Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

BlåSwix skrev (54 minutter siden):

Gaute🥵 er det mulig, for en oppførsel. Har ikke han barn? Hvordan er han med dem på tur?? Meg, meg, meg???

Han sier nok i, i, i 😆

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, den kunnskapskonkurransen der de måtte hoppe på riktig eller feil svar og så rett ned i isvann om man svarer feil😳🥶. Det var en helt rå konkurranse, veldig spennende. Beste i programmet hittil.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg synes Gaute fremstår som grusom og tilbakestående sosialt.

Søkte på han med google, x-antall forhold havarert. Flere med folk fra farmen 😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (36 minutter siden):

Han sier nok i, i, i 😆

Mer som "iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiharhvilepuls!" 

Hahaha, han ble så sint forrige episode, karma is a bitch ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Når man trodde at Gaute ikke kunne bli verre... Dagens episode, har ikke ord... 🙃 All ære til Abrahamsen som ikke dreper ham på stedet. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Når man trodde at Gaute ikke kunne bli verre... Dagens episode, har ikke ord... 🙃 All ære til Abrahamsen som ikke dreper ham på stedet. 

Spoiler

Ja, virkelig ! Leste denne kommentaren før jeg så på episoden,  så var litt forbedret. Men dette her var jo mye mer krise enn jeg trodde 🫣 skjønner ikke at det er mulig "jeg kjenner ikke at jeg hat gått " "dette her er en tur for en barnefamilie". Også at han ikke tar sekken til Carina, siden han har så sinnsykt hvilepuls er jo bare helt hinsides. Presterer å si " bra at Abrahamsen tar sekken. Han trenger trening ". Vet ikke om jeg skal le eller gråte 😅

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollebolle skrev (4 timer siden):

Gaute blir mer og mer uspiselig for hvert program som går. Hvem som helst kan vinne, bare ikke Gaute. Hadde vært så digg om han tapte for en dame, for det hadde nok vært veldig nedverdigene for han. Ufyselig oppførsel av en jeg trodde bedre om.

Dagens episode…fy faen for et rasshøl. Sorry altså

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (37 minutter siden):
  Skjul innhold

Ja, virkelig ! Leste denne kommentaren før jeg så på episoden,  så var litt forbedret. Men dette her var jo mye mer krise enn jeg trodde 🫣 skjønner ikke at det er mulig "jeg kjenner ikke at jeg hat gått " "dette her er en tur for en barnefamilie". Også at han ikke tar sekken til Carina, siden han har så sinnsykt hvilepuls er jo bare helt hinsides. Presterer å si " bra at Abrahamsen tar sekken. Han trenger trening ". Vet ikke om jeg skal le eller gråte 😅

Dette kaller man "lagspiller"...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskriminerende innhold.

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Ja, klager over at det er søndagstur og lett og snakker hele tiden om at han er best trent på laget, men skal ikke løfte en finger for å hjelpe de andre eller gjøre en ting mer enn han må. For ham er dette utelukkende en konkurranse, alle de andre (selv lagkameratene) er konkurrenter og det er bare bra om de sliter seg ut. Enda godt han står i fare for å ryke nå og at det begynner å bygge seg opp frustrasjon over oppførselen hans innad i laget. Må jo mangle empati eller noe…

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute er jo en parodi på seg selv 😆 Snakk om å føle at man er guds gave til alle andre på denne jord!

Har ikke hatt helt sansen for Vidar Magnussen før men digger han i 71, og ler meg i hjel av kommentarene hans om Gaute og de andre deltakerne 😂😂 Kjenner meg også igjen i at det går helt inflasjon i beskrivelser som "du er rå!" "Dette er magisk" "du er en maskin", de bruker det jo hele tiden om alt! Så holder med Vidar når han sier at de kan roe ned og bare kalle en spade for en spade 😅

Tonje virker veldig tilgjort og kunstig. Det er greit å være positiv altså, men ingen er sånn som det der hele tiden. Hun var jo ikke sånn når hun var med på Farmen?!

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjokkert over oppførsel og uttalelsene til Gaute i dagens program. 
Det blir jo bare verre og verre? 
At Abrahamsen greide å holde seg på toppen av fjellet der, er bare utrolig imponerende. Jeg hadde klikka.

Men håper laget tar et oppgjør med han snart, ikke bare på sync. Er jo uholdbart at han får dure på sånn? 
Til og med evig positive Tonje begynner jo å få nok nå. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ventilator skrev (2 timer siden):

At Abrahamsen greide å holde seg på toppen av fjellet der, er bare utrolig imponerende. Jeg hadde klikka.

Men håper laget tar et oppgjør med han snart, ikke bare på sync. Er jo uholdbart at han får dure på sånn? 

Greit å skjule under spoilertag kanskje?

Endret av Fjugur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GGG legger inn en skikkelig innsats for å bli den nye riksklysa.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (På 22.9.2024 den 21.21):

"Stakkars Malin, hun er så tøff" skriver du. 😳😳😳 Ser du på et annet program enn meg? Hun er jo den mest sutrete av alle og selvinnsikt i det å si ja til å være med på dette programmet må jo være totalt fraværende.

Det er veldig tøft å fortsette når man har det vanskelig. Hun henger med tross panikkanfall og problemer med kulden. Hun har ikke valgt å være syk. Vi har alle ulike utgangspunkt, styrker og svakheter, og det er også slik det er i programmet - produksjonen velger folksom er forskjellige. Jeg syntes ikke Malin syter spesielt mye, ihvertfall ikke til laget. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (16 timer siden):

Hun var i en utslagsduell der hun kom videre, men valgte å trekke seg slik at venninnen (glemt navn) kunne bli værende. Hun var også sliten og ville hjem.

Har tydeligvis gått glipp av noe jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BlåSwix skrev (9 timer siden):

Gaute🥵 er det mulig, for en oppførsel. Har ikke han barn? Hvordan er han med dem på tur?? Meg, meg, meg???

Gaute ER et barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ventilator skrev (3 timer siden):

Avslutningskommentar til Abrahamsen…jeg hadde latterkrampe i flere minutter🤣

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett på 71 Kjendis, men etter å lest her MÅ jeg jo se i kveld! 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Det må jo være en rolle Gaute har fått. Det er ikke mulig å være så høy på seg selv, og ha så lite empati?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...