Gå til innhold

Noen som har vært i Senegal ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at i Sverige er Senegal kommet mer og mer som et charter-reisemål.  Veldig gunstig prismessig.  Er det noe som kommer til Norge ?  Er det noen som har vært der, eller kjenner reisemålet.

Anonymkode: fdcc8...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært rundt i Senegal, både i Dakar og i innlandet som nasjonalparken Niokolo-Koba. For å si det slik: det er (svært) mange steder jeg heller ville brukt en charterferie på gitt...Det er slett ikke det verste landet å oppholde seg i i den regionen, men skjønner ikke helt vitsen. Uten å ha sjekket ut hotellene charterselskapene tilbyr så antar jeg at det er snakk om fine resorter. Saken er at utenom disse vil det være omgivelser som ikke er spesielt turistvennlige (altså: folk er vennlige nok, for all del. Men det er liksom ikke så mye interessant og spennende å ta seg til).

Skal en dra på charterferie for å nyte livet på resort er det mange steder det er enklere å reise til.

Skal en dra på charterferie for å bo godt, og oppleve historie eller natur er det også mange steder det er enklere å reise til.

Skal en dra på charterferie til et sted naboen ikke har vært på ennå: kjør på...

Det jeg husker best fra Senegal er kvinnenes vakre og fargerike kjoler i hverdagen. Det virket som om det var en stolthet i å kle seg pent selv om en var fattig – selv etter senegalesiske forhold.

Anonymkode: 38321...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 19.23):

Ser at i Sverige er Senegal kommet mer og mer som et charter-reisemål.  Veldig gunstig prismessig.  Er det noe som kommer til Norge ?  Er det noen som har vært der, eller kjenner reisemålet.

Anonymkode: fdcc8...bb5

Har vært mye i senegal som liten. Husker ikke helt hva stedet het, men ligger rundt dakar omtren tror jeg. Veldig fint det og god mat, Jeg annbefaler senegalsk linsegryte:skilpadde:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...