Gå til innhold

Hvordan stimulerer dere prostata på mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt inn må man og hvordan vite at man er på rett sted?

Anonymkode: 79244...caa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når mannen begynner å stønne, er du på rett sted.

Anonymkode: a91f4...062

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg stimulerer fra utsiden, via perineum. Nyter ikke stimulering innvendig.

Anonymkode: 3c43f...da4

• Liker 3
Skrevet

Ca en naturlig bøy på dine fingre, men husk at det krever et vist trykk. Han vil gi «godlyder» når du treffer p-punktet (om han er «klar)

Om du også prøver å press/trykk motsatt vei (mot ryggraden), så kan også det føles fantastisk. 
Bruk mye glidekrem, da mye trykk som skaper friksjon vil eller ikke føles godt.

lykke til og bruk god tid

• Liker 1
Skrevet

4-5 cm inn. Det føles visst, i følge en tidligere kjæreste, ikke helt ulikt å stimulere G-punktet hos kvinner. Hun hadde erfaring med begge deler, så jeg kjøper den forklaringen. 

Skrevet

Bruker dere hansker til dette? Syns det er veldig ekkelt å skulle bruke fingre inn der uten hansker. Vil heller gjerne høre hvordan dere stimulerer via perineum, hvis noen kan forklare?

Anonymkode: 27bef...778

• Liker 2
Skrevet

Kostholdet vårt består av mye grønt og fiberrik mat. Når man er sunn vil det så vidt være avføring i endetarmen, så jeg går bare inn med fingeren på mannen. Jeg lar ikke negla på fingeren jeg bruker vokse lang. Vi bruker mye glidemiddel. Å ja, noen ganger ber jeg han douche hvis jeg vet han har spist usunt.

Anonymkode: 1a30b...443

Skrevet
Doolittle skrev (1 time siden):

4-5 cm inn. Det føles visst, i følge en tidligere kjæreste, ikke helt ulikt å stimulere G-punktet hos kvinner. Hun hadde erfaring med begge deler, så jeg kjøper den forklaringen. 

Imponerende at tidligere kjæreste hadde erfaring med hvordan både g punkt og prostata føles ved stimulering 🫣😉

Anonymkode: 141d1...488

• Liker 1
Skrevet
Doolittle skrev (6 timer siden):

Bruker bare fingeren og den gikk helt inn uten at jeg kjente noe punkt. Holdt på sikkert et kvarter..typen elsket det da og spennende for meg😊

Anonymkode: 79244...caa

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Imponerende at tidligere kjæreste hadde erfaring med hvordan både g punkt og prostata føles ved stimulering 🫣😉

Anonymkode: 141d1...488

Hun hadde erfaring med både å stimulere g-punktet hos kvinner og prostata hos menn, ja. 

Skrevet
Doolittle skrev (7 timer siden):

Hun hadde erfaring med både å stimulere g-punktet hos kvinner og prostata hos menn, ja. 

Pult en del hu da😉

Anonymkode: 82ed9...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Pult en del hu da😉

Vi pulte en del ihvertfall. Hvor mange eller hvor mye hun pulte før eller etter meg er jeg ikke så opptatt av, gitt.

• Hjerte 1
Skrevet
Doolittle skrev (3 timer siden):

Vi pulte en del ihvertfall. Hvor mange eller hvor mye hun pulte før eller etter meg er jeg ikke så opptatt av, gitt.

Selvsagt er du ikke det, hun var jo ikke forholdsmateriale 😘

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Selvsagt er du ikke det, hun var jo ikke forholdsmateriale 😘

Vi var sammen i over sju år, så joda, det var hun absolutt. 

• Hjerte 1
Skrevet

Du virker nokså usikker, 15f. Å snakke om andre som at de ikke er "forholdsmateriale" når det eneste du vet er at vedkommende har hatt sex med både kvinner og menn, får deg bare til å fremstå liten og ynkelig selv. Du tenker nok at du helst vil fremstå som tøff, sterk og selvsikker, men det har altså motsatt effekt. Når du blir eldre, for du fremstår også ganske ung og uerfaren, kan det jo være at du lærer at å rakke ned på andre kun får deg til å fremstå svakere selv. Sterke folk trenger ikke å trykke andre ned for å vise fram styrken sin, de er sikre nok på seg selv til å stole på at den er der når den trengs uansett. 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...