Hildamaria Skrevet 15. september 2024 #1 Del Skrevet 15. september 2024 Vi vurderer å bytte ut spisebordet med et langbord med runde kortsider, altså ovalt. Dette blir i så fall også syplassen min, på den avrundede kortenden. Er det veldig upraktisk? Har en stor kjøkkenøy like ved, som jeg bruker som klippebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #2 Del Skrevet 15. september 2024 Ja, jeg har det og hadde jeg kunnet gått tilbake i tid hadde jeg gått for noe helt firkantet. Det går greit, men jeg savner å ha et helt firkantet underlag å forholde meg til hver eneste gang jeg syr og vi har hatt bordet i tre år. Anonymkode: 88941...32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2024 #3 Del Skrevet 17. september 2024 Om du må sitte på den ovale delen, ville jeg nok revurdert, ja. Jeg synes det er knotete når bordet svinger vekk fra meg, og jeg har mindre overflate å hvile både armer og stoff og utstyr på. Anonymkode: 13a14...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå