AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #1 Skrevet 17. september 2024 Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #2 Skrevet 17. september 2024 Vær ærlig du. Det tjener deg best i det lange løp 😊 Anonymkode: 170b5...aae 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #3 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 Så du er ikke eksklusiv eller i forhold med han? . Jeg ville ha vært åpen om dette av respekt og egenverdi til han. pluss når du dater andre avslutt med forrige. Anonymkode: 307d9...8c5 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #4 Skrevet 17. september 2024 Selvsagt skal du være ærlig med han. Anonymkode: 15865...653 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #5 Skrevet 17. september 2024 Du har lite å tape på å si det rett ut. I verste fall blir du uten pulevenn en periode, men trolig tar han det han får, så lenge han kan. Anonymkode: e0ea7...2ac 2 1
lillevill Skrevet 18. september 2024 #6 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 Det kan du, men du kommuniserer dette med mennesket. Du sier at "Jeg er ikke ute etter noe seriøst, og ønsker å date. Men jeg vil gjerne ha kontakt og ha sex og sånn." Det er mange som har det sånn. Men han fortjener å vite, og velge deg til tross for at du vil ha det sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #7 Skrevet 18. september 2024 Vær åpen.... har selv gitt opp det greiene med å finne en mann da det er altfor mange som bruker andre og ikke er ærlige. Vær så snill å ikke Vær den kvinnen som bruker en mann. Si ifra, så kan han velge selv hva han vil. Anonymkode: 8778a...5f1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #8 Skrevet 18. september 2024 Vær åpen og ærlig. Og vær klar over at det å ha en som du har sex med kan slå negativt ut for å finne en annen, om det kommer ut. Ville du selv datet en mann som hadde flere kvinner som han har sex med? Det ville i alle fall ikke jeg. Anonymkode: ab16c...313 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #9 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 Om du ikke vet svaret på dette selv… femtiårene… sukk Anonymkode: 917fd...750 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #10 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 "bare å ha sex med ham". Det er ikke bare det ! Ligger du med en mens du kurtiserer en annen dreper du all romantikk og dermed muligheten for et ekte kjærlighetsforhold. Onaner istedetfor du. Du greier deg nok helt fint uten sex sent og tidlig, som alle oss andre. 🤮 Anonymkode: 4a2ce...23a 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #11 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vær åpen og ærlig. Og vær klar over at det å ha en som du har sex med kan slå negativt ut for å finne en annen, om det kommer ut. Ville du selv datet en mann som hadde flere kvinner som han har sex med? Det ville i alle fall ikke jeg. Anonymkode: ab16c...313 Dette ! Jeg er mann, og det er en delabreaker for meg. Det er også en dealbreaker for meg om du holder slikt hemmelig. Anonymkode: 4a2ce...23a 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #12 Skrevet 18. september 2024 Du kommer til å ende opp singel...fordi gresset er alltid grønnere på steder i jakten på den perfekte mannen som ikke eksisterer i virkeligheten. Alle menn du møter vil feile og ha røde flagg, fordi det finnes ingen mennesker som er uten feil og mangler og aldri sier eller gjør gale ting. Skal du jakte på den perfekte så må du jakte på 1000 vis av menn som ikke er perfekte. Du finner ingen slike mennesker. Selv de du finner kjemi med har feil og mangler. Så velkommen til en evig dating dans og bytting av utallige menn som ikke vil ha deg når du runder 45 etter å ha ligget rundt blitt bitter og ikke kan knytte deg til noen menn lengre.... Anonymkode: 8ca7e...aaa 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #13 Skrevet 18. september 2024 Vær for guds skyld ærlig. Men jeg tror du vil bli overrasket over hvor få menn som ønsker å ta i deg selv med vernehansker på. Du/dere sammenligner med moralen til de mennene dere tross alt sier dere forakter mest og bruker det som argument for at dere skal være like ille samtidig som du forventer å lande drømmemannen. Lykke til med det. Snakk om kognitiv svikt. Les innlegg #12. Anonymkode: 22568...9c9 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #14 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vær for guds skyld ærlig. Men jeg tror du vil bli overrasket over hvor få menn som ønsker å ta i deg selv med vernehansker på. Du/dere sammenligner med moralen til de mennene dere tross alt sier dere forakter mest og bruker det som argument for at dere skal være like ille samtidig som du forventer å lande drømmemannen. Lykke til med det. Snakk om kognitiv svikt. Les innlegg #12. Anonymkode: 22568...9c9 Dette er så spot on som det kan bli Anonymkode: 48838...5d4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #15 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er så spot on som det kan bli Anonymkode: 48838...5d4 Vit at vi er mange voksne mennesker, som skjønner at det kan ta tid å finne den rette, og at seksuell avholdenhet sjelden er en egenskap å styre etter. Har aldri hørt noen har brydd seg om at man har en pulevenn, så lenge det ikke kjøres dobbelt i det skjulte. Anonymkode: e0ea7...2ac
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #16 Skrevet 18. september 2024 Har du samvittighet til å kjøre et dobbeltløp? Hva har han av tanker om deres situationship? Anonymkode: 93281...bf1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #17 Skrevet 18. september 2024 Dette må være utrolig turnoff å finne ut av om han gjør det...... Anonymkode: 407b7...0d8
Eric_B Skrevet 18. september 2024 #18 Skrevet 18. september 2024 Ettersom du lurer på om du er en dårlig person om du ikke sier noe, så har du svaret på det allerede.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #19 Skrevet 18. september 2024 Du er en dårlig person som ikke har et indre kompass som forteller deg at "nei, det kan jeg da for faen ikke gjøre" og heller må spørre KG. Anonymkode: df98d...f27 2
Irak Skrevet 18. september 2024 #20 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei, jeg har datet en fyr i en periode men det blir ikke oss. Vi har amazing sex, men han er ikke min totale pakke om det kan sies. Litt dårlig orden på økonomi, litt slapp med gjøremål og avtaler - ok fyr, men som nevnt ikke min. Er jeg ekstremt dårlig person om jeg lager en profil på en app for å se etter en ny mens jeg har sex med han innimellom. Burde jeg evt være åpen med han og fortelle slik det er og vil bli ? jeg har skjønt at mange menn og kvinner som er på «søken» har en eller flere partnere. Har et par Venninner som har et «par» gående for om mulig å finne den rette. Jeg tenker bare å ha sex med han til jeg begynner å date en ny fyr jeg er i femtiårene Anonymkode: 8ece1...940 Har aldri skjønt meg på slikt opplegg som dette her må jeg innrømme... Nå dater ikke jeg heller da... Ja jeg syns du skal være ærlig med han slik at han kan få lov å ta sine egne valg... Slik du holder på her så holder du han for narr, og det er ikke greit synes jeg.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå