AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #61 Skrevet 16. september 2024 Er han norsk? Anonymkode: 73966...901
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #62 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han norsk? Anonymkode: 73966...901 Ja Anonymkode: 83725...72c
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #63 Skrevet 16. september 2024 Jeg skjønner veldig godt din samboer. Sånn gjør man bare ikke når man er i et forhold. Anonymkode: ba92a...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #64 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner veldig godt din samboer. Sånn gjør man bare ikke når man er i et forhold. Anonymkode: ba92a...a7f Hjelpe andre? Anonymkode: 83bde...b49 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #65 Skrevet 16. september 2024 Hadde nok stusset litt om mannen min suste av gårde i bilen en kveld for å kjøre to fremmede damer i en time…men jeg hadde ikke blitt sjalu eller laget et problem av det. Jeg stoler fullt og helt på ham, og hadde ikke tenkt «utroskap» i så mye som et brøkdels sekund. Høres ut som om samboeren din sliter med sjalusi. Hadde ikke orket å være i et slikt forhold. Det blir alltid værre over tid. Anonymkode: 76a1c...650 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #66 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde nok stusset litt om mannen min suste av gårde i bilen en kveld for å kjøre to fremmede damer i en time…men jeg hadde ikke blitt sjalu eller laget et problem av det. Jeg stoler fullt og helt på ham, og hadde ikke tenkt «utroskap» i så mye som et brøkdels sekund. Høres ut som om samboeren din sliter med sjalusi. Hadde ikke orket å være i et slikt forhold. Det blir alltid værre over tid. Anonymkode: 76a1c...650 Det vet du ikke, for du kjenner ikke hele historien. Ingen av oss gjør det. TS glimrer med sitt fravær og sine manglende forklaringer på hva som har skjedd. Det i seg selv er en indikasjon på at noe ikke er helt som det bør være her. Anonymkode: 15859...889 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #67 Skrevet 17. september 2024 Jeg hadde ikke likt det som en venninne heller fordi man dessverre som kvinne burde være forsiktig når det kommer til spesielt fremmede menn, men det var bare snilt fra din side, og ut over at jeg ikke ville satt meg i en bil med fremmede menn så kunne jeg gjort det samme. Liker å hjelpe når anledningen byr seg og jeg faktisk har anledning. Men dette handler jo tydeligvis om sjalusi og ikke sikkerhet. Du må kommunisere med han og høre hvor skoen faktisk trykker. Anonymkode: 15670...196
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #68 Skrevet 17. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei I helga hjalp jeg ett par gutter som hadde akutt behov for skyss for å komme seg fra ingenmannsland ned til bygda. Disse kjenner ingen fra før av her, og jeg dro opp for å hente dem. Jeg forklarte alt til samboeren min hvordan det hang sammen før jeg henta de. Jeg kjørte de ned, og sa lykke til videre på ferden. Da jeg kom hjem, var han veldig såret og lei seg og sa at han ikke kunne stole på meg lenger. Jeg ble helt satt ut, og kunne ikke tro hva jeg hørte. Han spurte hvordan jeg hadde reagert om det var han som gjorde det samme for to jenter, og jeg sa som sant er at hadde han forklart situasjonen som jeg gjorde, ville jeg ha vært glad for at han ønsket å hjelpe dem. Jeg trodde først at han bare tullet med meg, så overrasket ble jeg over reaksjonen hans. Han er 39 år gammel. Han vet jeg setter pris på å hjelpe, og disse gutta blir jeg aldri å se igjen. Kjenner de heller ikke fra før av. Men jeg hadde muligheten å stille opp når jeg leste forespørselen dems på en gruppe på Facebook. Altså samboeren min innrømmer etter dette at han stoler 0% på meg, etter at jeg stilte opp for å hjelpe OG forklarte situasjonen grundig til han før jeg dro. Kjenner meg egentlig bare maktesløs og tror enda ikke helt på hva som skjedde. HVA hadde dere gjort? Kjenner på en måte at jeg ikke ORKER å la dette bli en sak, for det er rett og slett for latterlig. Men samtidig er jeg så dypt skuffet over at han ikke klarer å se på det om positivt å hjelpe andre, men vrir det om til at det er som at jeg er utro og er så usikker på meg at han tror jeg tar første anledning til å såre han. Jeg har aldri gjort noe som tilsier at han ikke kan stole på meg. K29. Anonymkode: 83725...72c Hadde kost meg videre som singel og tenkt at der reddet jeg meg jammen fra en idiot. Ja det er greit å bli bekymret, og kommunisere det, men det er ikke greit å ta det på tillit eller tvinge fram regler for hva andre kan gjøre. Han står fritt til å tenke at en partner som hjelper andre ikke passer han - det er en ærlig nok sak (selv om han framstår dum) Men å drive på med slikt som det der er så barnslig at han ikke burde være i en relasjon noen gang igjen. Anonymkode: b6970...76a 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #69 Skrevet 17. september 2024 Mange her på KG som kommer til å forbli evig single hvertfall, det er sikkert. Kommunikasjon og å jobbe med uenigheter er viktig i forhold, alle møter på noen problemer og uenigheter underveis i et langvarig partnerskap. Anonymkode: 15670...196
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #70 Skrevet 17. september 2024 Hvorfor er du sammen med en som er 10 (!) år eldre enn deg? Du er ung, han er middelaldrende! Han vil ha noen han kan kontrollere. Kom deg vekk fra han, finn en på samme alder som deg selv og lev et normalt liv! Anonymkode: 901aa...bb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå