AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #1 Skrevet 16. september 2024 Har fått blemmer på haken, typ 7-8 stk og det gjør så SABLA vondt!! Har herpes fra før, men dette må være helvetesild?? Ringer jeg legekontoret så får jeg sikkert ikke time før på fredag eller mandag. Da er det sikkert bedre. Men nå får jeg ikke sove. Gjør så vondt. Men det gjør vondere enn det ser ut, er som det skjer mye inni huden, men det som har poppet frem er en brøkdel av det. Føler meg så dramatisk om jeg ringer legen i morgen Og skal jeg til legen så må jeg dusje først! Har ikke turt, for er så redd for å få vann på det og at det skal spre seg flere steder 😭 Anonymkode: b8837...2d5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #2 Skrevet 16. september 2024 Hjeeelp Anonymkode: b8837...2d5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #3 Skrevet 17. september 2024 Ring lege i morgen tidlig du, og fortell om symptomer . Er det helvetesild så er det greit å få startet behandling tidlig, spesielt med utbrudd i ansiktet. Du vil nok få time ganske fort, helst samme dag- om du ikke får time fort går du til legevakt samme dag, - grunnen er att du vil ikke ha helvetesild på øyet, det er ikke bra. Du kan fint dusje deg. Anonymkode: c8145...937 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #4 Skrevet 17. september 2024 Maja.no Anonymkode: c4fdb...cf9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #5 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring lege i morgen tidlig du, og fortell om symptomer . Er det helvetesild så er det greit å få startet behandling tidlig, spesielt med utbrudd i ansiktet. Du vil nok få time ganske fort, helst samme dag- om du ikke får time fort går du til legevakt samme dag, - grunnen er att du vil ikke ha helvetesild på øyet, det er ikke bra. Du kan fint dusje deg. Anonymkode: c8145...937 Tusen takk for råd!! Da gjør jeg det Ts Anonymkode: b8837...2d5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #6 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Maja.no Anonymkode: c4fdb...cf9 Hva kan de gjøre? Er det lege over video? ts Anonymkode: b8837...2d5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #7 Skrevet 17. september 2024 Ja, ring legen, du plages jo veldig av dette. Bruk bare hånddusjen om du vil unngå å få vann på. Eller du kan vaske deg med klut, såpe og vann. Anonymkode: 794f9...319 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #8 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kan de gjøre? Er det lege over video? ts Anonymkode: b8837...2d5 Du laster opp nærbilder av huden din og beskriver symptomer, så får du raskt svar og eventuelt elektronisk resept. Anonymkode: c4fdb...cf9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå