Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Trenger ikke like ham, men det hadde vært et betydelig kjedeligere program uten Gaute 😁 Generelt artige personer denne runden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mim_madam skrev (1 time siden):

Trenger ikke like ham, men det hadde vært et betydelig kjedeligere program uten Gaute 😁 Generelt artige personer denne runden. 

Enig. Et dra-til-tryne bør man ha med i et slikt program. Han gjør programmet mindre kjedelig.

Tror sesongen likevel ville blitt bra, særlig med tanke på at Henrik og Espen er med. I tillegg ville man hatt de morsomme kommentarene fra Anna og Bernt.

Uansett, her er en hyllest til Gaute 😎

Endret av Chupacabra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chupacabra skrev (1 time siden):

Enig. Et dra-til-tryne bør man ha med i et slikt program. Han gjør programmet mindre kjedelig.

Tror sesongen likevel ville blitt bra, særlig med tanke på at Henrik og Espen er med. I tillegg ville man hatt de morsomme kommentarene fra Anna og Bernt.

Uansett, her er en hyllest til Gaute 😎

Hater ham absolutt ikke - han spiller spillet (og hvorfor skulle han ikke det? Er jo tross alt konkurranse😄) og vet samtidig hva som blir bra tv... Håper han blir med til the bitter end... 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder noen å oppdatere her hvis Gaute ryker ut på noe tidspunkt? Jeg er offisielt drittlei av å høre at han ikke er sliten og fortsatt har hvilepuls, så jeg pauser programmet til han evt. er borte 😆

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (23 timer siden):

Gaute, møring! høy på seg selv, uansett program han har vært i som programleder, eller deltaker.. fatter ikke hva folk ser i han

Gaute er ikke møring, han er romsdøl og oppvokst i Isfjorden. 

Flaut at han bare delegerer og foreslår til andre. Han sparte seg selv når de grav snøhule og kunne ikke ta sekken til Vidar. Morsomt at de andre har gjennomskuet han.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shab skrev (3 timer siden):

Så utrolig fint av Myra ❤️ Lagspiller ❤️ 

Ikke spoil da! Legg det skjult! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute er SÅ uspiselig! Alle hans selvgode kommentarer gjør meg så kvalm at jeg vil spy!!  Det er ikke måte på alt han gjør - med hvilepuls - og hvor svake og elendige alle de andre er.

Har han overhodet ingen selvinnsikt? Han SER ikke engang bra ut, snarere tvert imot. Hvordan er det mulig å bli så høy på seg selv??

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor Tonje har så mye farge i ansiktet sammenlignet med de andre? Betakaroten, eller tar hun solarium? Dette er jo på vinteren, så ikke fordi hun har solt seg ute i Norge i hvert fall.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan  noen forklare Gautes selvtillit ? Og hva vakre Silje en gang så i han?  Noen som har møtt han ? Har han en utstråling jeg ikke ser ? Er ikke noe fruktfat akkurat 😳

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg blitt dum? Det sto på skjermen at Norges høyeste fjell er 2649, men det er da 2469? Og det var det de sa høyt også. Er vel bare feil med skjermteksten.

Gaute har blitt skikkelig irriterende. Må bare skru av lyden når han snakker. Jeg likte til og med Frank Løke i 71, men Gaute blir helt uspiselig.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Vidar! Deretter han nye (ikke Nakstad) som jeg ikke husker navnet på, som er ganske laidback, men sier ting rett ut (om f.eks. Gaute) 😂 Hulsker lager god TV med sin korte lunte og humor, og imponerende at Anka har kommet så langt... hun gir et helt annet førsteinntrykk enn det vi ser nå.

Endret av iliah
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaute er veldig uspiselig ja, men jeg skratter hver gang Vidar etterligner han eller Abrahamsen klikker på han. Det er humor på topp nivå om ikke annet!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny1111 skrev (2 timer siden):

Er jeg blitt dum? Det sto på skjermen at Norges høyeste fjell er 2649, men det er da 2469? Og det var det de sa høyt også. Er vel bare feil med skjermteksten.

Gaute har blitt skikkelig irriterende. Må bare skru av lyden når han snakker. Jeg likte til og med Frank Løke i 71, men Gaute blir helt uspiselig.

Absolutt ikke dum, det gikk for kjapt i klipperommet.

Det var minst to feil i samme konkurranse. Grafikken viste feil. 

Der ser man hva som gjelder i reality. Når noe skal baseres på fakta, koker det over for de på regi :flau:

Gaute tror han leder programmet. Skal vedde på at han har vært i knallharde forhandlinger med discovery og kanalen føler de må ha igjen for honoraret han har fått :knegg:

Det er litt samma for meg hvem som vinner, bare det ikke er Gaute. Lov med konkurranseinstinkt, men politikken har definitivt gjort han mindre ydmyk og likandes. 

Tenk, for 25ish år siden, lærte han geiter å trikse og så ut som en dobørste (ubrukt sådan) på håret 🥰 Nå.....usjarmerende type. Håper han blir jekket litt ned 🤞

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fenomen skrev (2 timer siden):

Hva skjedde med Malin? Plutselig var hun bare borte. Trakk hun seg?

Hun var i en utslagsduell der hun kom videre, men valgte å trekke seg slik at venninnen (glemt navn) kunne bli værende. Hun var også sliten og ville hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute blir mer og mer uspiselig for hvert program som går. Hvem som helst kan vinne, bare ikke Gaute. Hadde vært så digg om han tapte for en dame, for det hadde nok vært veldig nedverdigene for han. Ufyselig oppførsel av en jeg trodde bedre om.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute🥵 er det mulig, for en oppførsel. Har ikke han barn? Hvordan er han med dem på tur?? Meg, meg, meg???

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (19 minutter siden):

Gaute🥵 er det mulig, for en oppførsel. Har ikke han barn? Hvordan er han med dem på tur?? Meg, meg, meg???

Jeg hadde faktisk klikket på han. Blir sinna bare av å se denne episoden, og det bruker ikke å skje med meg av å se på et TV-program. Takk og lov så ser vi at det får det konsekvenser for han at han blir den minst likte på laget. 😁

Endret av Nostradamus
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...