Gå til innhold

Gynekolog i Bergen

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

John Tarald Hauge på Laksevåg!

Han er litt sjenert, men skikkelig sympatisk og setter seg virkelig inn i det man har å komme med! Skikkelig kjernekar! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muren legekontor i sentrum er virkelig til å annbefale. Dette er et vanlig allement legekontor, med en kvinnelig lege, men det skal likevel være mulig å få time her. Ingen leger kan, til tross for fastlege ordningen, nekte en å benytte en annen lege enn fastlegen ved spesielle annledninger.

Den kvinnelige legen her er kjempeflink, og den mest omtenksomme og hyggelige legen jeg noen gang har møtt. I gynekolog situasjon er hun også veldig flink, og får en til å føle seg vel.

Det eneste som er å sette fingeren på her et at legesekretæren snakker noe dårlig norsk, og kan på grunn av dette virke litt avvisende på telefonen. Men i bunn og grunn er han også en kjempe hyggelig mann, som er flink til å ta seg av pasientene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er litt sjenert, men skikkelig sympatisk og setter seg virkelig inn i det man har å komme med! Skikkelig kjernekar! :tommel:

Han går jeg til, og var skikkelig misfornøyd i starten. Synes han var både klønete og sjenert! (Og det er jo litt ekkelt med tanke på hvilken stilling man sitter i!). Men etter hvert synes jeg han har vært flink, så fortsetter å gå dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er min lege også. :)

Er godt fornøyd med Haugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Anne-Lone Wollen på Volvat på Lagunen er helt fantastisk. Hun er rett og slett den beste jeg har gått til. Hun er kjapp, hyggelig og har virkelig peiling på det hun holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg var hos en lege som holder til på Nesttun. Dr Clausen tror jeg. Kjempe hyggelig :-)

Nå er ikke dr. Clausen gynekolog, og takk og lov for det. Han har et noe frynsete rykte, og er nok en en bør unngå dersom en ikke ønsker seg en pille for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå er ikke dr. Clausen gynekolog, og takk og lov for det. Han har et noe frynsete rykte, og er nok en en bør unngå dersom en ikke ønsker seg en pille for alt.

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tips om noe en kan google på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*

Thomas Thomassen på Minde er en vanlig almennlege, men er flink til å ta gyn.undersøkelser. Rask og diskret. Kjenner nesten ikke at han er borti deg i det hele tatt.. Og jeg er vanligvis veldig var på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 8 måneder senere...

Posten er urgammel, men dytter opp :)

Trenger gynekolog i bergen, allerhelst i sentrum (jobb og skole tar mye tid, å måtte reise blir ikke noe opptimalt...). Første gang emd undersøkelse, så kvinner er en fordel, men intet "must". Viktig at vedkommende er rolig, avslappende og hyggelig, samt flink!

Kan man ringe rett til senteret/legekontoret og bestille time, eller må man ha henvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten er urgammel, men dytter opp :)

Trenger gynekolog i bergen, allerhelst i sentrum (jobb og skole tar mye tid, å måtte reise blir ikke noe opptimalt...). Første gang emd undersøkelse, så kvinner er en fordel, men intet "must". Viktig at vedkommende er rolig, avslappende og hyggelig, samt flink!

Kan man ringe rett til senteret/legekontoret og bestille time, eller må man ha henvisning?

Trenger du gynekolog da? Vanlige allmennleger gjør gynekologiske undersøkelser hvis du bare skal ha generell sjekk med celleprøve og test for kjønnssykdommer og kjenne at livmor og eggstokker virker normale.

Til gynekolog må du ha henvisning for å få betale vanlig egenandel. Du kan gå privat og betale fullpris. Ring kontoret du vil benytte for å høre om de tar imot uten henvisning.

Jeg er fornøyd med Petter Lossius, kontor like ved Torgallmenningen, mann på nesten 60. Avslappet og profesjonell. Ventetid sist jeg bestilte time var 6-8 uker da min problemstilling ikke haster, jeg har oppfølging for noe som krever ultralyd. For celleprøve og bakteriesjekk holder fastlegen lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet mitt er at jeg holder på å bytte fastlege, fordi ejg ikke takler tryne på den forrige (han er ikke en menneskeperson for å si det slikk.) Så valget står mellom å bruke han, noe som er uaktuellt eller vente til jeg får byttet (og det skjer ikke medd det første ettersom jeg må finne en først :P) Derfor vil jeg prøve å få det hos en "proff"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...