikt, men var mer utdypende og graving, men nå vet jeg de har case oppgave typ som er relatert til ting man kan møte på i Stillingen som kunderådgiver og har litt utdypende spørsmål Anonymkode: cbc6b...a5f Hvor viktig vil du si kjemi med intervjuer er? Anonymkode: 57822...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor viktig vil du si kjemi med intervjuer er? Anonymkode: 57822...79a Viktig!! jeg hadde 3 på intervju, ene fra HR de to andre var ledere , den ene lederen ville ikke ha meg, mens den andre lederen likte meg veldig godt. Du skal tross alt inn i ett team vanligvis så personlighet og kjemi vil jeg si var viktig. Anonymkode: cbc6b...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå