Gå til innhold

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

askjiir

Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?  

138 stemmer

1. 1. Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?

• Ja
      44
    • Nei
      93

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør. 

Så da er det objektivt. Du har skutt deg selv i foten. Neste gang du kommer med det "utseende har ikke noe med attraktivitet å gjøre, men det kjærlige og kloke indre" fjaset ditt skal jeg vise til disse kommentarene dine.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (1 time siden):

Du både forenklet og fordummer ting såpass mye at jeg mister interesse og kjeder meg. Som nevnt er klokskap noe jeg finner attraktivt, samt evne til refleksjon og evne til selvironi. Du mangler alt dette. Jeg kan slå fast at jeg ikke ville finne deg attraktiv uansett hvordan du ser ut, og dette er nok gjensidig også. Du kunne likevel vært en gøyal fyr å spille ball med, men du kaster bare for å treffe, ikke for å spille, og nå kjeder du meg. 

Og du er en varmluft balong som bruker mye ord, men sier lite. 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Så da er det objektivt. Du har skutt deg selv i foten.  

Neida, jeg hadde tidsfordriv så lenge jeg fant det artig. Ideelt sett skulle det vært en time til, men da måtte du klare å bidra med noe. Ikke bare korte setninger for å liksom fordumme meg. Det traff meg ikke engang tilstrekkelig til å skape noe interessant krøll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Og du er en varmlufts balong som bruker mye ord, men sier lite. 

Ja denne diskusjonen ble slik. Enig i det. Meningsløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (3 minutter siden):

Så da er det objektivt. Du har skutt deg selv i foten. Neste gang du kommer med det "utseende har ikke noe med attraktivitet å gjøre, men det kjærlige og kloke indre" fjaset ditt skal jeg vise til disse kommentarene dine.

Kan du faan meg begynne å forstå at verden er fyllt med masse mennekser, som alle er ulike?

At det samtidig! Er mange sannheter om hverandre og at folk har litt mer kompliserte hjerner enn at det finns et enkelt svar? 

Det er så mange lag! 

Det er laget hvor du kun observerer noen og her kan du i hemmelighet tenke noen er attraktiv eller ikke, h EM vet. Du kan tenke fine øyne, stygg nese, fin kjole, og 1000 andre tanker om noen, som alle motsier hverandre og det danner det kronglete bilde du har av en person.

Relasjon krever mye mer enn bare øynene  våre, dermed sier det segselv! At personlighet har mye å si. Om du ikke forstår dette nå, da kan jeg ikke hjelpe deg.

Et utsendet kan forandre seg utifra hva du syns om personen. Mennesker er komplekse, ferdig snakka.

Anonymkode: bf797...286

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (36 minutter siden):

Ja denne diskusjonen ble slik. Enig i det. Meningsløst. 

Du kommer alltid med disse laaange monologene dine om hvordan attraktivitet ikke handler om utseende og hvor subjektivt det er, men så har du sabotert deg selv med kommentarene i denne tråden. Neste gang du kommer med det "utseende har ikke noe med attraktivitet å gjøre, men det kjærlige og kloke indre" opplegget ditt skal jeg vise til disse kommentarene dine.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan du faan meg begynne å forstå at verden er fyllt med masse mennekser, som alle er ulike?

At det samtidig! Er mange sannheter om hverandre og at folk har litt mer kompliserte hjerner enn at det finns et enkelt svar? 

Det er så mange lag! 

Det er laget hvor du kun observerer noen og her kan du i hemmelighet tenke noen er attraktiv eller ikke, h EM vet. Du kan tenke fine øyne, stygg nese, fin kjole, og 1000 andre tanker om noen, som alle motsier hverandre og det danner det kronglete bilde du har av en person.

Relasjon krever mye mer enn bare øynene  våre, dermed sier det segselv! At personlighet har mye å si. Om du ikke forstår dette nå, da kan jeg ikke hjelpe deg.

Et utsendet kan forandre seg utifra hva du syns om personen. Mennesker er komplekse, ferdig snakka.

Så hva synes du om påstanden om at tjue åringer er mer attraktive enn førti åringer?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (14 minutter siden):

Både og. En god del menn ser bedre ut når de blir menn enn de gjorde under puberteten og før de liksom var ferdig utviklet. Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør. 

Du både forenklet og fordummer ting såpass mye at jeg mister interesse og kjeder meg. Som nevnt er klokskap noe jeg finner attraktivt, samt evne til refleksjon og evne til selvironi. Du mangler alt dette. Jeg kan slå fast at jeg ikke ville finne deg attraktiv uansett hvordan du ser ut, og dette er nok gjensidig også. Du kunne likevel vært en gøyal fyr å spille ball med, men du kaster bare for å treffe, ikke for å spille, og nå kjeder du meg. 

🤭😂..Morsomt ordskifte en sen sen kveld..har lest alle innleggene og tillater meg å utnevne dette til vinneren..god natt frue.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

🤭😂..Morsomt ordskifte en sen sen kveld..har lest alle innleggene og tillater meg å utnevne dette til vinneren..god natt frue.

Nobody asked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer alltid med disse laaange monologene dine om hvordan attraktivitet ikke handler om utseende og hvor subjektivt det er, men så har du sabotert deg selv med kommentarene i denne tråden. Neste gang du kommer med det "utseende har ikke noe med attraktivitet å gjøre, men det kjærlige og kloke indre" fjaset ditt skal jeg vise til disse kommentarene dine.

Nei. Det som foregår her er at intellektet ditt når det kommer til å forstå mennekser er langt under det som samhører med realiteten. 

Du ser ikke verden som den er. Unnskyld, men det har du vist mange nok ganger nå. 

Er usikker på hva som kan hjelpe deg, men å diskutere med oss kvinner hver bidige dag om nok en ting du ikke forstår om kvinner hjelper ingenting. Du blir bitter, å det blir vi også. 

Jeg er lei av å forklare det som burde vært åpenlyst. Snakk med psykolog om dette, eller lege, kanskje det er noe som kan hjelpe?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva synes du om påstanden at tjue åringer er mer attraktive enn førti åringer?

Svarene mine er ikke mindre vanskelige for deg enn det trolltunge sine er for deg å forstå. Du tar ikke til deg det vi sier, du forstår ikke nyanser og endring.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er så mange lag! 

Dette er godt skrevet, derfor er jeg interessert i din formulering. Fokuset er på alder. Er du enig i Trolltunge sin påstand om at få 40 år gamle menn ser bedre ut enn 20 år gamle menn? Fordi noen liker at menn ser mindre ut som gutter.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (33 minutter siden):

Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør. 

Du foretrekker mer gutte aktig utseende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (6 minutter siden):

Dette er godt skrevet. Fokuset er nå på alder. Er du enig i Trolltunge sin påstand om at få 40 år gamle menn ser bedre ut enn 20 år gamle menn? Fordi noen liker at menn ser mindre ut som gutter.  

Bare påpeker at Trolltunge ikke har påstått det du påstår at Trolltunge har påstått. 

Dette var påstanden til Trolltunge: En god del menn ser bedre ut når de blir menn enn de gjorde under puberteten og før de liksom var ferdig utviklet. Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør

Trolltunge nevnte ikke alder på begrepet yngre menn, og skrev altså ikke 40 år gamle menn, men fra 40 årene og utover. Yngre menn enn fra 40 årene og utover er også menn i 30 årene. Fra 40 årene og utover dekker et ganske vidt alderspenn. 

Trolltunge går nå og legger seg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (21 minutter siden):

Bare påpeker at Trolltunge ikke har påstått det du påstår at Trolltunge har påstått. 

Dette var påstanden til Trolltunge: En god del menn ser bedre ut når de blir menn enn de gjorde under puberteten og før de liksom var ferdig utviklet. Få menn ser bedre ut fra 40- årene og utover enn det yngre menn normalt gjør

Trolltunge nevnte ikke alder på begrepet yngre menn, og skrev altså ikke 40 år gamle menn, men fra 40 årene og utover. Yngre menn enn fra 40 årene og utover er også menn i 30 årene. Fra 40 årene og utover dekker et ganske vidt alderspenn. 

Trolltunge går nå og legger seg. 

Du skrev at menn i 20 årene ser bedre ut enn menn i 30 årene og menn i 30 årene bedre ut en menn i 40 årenene osv. 

"Jeg ser jo selvfølgelig at menn på 18- 30 år oftest ser bedre ut enn 30- 40, og at 30- 40 oftest ser bedre ut enn eldre menn enn det igjen."

Da vil jeg si at noen foretrekker mer manne utseende og mindre gutte utseende, men du påstår at hvis 40 åringen og 20 åringen går ut på byen vil de fleste synes 20 åringen er mer attraktiv. Du har pleid å si utseende er subjektivt, men i denne tråden har du gått i motsatt retning.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (22 minutter siden):

Dette er godt skrevet, derfor er jeg interessert i din formulering. Fokuset er på alder. Er du enig i Trolltunge sin påstand om at få 40 år gamle menn ser bedre ut enn 20 år gamle menn? Fordi noen liker at menn ser mindre ut som gutter.

Du forstår ikke hvor mye det krever av meg å måtte forklare hvert eneste scenario som finnes her på planeten ,for det er derfor jeg blir sinnt.  Jeg føler jeg må sortere og det krever.

Jeg vet ikke hva du vet, foruten hva du ofte responderer. Bare prøver, svaret får bare blir det det blir.

Jeg er 30 år, jeg er verken interisert i 20 åringer eller 40 åringer, og liker 30 åringer best. Det er min personlige preferanse, alle vil ikke ha den samme, men en del kvinner opplever at preferansen flytter seg i takt med deres egen alder. 

Jeg bruker meg som eksempel for å slippe masse ulike ting å komme med eksempel om, samtidig.

En person kan syns at mye forskjellig er attraktivt. Vi har sikkert det vi liker aller best, som for meg til dags dato er ca en mann på rundt 30 år, mørkt hår, rundt 10 cm høyere enn meg, medium kropps bygning. Det kan sikkert endres, men det er det jeg oftest har likt. Og det er sånn jeg ser for meg kjæresten min i fremtiden å være, for trenger å ha noe i tankene liker ikke å være helt tomhendt for planlegging.

Samtidig med det, så ser jeg også på andre menn med andre høyder og andre farger og kan like det jeg ser i stor grad. Også andre aldre, men å se krever mindre enn å røre og å involvere seg mer enn å røre igjen. Men det er ikke bare for meg å like en mann fordi jeg syns han er kjekk, jeg må først å fremst bli forelsket så å sjekke ut er bare å sondere terrenget. 

Mange blir utelukket selv om jeg finner dem kjekke, å jeg utelukker utifra ting som alder først. Ikke bare for funskjon, også fordi jeg genuint syns de på min alder har det utsendet i tid jeg liker.

Jeg så en veldig kjekk ca 20 år i kassa på matbutikken på fredag, men det er også en kjekk en på sikkert 40 på apoteket, å han har jeg også annerkjennt eksistensen til. Det gjør meg mindre å tenke på 40 åringer siden jeg føler mindre ansvar for dem enn de som er yngre enn meg, men jeg vil fortsatt vente på å finne en i 30 årene. (Disse mennene liker ikke meg, kun eksempel)

Dette eksemplet handler om menn, før jeg kjenner dem, så betyr ikke at min mann vil se ut sånn engang. Men alder håper jeg blir det jeg søker, for preferanse og å leve lengst mulig godt sammen.

Men samtidig som jeg har min personlige reise og masse jeg må og ønsker å forholde meg til når det kommer til å finne noen. Om det var for ligg også så er jeg en del av naturen og her blir vi eldre. 

Så jeg har min personlige smak og jeg blir glad i folk og du vet, livet skjer. Samtidig ser jeg verden objektivt, å der blir vi jo eldre. Endringene vi går gjennom fysisk er jo på en måte nedbrytning av kroppen vår, jeg vil vi skal leve fine liv sammen å være glad i hverandre i tykkt og tynnt. Men ser jo at det er når vi er iløpet av 20 årene, sikkert 25 at vi er ferdig utviklet, å så går det nedover med kroppen. Men ikke fort! Så jeg syns fortsatt mennekser er attraktive lenge etter 25 objektivt også, men det er jo da kroppen er på sin topp selv om vi lever et langt liv og meste parten av det på alt annet enn den toppen.

Det er urimelig å forvente at noen kun skal leve på toppen sin, vi er oss hele livet. 

Føler ikke tilfeldighetene av livet, menneskene du får kontakt med og slikt ble gjenspeilet her. Men prøver å forklare at det er fler ting samtidig og mye vi kan annerkjenne, dømme, like uten at det trenger å være så mye mer enn en tanke heller. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@askjiir.. jeg har skummet gjennom hele tråden din, og finner ut at det er mye forvirring ute å går her🤔

"Er det vanlig at gamle damer fantaserer om unge menn?"

Som mann må jeg si det det er vanlig, for jeg har for det meste hatt sex med kvinner som har vært 10-30 år eldre enn meg selv. På KG derimot er det ikke så vanlig, for de kvinnene som elsker aldersforskjell, svarer ikke eller er i fåtall.  Så majoriteten av kvinner som svarer, er ikke så keen på aldersforskjell.. da blir dette lettere å se forskjellen.
Btw.. du vil få det samme resultatet, hvis du stiller dette spørsmålet på NakenTid TS..

En annen ting er at aldersforskjell er en fetish(hjelpemiddel) for seksuelle aktivitet.. derfor blir det feil hysteri å si, at et vakker ansikt uten rynker er avgjørende for å ha sex. Så fetishen er knyttet til tenning, spenning, adrealin av godlyder hun gir meg.. Altså hun er et "hjelpemiddel", som gir meg mye høyere nytelse.

Men jeg tenner på aldersforskjell.. mest fordi kvinner ofte er selvsikre på sin egen kropp og utseende, og velger fortrinnsvis meg å ha sex med.
Men hvorfor skulle de velge meg foran andre menn? Jeg gjør jo ikke spesiellt mere akrobatikk eller bruker andre teknikker enn andre.. Svaret er ganske enkelt, som alle menn burde klare..
Jeg har en rekke ganger fått kompliment av, at jeg er en enkel sjel å prate med. Ikke minst at jeg er tullpeis og får kvinner til å le, så ikke undervurder dette med å ha det gøy. Men i kombinasjon av dette er jeg sexpositiv, romantisk, flørtende, forståelsesfull, omsorgsfull, og finner alltid på nye variasjoner som maksimerer nytelsen. Men det seksuelle er ikke alltid magneten, det er også av ting vi gjør og de gode samtalene vi har i hverdagen. Så aftercare kan heller ikke unngåes💞

Vi som virkelig elsker alderforskjell er litt mindre komplisert, for vi greier oss lenge så lenge vi er kyssbare😘
Jeg ser kun etter kvinner som har sex-appeal, feminimitet, kvinner som ikke tar seg selv så høytydelig og har humor.  Men det å gi omsorg for kvinnens nytelse, og gleden av å glede en kvinne har alltid vært meget høy..  Dvs. dette er meget gjensidig, ellers har vi endt opp i ONS. Og det har aldri skjedd, og kommer aldri til å skje.. Jeg har et øye som ser om en kvinne har behov for kos og nærhet. Er hun taus, da må jeg ymte litt.. ellers vil hun aldri få vite om hun får ønsket sitt oppfylt.. så jeg har blitt en god menneskekjenner, med fulltreffer😄

Så jo.. det er mange kvinner som liker aldersforskjell IRL, og fantaserer om sex. Men de fleste mangler tilbud.. Så det skader sjelden å ymte med en moden kvinne, for de fleste venter akkurat på det🥰

Men ikke la anonymes svar, forkludre dine sanne opplevelser😉Heller ikke prøve på å velte ho Trolltunge, du er for lett i rævva. Hun er ikke hatt imponerende 68k likes, hvis hun ikke har vært så populær og sexpositiv❣️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (10 timer siden):

Du skrev at menn i 20 årene ser bedre ut enn menn i 30 årene og menn i 30 årene bedre ut en menn i 40 årenene osv. 

"Jeg ser jo selvfølgelig at menn på 18- 30 år oftest ser bedre ut enn 30- 40, og at 30- 40 oftest ser bedre ut enn eldre menn enn det igjen."

Da vil jeg si at noen foretrekker mer manne utseende og mindre gutte utseende, men du påstår at hvis 40 åringen og 20 åringen går ut på byen vil de fleste synes 20 åringen er mer attraktiv. Du har pleid å si utseende er subjektivt, men i denne tråden har du gått i motsatt retning.

Setter pris på at du redigerte til noe jeg helt faktisk har skrevet, og ikke lot det bli med din særegne tolkning av det jeg skrev. Det under sitatet tar du imidlertid ut av kontekst og krøller til igjen. Begynner å lure på om du helt faktisk leser som du påstår. Spesielt!

Skjønner iallfall at du har store utfordringer med å se forskjellen på SER best ut og ER MEST ATTRAKTIV. Mye mulig er det nøyaktig det samme for deg, og når du ser en kvinne som du synes ser pen ut har du lyst til å stikke tissen din i henne. Pen= kåt på= attraktiv. 

Slik er det ikke for meg. Isåfall burde jeg også bli kalt pedofil etter det jeg har skrevet i denne tråden, siden jeg også har omtalt barn som pene/vakre. For meg er det slik Pen= Pen, og det er oftest det hele. Ikke noe mer. Kåt på= attraktiv fungerer langt bedre, men Pen = kåt på, eller Pen = attraktiv er ingen helt selvfølgelig kobling for min del. Slik fungerer jeg ikke. 

Pen= større sjanse at noen vil finne deg attraktiv= ja 

Pen = automatisk attraktiv = nei

Du skal altså bruke mot meg senere at jeg omtaler tiltrekning både subjektivt og som noe som heller til å være noe mer objektivt og standard, som at jeg motsier meg selv, men i de to setningene over ligger det som gjør at både det ene og det andre kan eksistere samtidig. Jeg motsier ikke meg selv ved å vektlegge flere ulike sider ved dette med attraktivitet. 

For noen dager siden traff jeg en kamerat av min sønn. Nydelig gutt! 20 år. Supersjarmerende, veldig heldig med utseendet og dessuten veltrent, og jeg har ved en anledning påpekt til ham at han har usedvanlig nydelige øyne. Full i gnist og liv er han også, flott hår og pent kledd. Med andre ord en svært pen gutt/ung mann. Dette kan jeg uten utfordringer registere at han er, og det er det. Pen= pen, og det er det. 

Attraktiv for meg? Nøyaktig like attraktiv for meg som fryseboksen min er det, eller brødristeren. Det er nøyaktig 0% angående kåt på. Han raper på gøy, har prompehumor, tøffer seg, dummer seg, fniser, fjaser, fjoller, vet så lite at han tror han vet mye og er en like umoden unge som de fleste på sin alder. Han blir helt sikkert en attraktiv mann med årene, og han er sikkert en attraktiv gutt for jevnaldrende jenter, men han er ingen attraktiv mann i mine øyne. I mine øyne er han et barn. Et pent barn som kan kalles en ung mann, men likevel et barn slik jeg anser ham. Selv om han altså er pen. Om han gir noe som helst fysisk utslag hos meg er det hodepine. Å prøve å få en noenlunde fornuftig samtale med de skjønne unge gutta der er ofte en mental påkjenning man blir ganske sliten av. En av dem pleier å gå greit, men er de to eller flere samlet, som de oftest er, er det veldig fort gjort å få hodepine. Noe kribling i underlivet er det så definitivt ikke. Disse unge menn er hyggelig å treffe på, hyggelig å ha en kort (og mest sannsynlig fjasete) samtale med, og fryktelig godt når de forsvinner avgårde. Jeg er helt seriøst for gammel til det der.

Når han og de andre blir 25 år får jeg forhåpentligvis mindre hodepine av dem, de er helt sikkert flotte da også, men attraktive for meg vil de fremdeles ikke være. 

Attraktiv for meg har noe med alder og modenhet å gjøre, har noe med personlighet å gjøre, har noe med personkjemi og dialog mellom akkurat oss to å gjøre, og selvfølgelig, har også noe med utseendet å gjøre, men alt dette MÅ være på plass i riktige doser for at en mann er attraktiv for meg. Utseendet er bare ett element, som i kun en hjørnepilar under et hus. Huset kan ikke stå på denne ene. Det kan heller ikke det å være attraktiv for min del. Pen= kåt på = attraktiv er IKKE hvordan jeg fungerer. Mulig det har litt med at jeg ikke har en tiss å stikke inn i noen å gjøre, men jeg tror at mange som har en tiss å stikke med også mener at å synes en kvinne er pen ikke holder. 

Altså har det jeg ramser opp angående når i livet menn SER best ut lite å si for når jeg synes menn er mest attraktive. Siden du stadig drar frem ting jeg tidligere har skrevet har jeg OGSÅ skrevet veldig tydelig hvilken aldersgruppe angående menn jeg anser som mest attraktiv. Nå! Dette har endret seg opp gjennom livet, og vil nok også endre seg videre. 

Noenlunde jevnaldrende meg må en mann være for at jeg kan anse ham som attraktiv. Slik har det bestandig vært, og slik vil det nok være videre også.

Så; Pen (i mine øyne)+ modenhet/alder+ personlighet og egenskaper+ personkjemi= da har vi kanskje noe å jobbe med som pen i seg selv ikke er i nærheten av å være tilstrekkelig for. 

Pen= kåt på= attraktiv fungerer ikke for meg, og har aldri gjort det. Det har også vært betydelig mer av attraktiv for meg = pen i mine øyne enn at pen i mine øyne = attraktiv for meg, men det antar jeg at du bare sier "Hæ, det er jo det samme." til. Nyanser og ulike betydninger av ulikt, samt at ulike mennesker mener ulikt, virker å gå deg fullstendig hus forbi. Om det et fordi du er uegnet til å forstå eller fordi du bare vil være vanskelig vet jeg ikke. Ikke er det særlig vesentlig for meg heller hvorfor du insisterer på å dumme deg ut slik med å forenkle ting og tilsynelatende avvise ting de fleste ikke har så store problemer med å forstå. 

Du skal likevel få et lite plusspoeng dersom du leste alt dette, selv om det isåfall trolig er for å finne noe å kverulere på. Minuspoeng igjen dersom du fremdeles ikke ser nyanser og at ulikt og ulike er ulikt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...