AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #21 Skrevet 14. september 2024 Men det kan ikke være bare meg som havner i sex men ikke forhold kategorien? Jeg føler det er en generell greie for tia. Jeg lurte på dagens kultur, ikke meg som person Anonymkode: 7ad8b...57b 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #22 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du går etter attraktive menn så kommer de sjeldent til å forplikte seg til en dame på 35 med 3 barn. Da velger de heller ei barnløs på 25. Sier ikke at du er helt sjangseløs, men du har definitvt en tøff oppgave. Det å være stefar (til 3!) er ikke drømmen for de fleste. Du er sikkert en bra dame, men jeg er bare ærlig. Anonymkode: ddce8...fa4 Det fleste menn på 35 har ikke nubbesjans på damer på 25, sier det bare som det er. Hvis noen damer på 25 vil ha en mann på 35, er han enten svært attraktiv (ikke så sannsynlig), eller hun har svært lite gående i eget liv og trenger sugardaddy (kan være mer sannsynlig). Sorry. Anonymkode: e9397...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #23 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke på noen dateing apper og fester ikke. Har møtt dem på jobb eller via felles hobby. Men nå var det ikke meningen at dette skulle bli en tråd om meg, men om dagen dateing/sex kultur Anonymkode: 7ad8b...57b Men du bruker deg selv som eksempel her, og for å si det litt følsomt: Du er over på reservelaget. Med 3 store barn vil nok mange menn tenke at det kan være gøy å leke litt, men blir for mye hazzle å bygge noe fremtidig på. Dersom mannen blir knyttet til barna dine, selv om de er store er det han som må bryte bånd om det ikke skulle gå over lengre tid. Og da har han kanskje kastet bort sin mulighet til å treffe noen andre i samme alder som ønsker barn og starte på "scratch". Anonymkode: a888d...642
Crazydoglady Skrevet 14. september 2024 #24 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har merket meg en trend, og lurer på om det er meg det er noe galt med. Samtlige menn jeg er intri/kommer i kontakt med er ikke intr i ett forhold. Jeg får gjentatte ganger høre at sex er null stress, men får inntrykk av at ingen er intr i ett forhold. Jeg spurte en kompis om dette i går. Hva er det med meg som tilsier sex: ja, forhold: fuck no. Han svarte " er vel sånn det er blitt da. Alle vil knulle, ingen vil ha forhold". Er det virkelig sånn? Er forhold på vei ut? Jeg kjenner jo veldig på dette. Blir hele tiden fortalt at jeg er så pen og lett kan få meg type. Men 6 år som singel viser motsatt. Jeg lurer jo veldig på hva jeg gjør galt, eller hva det er med meg siden menn gjerne vil ha sex, men ikke noe mer. Da jeg er kresen og veldig selektiv på hvem jeg har sex med, har jeg hatt samme sex- partner disse årene. Har gått på litt dater her og der, men ingenting som har ført til flere treff. Jeg har nå gitt helt opp menn og dateing. De er kun intr i ett knull, jeg vil gjerne ha mer Anonymkode: 7ad8b...57b Første bud er vell å finne folk som ønsker ett forhold i utgangspunktet og er på leit etter det. Snakk mye sammen før date å se at det er interesse, kjemi, felles interesser osv. Så er det selvsagt alltids noen som spiller med bare for å prøve å få seg noe, men ingenting i livet er garantert. Så må man jo også forsøke å finne en person som man har kjemi med. Å finne en partner er dessverre mye vanskeligere enn å bare finne ett alright individ med ish samme ønske for fremtiden. Jevnt over er det nok kanskje lettere å møte folk "naturlig", altså på fest, gjennom venner, gjennom fritidsaktiviteter etc etc. Men online dating er selvsagt også et ok alternativ. Men man må jo regne med å prøve noen ganger før man finner noen som både er egnet (har samme intensjon selv m.m.) og hvor det er gjensidig kjemi. Personlig liker jeg å få litt sånn viktige tema ut av veien tidlig før jeg orker å bruke tid på å møte folk. Dvs, finne ut om vedkommende er ute etter ett forhold, om de har barn, ønsker barn, er ok med at jeg har barn. Finne ut om det er mulig med evt forhold ifht hvor man bor(feks om begge har barn og holder til i forskjellige skolekretser) osv osv. Det går an å snakke om disse tingene selv om det er underforstått at ingen av oss lover noe som helst ifht commitment før vi ser hvordan det er med kjemi og hvordan dating går osv..men det er liksom ikke noe vits i å møte folk som ikke engang ønsker det samme som deg selv. Skremmer det folk at jeg er direkte så er det helt ok, da er ikke det rett person for meg uansett. Jeg er voksen, livet har visse realiteter og det er ikke farlig å snakke om det. Det er jo sånne ting jeg trenger å vite mer enn trivielle fakta og tomprat, selv om det selvsagt blir mye av det også. 😊
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #25 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 35, har 3 store barn, eier hus, jobber og er deltidsstudent. De jeg har møtt de siste åra er stort sett mellom 30 og 40 år. Noen barnløse, noen med barn. Alle i jobb, da det er ett kriterie fra min side. Jeg kan skjønne at barn virker avskrekkende på mange. Men trodde at større barn var mindre avskrekkende en småbarna som er i bhg/på barneskolen. Jeg har barn på ungdomsskolen og vgs. Jeg føler veldig på at det må være noe feil med meg, da alle jeg kommer i kontakt med kommer frem til samme konklusjon. Sex ja, forhold nei. Anonymkode: 7ad8b...57b Du er 35. Kjempe ung. Jeg var 40 før mr right dukket opp😍 Det kommer når man minst aner det. Jeg lette i mange år...fant enten menn som kun ville ha flørt,eller menn jeg ikke ville ha.. Anonymkode: 218b1...161 1 1
Crazydoglady Skrevet 14. september 2024 #26 Skrevet 14. september 2024 Jeg tror forøvrig det er mange som fortsatt både ønsker og er ute etter ett forhold selv om det kanskje statistisk sett er mindre enn før. Men det gjelder nok både jenter og gutter. Så det forsvinner jo noen på.begge sider der ut av ligningen, men likevel en god kjerne igjen der som er ganske "normal". Og den normalen endrer seg nok ikke så mye som man kanskje tror, det er nok mest ytterpunktene som endrer seg mye, mens de aller fleste ikke gjør det alt i alt. Men det gjelder jo å finne dem å ikke lete på feil plass.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #27 Skrevet 14. september 2024 Det er vel kombinasjonen av hvem du er interessert i og hvem som er interessert i deg som slår uheldig ut. De færreste menn jeg kjenner har mulighet til å ha sex utenfor forhold, og vil da heller ikke prøve på det. De aller fleste er i utgangspunktet forholdsmennesker også. Du treffer altså kun de som både har mulighet og lyst til å "bare" ha sex, som er en relativt beskjeden andel av menn. Hvorfor det er slik har jeg ingen formening om. Anonymkode: ffcd8...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #28 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er mann, som absolutt ønsker et seriøst forhold, og som ikke ønsker sex før jeg har blitt kjent med en dame. Jeg opplever det som problematisk at mange damer trekker seg bort fra dating, og mistenker en hver mann for å bare være ute etter sex, fordi de har gjort seg så mange dårlige erfaringer. Føler det kan være utfordrende å få en dame til å forstå at jeg er ikke slik, jeg er ikke ute etter sex, jeg er ute etter et seriøst forhold. Så føler alle de "useriøse" mennene der ute ødelegger mye for slike som meg. Anonymkode: de068...ed8 De kan gjøre det ja, men jeg tror de aller fleste beholder håpet selv om de sier de ikke tror de vil møte en. Bare opp til deg å vise hun/ dem du dater at du er serriøs. Anonymkode: 7874a...046
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #29 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men du bruker deg selv som eksempel her, og for å si det litt følsomt: Du er over på reservelaget. Med 3 store barn vil nok mange menn tenke at det kan være gøy å leke litt, men blir for mye hazzle å bygge noe fremtidig på. Dersom mannen blir knyttet til barna dine, selv om de er store er det han som må bryte bånd om det ikke skulle gå over lengre tid. Og da har han kanskje kastet bort sin mulighet til å treffe noen andre i samme alder som ønsker barn og starte på "scratch". Anonymkode: a888d...642 Du snakker om de som er feil for ts, ikke de som er riktige. Når man kommer til 35 er det naivt å forvnete at kvinner ikke har barn fra før i tanke på at som 35 begynner det å haste. Her jeg bor (Jeg har ikke barn og tror ikke jeg har lyst på), så forventer jeg det vil bli vanskelig for meg å finne en mann som ikke har og heller ikke har lyst på nå når jeg ønsker å date innen 30 årene. Hos oss begynte mange å etablere seg i tidlig 20 årene, så til nå er det en god del barnefamilier i mitt kull, som bare øker med alderen. Anonymkode: 7874a...046
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #30 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det fleste menn på 35 har ikke nubbesjans på damer på 25, sier det bare som det er. Hvis noen damer på 25 vil ha en mann på 35, er han enten svært attraktiv (ikke så sannsynlig), eller hun har svært lite gående i eget liv og trenger sugardaddy (kan være mer sannsynlig). Sorry. Anonymkode: e9397...2a5 Ikke de fleste nei, men de attraktive. Som hun selv har påpekt at hun går etter. Hvis du mener at attraktive menn på 35 sliter med å få 25 år gamle damer så er din erfaring ulik min. Jeg ser slike forhold konstant. Både kollegaer og venner. Mannen er som regel attraktiv og jobber i statusyrke. Mange som faktisk ikke er attraktive en gang. Anonymkode: ddce8...fa4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #31 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du snakker om de som er feil for ts, ikke de som er riktige. Når man kommer til 35 er det naivt å forvnete at kvinner ikke har barn fra før i tanke på at som 35 begynner det å haste. Her jeg bor (Jeg har ikke barn og tror ikke jeg har lyst på), så forventer jeg det vil bli vanskelig for meg å finne en mann som ikke har og heller ikke har lyst på nå når jeg ønsker å date innen 30 årene. Hos oss begynte mange å etablere seg i tidlig 20 årene, så til nå er det en god del barnefamilier i mitt kull, som bare øker med alderen. Anonymkode: 7874a...046 Her var jo temaet hvorfor menn vil ha sex med henne, men ikke forhold. Og det er det jeg svarte på. Anonymkode: a888d...642
Flintis Skrevet 14. september 2024 #32 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har merket meg en trend, og lurer på om det er meg det er noe galt med. Samtlige menn jeg er intri/kommer i kontakt med er ikke intr i ett forhold. Jeg får gjentatte ganger høre at sex er null stress, men får inntrykk av at ingen er intr i ett forhold. Jeg spurte en kompis om dette i går. Hva er det med meg som tilsier sex: ja, forhold: fuck no. Han svarte " er vel sånn det er blitt da. Alle vil knulle, ingen vil ha forhold". Er det virkelig sånn? Er forhold på vei ut? Jeg kjenner jo veldig på dette. Blir hele tiden fortalt at jeg er så pen og lett kan få meg type. Men 6 år som singel viser motsatt. Jeg lurer jo veldig på hva jeg gjør galt, eller hva det er med meg siden menn gjerne vil ha sex, men ikke noe mer. Da jeg er kresen og veldig selektiv på hvem jeg har sex med, har jeg hatt samme sex- partner disse årene. Har gått på litt dater her og der, men ingenting som har ført til flere treff. Jeg har nå gitt helt opp menn og dateing. De er kun intr i ett knull, jeg vil gjerne ha mer Anonymkode: 7ad8b...57b Du er pen og har en sex partner så da er du i et seksuelt forhold. Kanskje du ikke er sulten nok, og burde legge sexpartneren på vent i en tid mens du ser deg rundt. Ikke at du skal ligge rundt, bare kjenne litt på om det er noen seksuell energi der. Bare en innskytelse fra min side.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #33 Skrevet 14. september 2024 Jeg blir snart 35, og har kun ett barn, har jeg mer sjangs om jeg kun har ett barn? Skal sies at jeg får høre at jeg ser ti år yngre ut. Slank og trent, pen og sporty. Skikkelig hjemmekjær dame, som dessverre valgte en egoist som far til barnet mitt. Ps. Jeg har slitt med det samme som ts. Jeg opplever god kjemi med en mann, og det virker til å gå en plass men nei, enten er han ikke klar eller så er det kun på gøy. Jeg har sluttet å date all together. Men vil ikke miste håpet helt da. Kan problemet være at man har for mye valg i dag, med alle disse appene? Før hadde man gjerne ikke det, eller? Anonymkode: 47f79...2b8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #34 Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Her var jo temaet hvorfor menn vil ha sex med henne, men ikke forhold. Og det er det jeg svarte på. Anonymkode: a888d...642 Men hun lurer på om det er menn som enda ønsker forhold, å jeg svarer ja på det utifra det jeg ser rundt meg og fornuft. Sier ikke at mange menn tenker som dem ts møter, eller som du sier, men at alle gjør, det er ikke sannt. Anonymkode: 7874a...046
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #35 Skrevet 14. september 2024 Altså, det er en grunn til at de attraktive mennene på 35+ er single. Bare naturlig at mesteparten av disse er ute etter sex. De fleste av som er interessert i langvarig et forhold er sjokkerende nok allerede i et forhold i den alderen. Du får prøve å finne en av de som har kommet ut av et forhold nylig eller vurdere å senke standarden. Kjærlighet trenger ikke nødvendigvis starte med sommerfugler i magen, den kan også utvikles over tid. Anonymkode: a37a5...926
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå