klarinetta Skrevet 16. september #121 Del Skrevet 16. september Teardrop skrev (På 15.9.2024 den 21.55): Hvilke/hvilket jentenavn fikk dere aldri brukt? Da jeg var yngre hadde jeg Mira (og Isak) i tankene. Altså, vi snakker da jeg var tenåring på 90-tallet. Senere tenkte jeg på Hanna og Daniella. Det ble to helt andre navn (gutt og jente) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #122 Del Skrevet 16. september Thelma Mine June Anonymkode: f0db6...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #123 Del Skrevet 16. september Mikaela. Fordi jeg fikk sønn og ikke datter😉 Anonymkode: 21b69...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjerstiT Skrevet 16. september #124 Del Skrevet 16. september Elise (min onkel ga navnet til sin datter) Sigrid Vanja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #125 Del Skrevet 17. september Liv 💕 Anonymkode: f6180...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #126 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 22.32): Mikaela. Fordi jeg fikk sønn og ikke datter😉 Anonymkode: 21b69...ec4 Ble det Mikael da? Anonymkode: c3f70...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #127 Del Skrevet 18. september Elisabeth. Ble for langt med etternavnet. Anonymkode: 4bac4...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #128 Del Skrevet 18. september Jade. Anonymkode: 87804...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. september #129 Del Skrevet 18. september Teardrop skrev (På 15.9.2024 den 21.55): Hvilke/hvilket jentenavn fikk dere aldri brukt? Fikk bare gutter så fikk ikke brukt Matilde som jeg ville hatt om jeg fikk jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 18. september #130 Del Skrevet 18. september Philippa, Aoife og Saoirse Endte opp med tre gutter og en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #131 Del Skrevet 18. september Camille, Mathilde, Marie, Tiril, Anonymkode: 3bd45...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #132 Del Skrevet 18. september Teardrop skrev (På 15.9.2024 den 21.55): Hvilke/hvilket jentenavn fikk dere aldri brukt? Emma Olivia Wihelmina Aurora Jessica Savannah Nina Anonymkode: 9a07e...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #133 Del Skrevet 20. september Kaja, Ingrid, Anette, Steffen, Vegard, Alexander Anonymkode: 102e2...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 20. september #134 Del Skrevet 20. september Sunniva. Det ble en Bård isteden 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #135 Del Skrevet 20. september Freya Katarina Madeleine Eva Anonymkode: c1c20...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #136 Del Skrevet 20. september Mirthe Anonymkode: ad577...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 20. september #137 Del Skrevet 20. september Ingrid og Sigrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #138 Del Skrevet 21. september Strålende fornøyd med navnet på datteren min, men navn som ble diskutert og ikke brukt var: Alvilde Synne Ebba Anonymkode: e9a70...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #139 Del Skrevet 22. september Ingrid Ylva Tiril Oline Sunniva Selma Anonymkode: ab448...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #140 Del Skrevet 22. september Glad jeg ikke fikk jente for da hadde jeg planer om å gi henne navnet Therese 😛 I etterkant liker jeg ikke navnet i det hele tatt. Slutten av nittitallet var dette. Anonymkode: a2b03...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå