Gå til innhold

Frokost på senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker du å få frokost på senga? Samboer liker det, men ikke jeg, jeg foretrekker å sitte ved et bord når jeg spiser.

Anonymkode: 079f5...53c

Uff nei noe så klumsete 😊 sitter ikke godt, orker ikke smuler i senga.. dessuten vil jeg ut av soverommet når jeg våkner, starte dagen. 

Hadde jeg likt frokost på senga kunne jeg jo tilrettelagt med store puter tilgjengelig etc, men det har aldri fristet. Ikke orker jeg å stappe i meg mat med en gang heller.. 

Jøss, dette hadde jeg meninger om, merker jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må du sitte på en spesiell måte for å klare å spise?

Anonymkode: 47606...ffe

Denne har jeg lyst å svare på, man spiser jo ikke i senga bare for å "klare å spise", det skal vel være en kosestund? Og da vil jeg gjerne sitte godt, for klarer ikke kose meg om jeg er ukomfortabel. Men å klare å spise, ja, det får jeg til, åpne munn, tygge og svelge. Men poenget er vel at det skal være litt kos. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Prøv det. 

Så får du nok opp humøret en god del hakk en tidlig lørdag morgen 😁

Bitterhet og beskhet er nok mer usunt for kropp og sinn enn litt koffein her og der. 

Anonymkode: 0919a...bbb

Jeg hr det best uten rus :) Er hverken bitter eller besk som person heldigvis, offerollen kler deg dårlig.

Anonymkode: b0981...439

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det❤️ Først to-tre kopper kaffe på sengen så frokost eller brønsj da om en vil. Bor aleine så ordner meg med det selv og tar det med meg inn i sengen på brett og spiser samtidig som jeg kanskje ser en serie eller en film. Koselig med puter i ryggen, dynen halveis slengt over meg i pyjamas og en fin og avslappende formiddagstund. Det er så deilig å gjøre dette i helgene 

Anonymkode: eeb61...6e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Elsker det❤️ Først to-tre kopper kaffe på sengen så frokost eller brønsj da om en vil. Bor aleine så ordner meg med det selv og tar det med meg inn i sengen på brett og spiser samtidig som jeg kanskje ser en serie eller en film. Koselig med puter i ryggen, dynen halveis slengt over meg i pyjamas og en fin og avslappende formiddagstund. Det er så deilig å gjøre dette i helgene 

Anonymkode: eeb61...6e6

Hvor gammel er du? 😳

Anonymkode: b0981...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du? 😳

Anonymkode: b0981...439

Gammel nok til å nyte livet :nigo:Du da? På gamlehjem selv eller?

Anonymkode: eeb61...6e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Liker du å få frokost på senga? Samboer liker det, men ikke jeg, jeg foretrekker å sitte ved et bord når jeg spiser.

Anonymkode: 079f5...53c

Du spør om vi liker å få senga full av smuler og krummelurer? Nei, takk, ingen mat på soverommene uansett. 
Er man for dårlig til å spise ved et bord, så trenger man ikke mat. 

Anonymkode: ab30c...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke så lyst på, jeg er ikke sulten tidlig om morgenen. Jeg drikker kaffe om morgenen, men jeg best å ha stått opp og være i gang med dagen før jeg setter meg ned med en kaffekopp. Eller aller best lørdag og søndag morgen, kaffe i termokopp på tur med hunden mens verden enda sover. 

 

Anonymkode: b9f30...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganger det har vært koslig, men syns også det er litt nasty 😅 

Anonymkode: c5de0...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig frokost; nei takk.

Kaffe med noe godt; ja takk! Litt sjokolade/kjeks/kakebit som jeg liker.

Jeg spiser normalt ikke frokost, så en ting er at jeg ikke er klar for mat når jeg ligger i senga. En annen ting er at jeg synes det er ukomfortabelt å spise i sengen. 
 

Jeg er derimot av de som våkner, og er klar for noe søtt nesten med en gang 😂 det er absolutt ikke hverdagskost å spise noe søtt om morgenen allikvel, så om jeg skulle bli servert noe  sånt til kaffen så er det skikkelig kos 🥰 kaffe får jeg innimellom (må av og til be om det riktignok), men «med noe i følge» er vel kun til bursdag 🥲

Anonymkode: d983e...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken jeg eller samboer liker det. Men hvis han hadde likt det, så hadde jeg nok overrasket han med det på f.eks bursdag, farsdag eller bare fordi jeg ville gjøre litt ekstra

Anonymkode: ddf1e...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...