Gå til innhold

Damer over 50: Synes du menn i 20 årene er mer tiltrekkende enn menn i 50 årene?

askjiir

Damer over 50: Synes du menn i 20 årene er de mer tiltrekkende enn menn i 50 årene?   

120 stemmer

1. 1. Damer over 50: Synes du menn i 20 årene er mer tiltrekkende enn menn i 50 årene?

• Ja
      25
    • Nei
      95

Anbefalte innlegg

micromaya skrev (På 22.9.2024 den 14.06):

Skal ikke være enkelt å bli eldre som dame!

Joda det går fint.   En må bare lære seg å leve i nuet, og slutte å bry seg med hva andre folk mener og tror.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 10.57):

Huff, ja, jeg synes det. Men det er ikke noe jeg er stolt av. Jeg er 54 og fantaserer veldig mye om unge menn fra 20 - 30 års alderen. Det er en her på jobben som jeg ofte fantaserer om. 

Anonymkode: df582...7a9

kjøp deg en dildo i stedet og bruk når du fantaserer

Anonymkode: 9bcd3...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 13.54):

Menn bør være ferdige de også, de har ikke helse til å ta seg av små barn i økende alder. Sæd blir dårligere.

Jeg syns de yngre er pene mennesker, men jeg føler et ansvar for dem og tenker konsekvent. 25 for meg nå er ikke utenkelig, men det er ikke så mye yngre enn meg. Under 25 derimot føles feil, for det var da jeg ble 25 jeg følte jeg våktnet til omverdenen i større grad. Jeg kommer derimot til å passe på å ta muligheten om det føles riktig å ligge med 25 åringer senere, også fordi jeg syns vi kvinner skal slippe å ta på oss et unødig ansvar for samfunnet og bestandig trekke korte strå og forvnete for lite av menn. Jeg trenger ikke måtte ligge eller like eldre menn, det er ikke så naturlig for kroppen min sammenlignet med noe jeg blir fortalt er det jeg skal like. Ser ikke oppover i alder å tenker, steike ta, kjekk mann. 

Anonymkode: 05010...0e2

En jeg kjenner på 72 gjorde ei Thailandsk sesongarbeider på ca 30 gravid. Det ble jo skillsmesse, og i dag bor hun hos ham med en liten baby.

Anonymkode: 9bcd3...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...