AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Jeg går mye på betong på jobb, og mye på asfalt på tur med hunden. Trenger sko med god demping da jeg opplever smerter i beina etter en lang dag. Noen som har tips til gode sko til en ok pris? 🤗 Anonymkode: 1f516...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Vanskelig å finne billige sko med god demping. Da må du ofte opp i pris. Anbefaler å prøver Skechers, Hoka, Okaki og Ergobio. Okaki er blitt min favoritt og selges på Eurosko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Jeg er veldig fornøyd med northpeak sko kjøpt på Coop til 350 kroner. Ellers er nøkkelen til glade føtter ikke nødvendigvis superdyre sko, men nok variasjon Anonymkode: 7c00b...19b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september https://famme.no/products/pink-endorphin-rx1-shoes Jeg har bestilt meg disse, vet ikke om de er gode nok for deg, men verdt å undersøke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sb88 Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september Levety. Kjøpes på tights.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Levity! https://www.tights.no/butikk/levitate-s02-white/ Elsker mine har flere par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september Spørs hva du mener med billig? Er det snakk om under 1000 kroner så finnes det veldig mye bra på tilbud, om du følger med litt. Anonymkode: 17dad...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå