Gå til innhold

Dere med termin i mars


Miss Marple

Anbefalte innlegg

Er så spent på om det er noen fødsler på gang. Jeg har jo ikke termin før i begynnelsen av april, men hodet er festet og jordmor nesten lovte meg at han ville komme før, så jeg håper han finner veien ut i slutten av mars en gang. Og fr dere med termin i mars, er det jo rett rundt døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa jordmor det ut fra at hodet er festet?

Det er oppmuntrende! Her er også hodet festet, og termin er 30. mars.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, ettersom det hadde festet seg så tidlig og at han ligger godt plassert ned i bekkenet! Det er bare å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nærmer seg jo! :overrasket::danse:

Var innom føden i dag pga. mistanke om svangerskapsforgiftning, og da sa jordmoren der at hodet helt tydelig var festet og lillegutt klar. Ikke minst måtte jeg nok regne med å føde før tiden pga. denne sv.skapsforgiftningen...så da er jeg meget mulig mor engang ila de neste 30 dagene!!!

Skrekkblandet fryd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 18. mars og sist jeg var hos legen (på onsdag) sa legen at hodet hadde festet seg. Og han også mente at nå må det snart begynne å skje noe. Er jo akkurat 3 uker til termin nå for min del.. :overrasket: De siste ukene har gått som en røyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin om noen dager. Slimproppen har gått i perioder. hehe, tulla har lagt seg ned, men er fremdeles ikke festa iflg legen.

Tviler på at hun kommer på termin. Blir nok noe overtid på meg her ja...

Men men, har det ikke travelt. Hun får komme når hun kommer. :)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hos legen og han sier at han ikke tror hodet har festet seg. Huff! Blir helt stresset. Da må jeg huske å legge meg ned dersom vannet går. Ellers så sa han at han ikke kan skjønne annet enn at det skjer i løpet av noen dager. Håper han har rett. Er temmelig lei av å vente nå. *utålmodig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mye frem og tilbake ang. festet eller ikke festet her... Blir litt skrullete, men nå skal jeg til samme JM som sjekket meg på mandag, for å måle BT, og da skal hun jammen få kjenne etter en gang til! :tommel:

Meeeen, det er mange babyer som ikke fester seg i det hele tatt før fødsel, og mange fester seg leeeenge før - så jeg ville tatt det med en klype salt hvis lege eller JM sa at det evt. nærmer seg fødsel. Er så lett å bli skuffet tror jeg, siden det faktisk er innmari individuelt hvor lenge man går med hodet til babyen festet eller ikke før fødsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det begynner å skje noe her snart. Har blødd litt i går kveld og i dag. Ikke ordentlig blod, men litt sånn rosa vann-aktig. Samtidig har jeg en del rier i ryggen. Tenkte jeg skulle snakke med sykehuset senere i dag. Vil vente og se om det skjer noe mer først.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortsatt vente.. :tristbla: De mente på sykehuset at det var den spede begynnelse, men at riene må bli hardere først. Så vi venter og venter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...