Gå til innhold

Personsøkere/mobiler eksploderer i Libanon, 1000 Hezbollah skadet.

Bacteria

Anbefalte innlegg

Israel had hand in manufacturing pagers that exploded in Lebanon: Source - ABC News (go.com)

Sitat

Israel had a hand in the manufacturing of pagers that exploded on Hezbollah operatives this week, with this type of "supply chain interdiction" operation having been planned for at least 15 years, a U.S. intelligence source confirmed to ABC News.

Så Israel har planlagt dette terrorangrepet i 15 år, sier kilder.

Israel and state-sponsored terrorism - Wikipedia

Wikipedia har blitt oppdatert med det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Israel bryr seg ikke om sivile tap så lenge de tar medlemmer av Hizbolla. Kvalmende.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visstnok er to nordmenn involvert i selskapet som produserte søkerne. De er navngitt i utenlandske media. Om disse faktisk er involvert eller om de fungerer som uskyldige scapegoats, er uvisst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket opp utenlandsk media om «nordmenn» sin innblanding. Slik jeg forstår det er det en som har arbeidet i Norge siden 2015, men utifra bakgrunn tviler jeg på han har norsk pass. Virker som en globetrotter som er borti litt av hvert. Noen som har andre meninger om dette ? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror og ser det skrev (1 time siden):

Sjekket opp utenlandsk media om «nordmenn» sin innblanding. Slik jeg forstår det er det en som har arbeidet i Norge siden 2015, men utifra bakgrunn tviler jeg på han har norsk pass. Virker som en globetrotter som er borti litt av hvert. Noen som har andre meninger om dette ? 

En inder, som nå er forsvunnet i USA, eller på vei dit på jobbtur. Jeg har ikke andre meninger, men synes dette er uhyre interessant. Det sies at det har vært planlagt i 15 år, men det er ikke bekreftet. Er som en film. Utrolig opplegg😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og ser det skrev (1 time siden):

Ja han burde adles.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (3 minutter siden):

Ja han burde adles.

Litt ironisk at han nå omtales som normann, og har hjulpet Israel ta livet av/skade mange Hizbolla. En liten finger til Norge og Barth Eide som er tidenes Israel uvenn. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (2 minutter siden):

Litt ironisk at han nå omtales som normann, og har hjulpet Israel ta livet av/skade mange Hizbolla. En liten finger til Norge og Barth Eide som er tidenes Israel uvenn. 

+1 🤙

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (1 minutt siden):

Barth Eide, Hamasvennen. Spørs om ikke inderen er blitt lurt av Israel i en falsk flagg operasjon.. Kanskje som en takk for sist til Norge Leste at indern har norsk pass.  Jobber i dagens næringsliv og bor på Hauketo med barn. Tvilsomt at han bevisst med så åpne spor har drevet forretninger med Mossad. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og ser det skrev (7 minutter siden):

Barth Eide, Hamasvennen. Spørs om ikke inderen er blitt lurt av Israel i en falsk flagg operasjon.. Kanskje som en takk for sist til Norge Leste at indern har norsk pass.  Jobber i dagens næringsliv og bor på Hauketo med barn. Tvilsomt at han bevisst med så åpne spor har drevet forretninger med Mossad. 

Æsj, jeg håpet han var enslig og likte spenning. Familiemann som nå får araberverdenen++ på nakken. Dårlig nytt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrunost skrev (6 minutter siden):

Æsj, jeg håpet han var enslig og likte spenning. Familiemann som nå får araberverdenen++ på nakken. Dårlig nytt. 

Ja kjipt i såfall. Terrorister på døren vil man ikke ha. Kan jo også være at han har falsk identitet, valgte Norge fordi her får jo alle Norsk pass og nå er forsvunnet for alltid. Blir spennende å se fortsettelsen.   

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror og ser det skrev (1 minutt siden):

Ja kjipt i såfall. Terrorister på døren vil man ikke ha. Kan jo også være at han har falsk identitet, valgte Norge fordi her får jo alle Norsk pass og nå er forsvunnet for alltid. Blir spennende å se fortsettelsen.   

Ja, håper det, for å sitte igjen med unger og så er mannen din borte og i tillegg etterlyst for terrorplanlegging… Dette er som en film, helt utrolig opplegg! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, brudd på retningslinjene på Krig og konflikt, og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og ser det skrev (15 timer siden):

Støtter denne, har mer tro på at han var på feil sted til feil tid og ikke visste hva som skulle skje, enn at han har vært direkte involvert med viten og vilje. 
Norge er et «gjennomsiktig» land med mye digitale offentlig dokumenter man lett kan finne fram til personer. Hadde han visst hva som skulle skje hadde han ikke brukt eget navn på disse selskapene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smos1 skrev (54 minutter siden):

Støtter denne, har mer tro på at han var på feil sted til feil tid og ikke visste hva som skulle skje, enn at han har vært direkte involvert med viten og vilje. 
Norge er et «gjennomsiktig» land med mye digitale offentlig dokumenter man lett kan finne fram til personer. Hadde han visst hva som skulle skje hadde han ikke brukt eget navn på disse selskapene. 

Enig. Virker som om mannen har gått under jorda. Arbeidsgiveren hans har prøvd å få tak i ham (han skal visst være på jobbreise i USA) uten hell. Fryktelig. 
Vil tro at han, og kanskje også familien hans (Gud forby!) kan bli målskive nå. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og ser det skrev (18 timer siden):

Stemmer det, kona også. Men - de kan være uskyldige scapegoats. Og begge er forsvunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en krigsforbrytelse det Israel har gjort i Libanon.

For de som så på nyhetene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (16 timer siden):

Det er faktisk en krigsforbrytelse det Israel har gjort i Libanon.

For de som så på nyhetene.

Ser Israel hevder de ikke er involvert.. meg bekjent er de de eneste som har motiv og muskler nok til å gjennomføre en slik operasjon, hvis de nå skal hevde sin uskyld er det hvertfall nærliggende å tro at de vil legge skylda på nordmannen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...