Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Mollebolle

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg godt kunne klart meg uten Gaute. Så utrolig selvtilfreds og skrytete at jeg har fått ham langt opp i halsen allerede. 

• Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takler ikke Gaute. Mansplaining. 

Malin - stakkars, men hva med selvinnsikt?! 

Myra - samme. 

Anna Anka - sikkert fysisk sterk men ganske usympatisk.

Heier på Espen Nakstad og Henrik! 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 13.9.2024 den 14.53):

Sammensetninga av lag, fremstår for rigget. 

Virker å være en gøyal gjeng. Håper på flere overraskelser i jubileumssesongen, utover omvendt reiserute :nikke:

Anna Anka tror jeg ryker tidlig. Ikke fordi hun ikke greier, for dama er jo gjennomtrent.

Men hun er nok altfor glad i komfort til å holde ut.. 

Gaute kommer til å bli årets gnagsår i gruppa :knegg: Men med politikerbakgrunn, så er han flink til å snakke for seg og sikkert standhaftig. 

Espen Nakstad kommer til å bli en fryd å se. For et medmenneske. Heier på han! :klappe:

Bernt Hulsker synes jeg er en skikkelig dust, med en altfor morsom latter 🙈

Med herr midlertidig assisterende på laget  så tror jeg ikke vi lenger skal undervurdere Nordkapp. Ivrig turgåer og tidligere falskjermjeger så har han vært ute en vinternatt før ja.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallard skrev (På 16.9.2024 den 19.20):

Kjenner jeg godt kunne klart meg uten Gaute. Så utrolig selvtilfreds og skrytete at jeg har fått ham langt opp i halsen allerede. 

Enig. 
Og måten de snakker om det andre laget på.. 

Nedsnakking av andre - bak ryggen på de - dét har jeg aldri likt!

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (13 timer siden):

Takler ikke Gaute. Mansplaining. 

Malin - stakkars, men hva med selvinnsikt?! 

Myra - samme. 

Anna Anka - sikkert fysisk sterk men ganske usympatisk.

Heier på Espen Nakstad og Henrik! 

Jeg må jo si at siden jeg ikke så han ordentlig med en gang så trodde jeg at Henrik var Henrik Kristoffersen, for han har jo akkurat samme stemmen som slalåmkjøreren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne sesongen ser ut til å bli underholdende. Men takler ikke Gaute, herregud for en bedreviter. Han fremstår stakkarslig etter at Nakstad kom inn, ble en stor kontrast mellom den meget allsidige og kunnskapsrike Nakstad kontra mansplaineren/høy på seg selv-Gaute.

Heier på Nakstad, liker også Hulsker i denne settingen.

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (2 timer siden):

Denne sesongen ser ut til å bli underholdende. Men takler ikke Gaute, herregud for en bedreviter. Han fremstår stakkarslig etter at Nakstad kom inn, ble en stor kontrast mellom den meget allsidige og kunnskapsrike Nakstad kontra mansplaineren/høy på seg selv-Gaute.

Syntes Hulsker er utrolig slitsom å høre på, han virker konstant oppgiret som om han er høy på noe. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (5 timer siden):

Syntes Hulsker er utrolig slitsom å høre på, han virker konstant oppgiret som om han er høy på noe. 

Enig! Synes ikke Vidar er så mye bedre heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute må ut! Selvutnevnt lageier, han et ingen leder iallefall. Klin kokos idiot. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

keops skrev (13 timer siden):

Espen Nakstad er en beroligende pille i menneskeform 🥰

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (2 timer siden):

Fryktelig hvor Gaute skryter av at han sovet i snøhule, da. 

Han er så slitsom! Håper han går ut tidlig. Men tror det ikke. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, han Vidar er jo helt lik i virkeligheten som karakteren han spilte i side om side 😂 Samme faktene, det var litt fascinerende.

Tonje er en sterk deltaker, men det blir litt kjedelig når noen bare er så flink, pen og likendes som hun er. Og det uten å være irriterende engang. Bare blid og positiv.

Gaute derimot kjenner jeg at jeg hadde irritert meg over, så ekstremt konkurransefiksert, selvgod flinkis.

Anna Anka er jo noe for seg selv, har sansen for henne og tror hun er råtøff og kan nå langt.

Malin har nok begitt seg ut på noe som kan bli mer utfordrende enn hun kanskje hadde tenkt. Nå blir det veldig mye nedsnakking om seg selv og sutring. (Sorry) Det er veldig kult av henne å begi seg ut på dette, men hun må tøffe seg litt opp, ta på tøffemasken og bare gjøre det uten å kjenne så mye etter eller tenke så mye. 

Endret av tøydokka
Autokorrect
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fyy f... så kvalm Gaute er. Så nedlatende og selvgod. 

Stakkars Malin, hun er så tøff. Men det begynte hardt i år med kulde og mye skigåing, og det hadde hun nok ikke forventet. Og er man i kjelleren hjelper ikke "vær positiv" eller "jeg kan ta sekken din", da har man bare ikke mer å gi. Hun prøvde videre lenge etter at kroppen sa stopp, så jeg synes hun er helt rå. 

Gleder meg til de kommer lenger sør, jeg syntes skigåing er gørrkjedelig, så gleder meg til grønnere steder! Fint å bli fort ferdig med det da, så liker konseptet! Men tøff start blir det! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (12 minutter siden):

Fyy f... så kvalm Gaute er. Så nedlatende og selvgod. 

Stakkars Malin, hun er så tøff. Men det begynte hardt i år med kulde og mye skigåing, og det hadde hun nok ikke forventet. Og er man i kjelleren hjelper ikke "vær positiv" eller "jeg kan ta sekken din", da har man bare ikke mer å gi. Hun prøvde videre lenge etter at kroppen sa stopp, så jeg synes hun er helt rå. 

Gleder meg til de kommer lenger sør, jeg syntes skigåing er gørrkjedelig, så gleder meg til grønnere steder! Fint å bli fort ferdig med det da, så liker konseptet! Men tøff start blir det! 

"Stakkars Malin, hun er så tøff" skriver du. 😳😳😳 Ser du på et annet program enn meg? Hun er jo den mest sutrete av alle og selvinnsikt i det å si ja til å være med på dette programmet må jo være totalt fraværende.

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (2 minutter siden):

"Stakkars Malin, hun er så tøff" skriver du. 😳😳😳 Ser du på et annet program enn meg? Hun er jo den mest sutrete av alle og selvinnsikt i det å si ja til å være med på dette programmet må jo være totalt fraværende.

Syting, låting, banning og en endeløs rekke oppoverbakker i norsk natur har blitt programmets varemerke.
Deltagerne har åpenbart fått tildelt roller og replikker. Spill deg selv på stereoider, bare det blir enda verre enn forrige sesong.

Er dette bra tv ?
Jeg mener at «71» har blitt altfor forutsigbart, banalt og ensformig..

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns casten er interessant og morsom i år, men et par som irriterer allerede:

1. Gaute. En sleip ål. Men virker som de andre begynner å skjønne det heldigvis. 
2. Myra og Malin. Få ut daukjøttet!

3. Tonje. Jeg syns hun er irriterende fordi væremåten er for sukkersøtt, samtidig som det skinner gjennom at hun er selvopptatt og overfladisk. Skrytt av seg selv fra start, og når de skulle ha spa på ferja kom hun i stringbikini… Det sier mye om henne.

Skikkelig positivt overrasket over Anna Anka, Bernt Hulsker, Vidar og Nakstad. Artig gjeng 😊

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...