AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #21 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 Bruk og kast mentalitet, å bruke noen som et kjøttstykke , det er sånn som kun tenåringer har....... Anonymkode: 407b7...0d8 1
Irak Skrevet 18. september 2024 #22 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er en dårlig person som ikke har et indre kompass som forteller deg at "nei, det kan jeg da for faen ikke gjøre" og heller må spørre KG. Anonymkode: df98d...f27 Man lærer ingenting om man ikke spør om noe... Finnes ikke dumme spørsmål, bare teite svar 👆.
no shame Skrevet 18. september 2024 #23 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 Ingenting i veien med det, så lenge han er enig...
Gaia Skrevet 18. september 2024 #24 Skrevet 18. september 2024 Hei, TS. Hva om det hadde vært omvendt? Hadde du syntes det var særlig stas å ha en KK som du visste var på dater`n med andre?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #25 Skrevet 18. september 2024 Mann i 50 årene her. Mange damer som holder på slik har jeg erfart dessverre. Men det funker dårlig hvis du er ute etter noe seriøst. Jeg har gang på gang opplevd at damer som holder på slik, sliter med å gå følelsesmessig inn i et nytt forhold. Det virker som deg fungerer følelsesmessig bedre om man har koblet ut andre helt en stund før man møter en ny. Hvor lenge, varierer fra person til person, men å gå rett fra en til en annen, eller kjøre dobbelt en periode, gjør det vanskelig å gå inn i noe nytt. Anonymkode: 47790...963 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #26 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vit at vi er mange voksne mennesker, som skjønner at det kan ta tid å finne den rette, og at seksuell avholdenhet sjelden er en egenskap å styre etter. Har aldri hørt noen har brydd seg om at man har en pulevenn, så lenge det ikke kjøres dobbelt i det skjulte. Anonymkode: e0ea7...2ac Og hva hadde dette med saken å gjøre? Anonymkode: 48838...5d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå