Gå til innhold

stor mage så tili!?


Gjest Miss.Chanel

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel

jeg er liten og tynn fra normalt av og er idag i uke 9

jeg har skikkelig mage...

hvordan er deres mager nå ved dette tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløpig er jeg jo bare 5 uker på vei, og har heldigvis ingen antydning til mage enda ;) . (For da hadde den vel blitt veldig stor etter hvert....)

Tidligere har jeg abortert ca. i 12 uke, og har aldri hatt antydning til mage. Men så er jeg liten & rund (ikke veldig, da, men litt...) fra før, så da tar det kanskje lengre tid før noe synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig oppblast (begynner å bli bedre nå) så jeg har hatt litt mage allt.. Men har oppdaget en liten hard bulk litt lenger ned og det er nok starten på det som etterhvert skal bli magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en lite bulk nederst på magen og litt oppover... Den kom mye tidligere denne gangen enn forrige gang... Men nå har jo magen min vært stor en gang før... vet ikke om det har noe å si... ;) Er 10+5 i dag forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått såpass mye mage, at de som vet at jeg skal ha barn, har kommentert det (les, mamma og søstra og damene på jobben :) Får ikke på meg den vanlige buksa mi lenger. Er 11+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig oppblåst men jeg har ikke fått noe stor mage enda. Selv om det kan føles sån. Får fortsatt på alle bukser og belte på samme hullet.

Enn så lenge. Det kommer vel tidsnok. Jeg har en sønn fra før av å da ble jeg veldig stor.

:) Anita :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å få litt mage, ja.

Ble litt fortvilet først, for det er ikke lenge siden jeg hadde "fått kroppen min tilbake" siden sist svangerskap.

Legen beroliget meg med at det var helt vanlig å få mage mye tidligere med nr. 2 enn med nr. 1. Hun sa også at ofte fikk man mage fort (i løpet av de første 7-8 ukene) for så å ikke vokse mer på mange uker. Det har iallefall vært slik på meg.

vokste ut av buksene mine i uke 6, men siden det har jeg ikke gått opp noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

jeg er i uke 10+1

kjøpte mammabukse igår, jeg får ikke på meg mine vanlige.

er mye i tarmene som gjør at magen er stor, er ikke akurat hyppig på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...