AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Del Skrevet 13. september Er det noen som har noen erfaringer med massaje/spa i utlandet, der massøren har vært litt vel «ivrig»? (Jeg er dame) Anonymkode: 47f19...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Del Skrevet 13. september Var på en massage time i estland for noen år siden. Massøren ville gjerne massere meg i underlivet. Er dette vanlig i utlandet? Anonymkode: 47f19...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 13. september #3 Del Skrevet 13. september Det er vanlig å få tilbud om i Norge også hvis man går til riktig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnis Skrevet 13. september #4 Del Skrevet 13. september Misforstå meg rett. Jeg er ikke ute etter noe «happy ending» eller noe slikt, lurte bare på om noen andre hadde opplevd noe slikt på særiøse massasje/spa steder i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september På hamam i Tyrkia. De utfluktene som er arrangert av reiseoperatør. Flere ganger opplevd litt vel nysgjerrige fingre under massasjen, og har vært nødt til å si i fra at jeg ikke ønsket intim berøring. Ikke hatt samme problem på lokale hamam, som ligger i nærheten av hotell. De som ikke er tilknyttet reiseoperatører er vel mer avhengig av å ha et godt rykte, og har hatt mer seriøse massører. Anonymkode: 08907...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå