AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #1 Skrevet 21. september 2024 Hei! Jeg planlegger sommerferie i Thailand for meg og mine tre tenåringsbarn. Skal reise litt rundt og har brukt Agoda til å booke inn et par hotell allerede (mulig å avbestille) 😉 Ettersom vi har et budsjett å forholde oss til, prøver jeg å finne relativt rimelige og gode steder å overnatte. Jeg ser at Agoda i visse tilfeller tilbyr ganske rimelige rom på hotell som ser bra ut, hvor det står «rom tildeles ved ankomst». Dvs vi risikerer å få firemannsrom eller to dobbeltrom antar jeg. Begge deler er helt ok for oss. Men jeg lurer på om noen har erfaringer med dette fra Agoda, og evt vil dele de med meg? Jeg kjenner det er ørlitt skummelt da alt ansvar ligger på meg og jeg liker å ha kontroll 😅 Samtidig liker jeg og både gode hotell og å spare penger 🤷♀️ Anonymkode: 7a2b1...374
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #2 Skrevet 23. september 2024 Vi bruker ofte å hoppe på disse tilbudene fra Agoda. Har alltid vært kjempefornøyd, hvis man velger et bra hotell skal det mye til at man får tildelt et kott. Jeg tror det ofte går på at det kan være tilfeldig om man får dobbeltseng eller to enkeltsanger, for eksempel. Anonymkode: 9b2b2...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå