AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Når man har fått resept på slanke sprøyte, vil det da ligge inne hos min fastlege, eller må jeg bestille ny resept via dem hver gang? Anonymkode: 8762e...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Enten må du bestille ny hos euroclinix eller kontakte fastlegen. Fastlegen kommer ikke til å skrive ut ny resept til deg uten å ha hatt deg inne på konsultasjon. Anbefaler deg å bestille time hos fastlegen så han/hun kan fortsette oppfølgingen da dette blir billigere. Hvis ikke må du ut med 500 hver gang du trenger en resept Anonymkode: 14552...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enten må du bestille ny hos euroclinix eller kontakte fastlegen. Fastlegen kommer ikke til å skrive ut ny resept til deg uten å ha hatt deg inne på konsultasjon. Anbefaler deg å bestille time hos fastlegen så han/hun kan fortsette oppfølgingen da dette blir billigere. Hvis ikke må du ut med 500 hver gang du trenger en resept Anonymkode: 14552...cd6 Takk for svar. men vil legen se jeg har fått resept på det? Når jeg kommer til legen neste time, så ser legen at det er noe jeg har prøvd Anonymkode: 8762e...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. men vil legen se jeg har fått resept på det? Når jeg kommer til legen neste time, så ser legen at det er noe jeg har prøvd Anonymkode: 8762e...f89 Ja Anonymkode: 738df...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Er usikker, men resepten ligger på helsenorge slik som alle andre resepter. Hvilken info legene kan se aner jeg desverre ikke Anonymkode: 14552...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Vil du ikke at legen skal se det? Anonymkode: 14552...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil du ikke at legen skal se det? Anonymkode: 14552...cd6 Joda, nesten bedre om legen får sett det Anonymkode: 8762e...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Joda, nesten bedre om legen får sett det Anonymkode: 8762e...f89 Ja det er det. Uansett anbefaler euroclinix å gi fastlege beskjed om hva du gjør Anonymkode: 14552...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Det er jo bare å skrive når du bestiller time at du har fått resept fra den klinikken før, og at du nå trenger time for å fornye resepten? Anonymkode: 876f6...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå