Gå til innhold

Hvorfor skjer dette meg?


Gjest gjester

Anbefalte innlegg

Gjest gjester

Jeg sliter så innmari akkurat nå... Og det er ikke skjeldent jeg får det slik. Men nå er det så ille at jeg føler at jeg ikke kan / fortjener å leve mer...

I løpet av de siste tre ukene nå har jeg fått nesten 17000 i ekstra utgifter. Hvordan er ikke så nøye (ikke kriminell), men jeg kommer ikke bort fra de utgiftene.

Jeg har en jobb som er veldig ustabil. Har valgt det selv, men i den tro at jeg vil lykkes. Og jeg vet jeg vil gjøre det bra i akkurat denne jobben, men akkurat nå er det liten inntekt.

Jeg har fått utkastelsesvarsel fra huset jeg har pga at jeg ikke har klart å betale på lånet mitt de siste tre mnd'er.

I tillegg til økonimiske problemer har psyken fått seg en heftig knekk.

Jeg var ut for en stor ulykke for et par dager siden. Og jeg føler nå at alle rundt meg er grettne på meg, og at alt går meg i mot.

Det er ene uhellet etter det andre som står i kø for å "ta meg". Og det er ikke spøk engang. ALT jeg prøver på går plutselig på bekostning av noe. Eller går galt på noe vis...

Det er ikke første gang jeg føler meg så jævlig!

Men jeg har levd så bra nå i en laang periode.

Levde for meg selv, og gav meg selv de hverdagsgleder man bør unne seg.

Så plutselig havner jeg utfor igjen. Og jeg vet ikke hvorfor...

Det gjør så vondt! Og aner ikke hvordan jeg kan komme meg opp igjen.

Hjertet verker!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med noen som er proffesjonelle om dette. "Det kommar att ordna seg, det gjør det alltid" er mitt motto. Det er nok ikke så lett for deg å se nå. Men, husk på at når du er på bunnen kan det bare gå oppover. Mange klisjeer her, men jeg håper virkelig at ting ordner seg for deg. Skal tenke på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...