Gå til innhold

Noen som har hatt bukhinnebetennelse?


Purple_Pixiedust

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt og som kan beskrive smertene? 

Jeg har sidelike smerter i bakveggene når jeg trekker pusten. Det verker ikke ellers, men når jeg puster dypt. Har hatt det i en ukes tid. 

Jeg er innlagt på psykiatrisk sykehus, men er jo lav legebemanning på helg. Kun én  lege på hele huset. 

Men ble litt obs da jeg nå googlet det. At det er svært dødelig selv med behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil understreke at jeg IKKE er lege! 

Men siden det kun er vondt når du puster, kan det gjerne være at det er stram muskulatur du kjenner på. Regner med du kjenner på uro/stress siden du er innlagt på psykiatrisk, og dette kan gi stram muskulatur. 

Anonymkode: 1a9e2...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil understreke at jeg IKKE er lege! 

Men siden det kun er vondt når du puster, kan det gjerne være at det er stram muskulatur du kjenner på. Regner med du kjenner på uro/stress siden du er innlagt på psykiatrisk, og dette kan gi stram muskulatur. 

Anonymkode: 1a9e2...aac

Okei. Får håpe du har rett. 

Jeg er ganske vant til å være på psykiatrisk så kjenner ikke å angst I forbindelse med det, men jeg har absolutt mye å tenke på da. Jeg puster ganske så overfladisk, men puster jeg helt ned i magen så kjenner jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til at jeg også har obstipasjon pga en medisin. Tar laktulose og laxoberal daglig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg hatt ganske nylig. Var veldig syk å innlagt en uke på sykehus. Sterke smerter å feber. Ingen tvil om at jeg var syk for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...