Gå til innhold

Er gift, men har begynt å fantasere som andre menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn er litt enkle. Har de blitt avvist en gang, eller at damen ikke har lyst av en eller annen grunn, så ligger det å ulmer i tankene bak. Om at hun kanskje ikke finner han seksuell attraktiv lenger. Sånt er veldig vanskelig å glemme. Og han vil kansellere henne seksuelt, og heller ty til onani eller i verste fall sidesprang. 

Anonymkode: ec4b0...710

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg og mannen har vært sammen i 10 år og har i dag to små barn. Frem til barn hadde vi sex nesten daglig. Jeg hadde lav sexlyst under begge graviditeter og den første tiden etter fødsel, noe mannen har respektert og da også tatt mindre initiativ. Men sexlysten min er nå tilbake for fullt. Føler jeg har både vist og sagt dette til mannen over flere måneder. Men enten når det ikke inn, eller så er hans sexlyst betraktelig lavere enn tidligere. Kan hans sexlyst ha blitt lavere også pga krevende hverdag med jobb og småbarn, eller tenner han ikke på meg lenger? 

I det siste har jeg tatt meg selv i å tenke seksuelt på andre menn, mens jeg i alle år kun har tenkt på mannen slik. Nå tenker jeg seksuelt om nesten annenhver mann jeg ser, og er kåt hele tiden. Savner sånn å bli begjært, men har jo ikke lyst til å være utro. Noen gode råd?

Anonymkode: d7235...e54

Jeg vet ikke hvordan dere damer har det men vi men får mer lyst på sex når vi får orgasme. Det er som å trene at da ønsker en å trene mer. jeg har det slik og det her er uansett alder.  du må også ts initiativ. Ta på han og lek lit med kuken. ts lit på innsiden av lårene og prøv å finne it om han har andre steder som han liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn er litt enkle. Har de blitt avvist en gang, eller at damen ikke har lyst av en eller annen grunn, så ligger det å ulmer i tankene bak. Om at hun kanskje ikke finner han seksuell attraktiv lenger. Sånt er veldig vanskelig å glemme. Og han vil kansellere henne seksuelt, og heller ty til onani eller i verste fall sidesprang. 

Sånn tror jeg mange damer er også.

k47

Anonymkode: 47d8f...7e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor56 skrev (4 timer siden):

Hva fantaserer du

Å bli knadd på puppene og rumpa mi. At noen stryker meg på lårene og holder meg rundt midjen. Å bli tatt oppetter veggen. Jeg sitter i møter på jobb og lurer på om menn tenker på meg seksuelt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Å bli knadd på puppene og rumpa mi. At noen stryker meg på lårene og holder meg rundt midjen. Å bli tatt oppetter veggen. Jeg sitter i møter på jobb og lurer på om menn tenker på meg seksuelt også.

Ikke så avansert i grunn, savner bare å kjenne at jeg blir begjært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (21 timer siden):

Har dere begge blitt vant til det? Folk er vanedyr. Det er jo derfor mange synes det er skummelt å bli løslatt etter å ha sittet inne..

Hun har nok et ønske om å forandre det. Jeg synes det kom veldig brått på etter 3 år uten noen som helst seksuell kontakt. Vi går til terapi angående dette men foreløpig ikke kommet tilbake til det vi hadde. Jeg føler vi i den perioden ble likeverdige samarbeidspartnere i forholdet, men ikke kjærester lengre. Men fortsetter å jobbe

Anonymkode: 2c3a0...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Menn er litt enkle? Den myten eller nedlatende kommantaren fra en kvinne provoserer om en ikke har kontroll.

Åssen er menn enkle? Du sier at de er enkle, og kommer med et eksempel som uten tvil gjelder begge kjønn og har ikke noe med kun mannen å gjøre.

Vet du at en mann er ikke mer enkel enn kvinnen er vanskelig. KJønnene er ulike og de som sier dette er bare ikke klar over ulikhetene og hvorfor de føler det slik overfor det andre kjønnet. Mannen er lløsningsorientert når han tenker og finner løsninger eller tar et valg. Kvinner er stort sett alltid sterkt styrt av sine følelser og er påvirket av disse når hun tenker eller finner løsninger eller tar et valg. Det skal ikke mye til for å skjønne at dette raskt gir utslag i ulik retning hvis de fels skal velge ut et bord på ikea. Mannen finner et som har rett pris, rette mål og er passe fint og velger det og betaler og er hjemme på et blunk. Kvinnen må se alle bordene, sjekke de ut og sammenligne, føle om det er riktig for henne eller ikke. Gå videre og når alle er nøye sjekket så har hun ofte to-tre-fire bord det står mellom. Da må prosessen startes på nytt men da kun med disse finalistene. Tilslutt finner hun sitt bord og da er hun rimelig sikker, det  er i alle fall sikkert.

Dette er et eksempel, men med dette så er ikke mannen automatisk enkel og kvinnen vanskelig men det kan se slik ut fra der de står og ser på det andre, over hekken og parkeringsplassen.....

Menn er raskere og mer effektiv, kvinner er grundigere men mer korrekt men lite effektive....

Og hva så? Ingen er enkle etter vanskelig for det om!

Poenger er, kom sammen, prat om hvordan en føler det og hva somer vanskelig osv. Det er et ord for dette, 

KOMMUNISER KJØNNENE I MELLOM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 14.38):

Jeg hadde lav sexlyst under begge graviditeter og den første tiden etter fødsel, noe mannen har respektert og da også tatt mindre initiativ. Men sexlysten min er nå tilbake for fullt. Føler jeg har både vist og sagt dette til mannen over flere måneder.

Du må rett og slett fyre i gang mannen din, skikkelig igjen. Drit i hint og luring. Her må du møte opp naken på stua, eller ikledd noe sexy,gi han blowjobs i senga etter at han har trent og dusja eller hva det er han liker. Du ønsker selvsagt å bli begjært, men du må da vekke opp igjen begjæret som han han har fortrengt for å ikke gå over dine grenser til nå,

Menn gjør seg opptatt og kommer inn i en rytme der sex ikke har prioritert nettopp fordi det er frustrerende å gå over tid å være på uten å få noe. Så da legger man lokk på det helt til det kjøler, og fyller tiden med andre ting (feks jobb og trening).

Det var du som kjølte ned sexlivet deres (ufrivillig, selvsagt) og da kan det jo være greit at du fyrer det opp igjen.

Anonymkode: be157...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 7.33):

Vil ikke akkurat si at han har blitt avvist i dette tilfellet. 

Og hva med kvinner, om mannen sier nei til sex en dag? Høres veldig utrygt og sårbart ut den måten å tenke på.

Anonymkode: 5d73a...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (På 20.9.2024 den 15.46):

Dette forstår jeg veldig godt, som kvinne vil man ikke alltid være den som har mest lyst

Hvorfor ikke det, egentlig? 

Anonymkode: 5573c...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han ventet på deg i 10 år også venter du at han skal bare være tilbake for deg som om de ti årene ikke har skjedd?

Jeg håper indelig at du gir han masse tålmodighet. Det savnet du opplever nå er tross alt bare en brøkdel av hva han opplevde de første årene da du ikke hadde lyst på like mye sex som tidligere. At han har gitt opp litt som beskyttelsesmekanisme er bare naturlig.

Du får ta masse inisativ selv og fortell han hva du ønsker, uten å presse ham. 

Anonymkode: 20a2f...8e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 7.33):

Ja, sånn er alle menn. 

Anonymkode: 467c5...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (På 20.9.2024 den 15.46):

Dette forstår jeg veldig godt, som kvinne vil man ikke alltid være den som har mest lyst

Ser du problemet med dette?

Kvinner forventer at menn skal fortelle og vise hva de vil, men gjør det ikke selv.

Kvinnen trenger derfor ikke å gjøre noe som helst, men forventer at mannen skal være tankeleser og synsk.

Selv etter at det har blitt et problem velger TS å ta det opp på KG fremfor å ta det opp med mannen hun har vært sammen med i 10 år.

Til tross for dette hører man ofte kvinner berette om hvor mye bedre de er på kommunikasjon enn menn.

Anonymkode: cebfd...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...