Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #21 Skrevet 24. februar 2006 Sokker legges sammen, de har en egen skuff. Trusene hives i en annen skuff, er ikke lett å brette stringtruser. BH'ene har sin plass inni en slik hengehylla fra ikea som henger der hvor man kan henge skjørt etc i skapet.
Gjest Tanita Skrevet 25. februar 2006 #22 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har en skuffe til sokker, en til bh-er, og disse bretter jeg sammen så mye som det er mulig. I skuffa til trusene slenger jeg de bare oppi. En skuff til strømpebukser og litt annet undertøy og tilbehør, og en annen skuff til litt større nattøy.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #23 Skrevet 25. februar 2006 En skuff til sokker, en skuff til strømpebukser, en skuff til bh-er og en skuff til truser. Veldig lett å holde orden synes jeg.
Cata Skrevet 25. februar 2006 #24 Skrevet 25. februar 2006 En skuff til hver. Da jeg kjøpte "kommode" ble det kjøpmannsdisk med skuffer i litt forskjellige størrelser i stedet. Små skuffer er supre til BH'er, truser og strømpebukser. Sokkene får bo i en litt større skuff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå