Gå til innhold

Behov for beskyttelsesmatte under walkpad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker å bestille meg walkover pro og man kan kjøpe til beskyttelsesmatte for å ha under, både for å holde den stabil og for å unngå slitasje på gulv. 
Er det behov for det eller går det greit uten? Vi har laminatgulv. 

Anonymkode: 297da...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker å bestille meg walkpad pro og man kan kjøpe til beskyttelsesmatte for å ha under, både for å holde den stabil og for å unngå slitasje på gulv. 
Er det behov for det eller går det greit uten? Vi har laminatgulv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg kjøpte, men den ligger nå sammenrullet på loftet. 

Møllen er dønn stabil, selv når jeg løper på den, og den sliter ikke mer på gulvet enn en vanlig kontorstol gjør. Jeg ruller den frem og tilbake og slår den opp og ned et par ganger hver dag (hjemmekontor, bruker den mye under pulten, og til løping), og ser null effekt på gulvet. Matten var bare et irritasjonsmoment. 

Anonymkode: bc74c...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte en walkingpad i januar og har brukt den uten matte uten problemer på laminatgulv. I den senere tid synes jeg den har laget mer lyd enn før, så i går prøvde jeg å sette den på en tynn yogamatte  jeg hadde liggende. Det virker som at det hjalp litt, for tidlig å si sikkert. Yogamatten er ikke solid nok i lengden, så dersom jeg kan slå fast at det gjorde en forskjell, blir jeg å bestille en mer egnet matte.

Anonymkode: e48b9...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. Jeg bestilte med (før jeg rakk å få svar), så får vi se hvor mye den blir brukt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...