Gå til innhold

Fiskepinner med ekstrem transmak???

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste fiskepinnene vi kjøpte har en ekstrem sterk fiskesmak/transmak. Altså så ille at det rett og slett ikke er godt. Flere som har merket dette, eller var vi rett og slett bare uheldige med en pakke? Disse var fra Findus.

Anonymkode: cc1e7...80e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det en gang jeg også. Måtte bare kaste den pakka. 

Anonymkode: 7a352...20b

Skrevet

Synes ikke de er god lenger generelt.

Anonymkode: 835d0...798

Skrevet

Aldri merket! Du burde klage. Håper du tok vare på emballasjen?

Anonymkode: 6ea83...559

Skrevet

Synes ikke de er god lenger generelt.

Anonymkode: 835d0...798

Skrevet (endret)

Jeg har spist Fiskepinner fra Findus i mange år - alltid kjøpt Originalen, den store firkantede pakken med 750g. Alltid vært gode.

Plutselig begynte de å smake dårlig i våres. Måtte kaste noen pakker, kjøpte nye - men de var like dårlige. Jeg kontakte Findus og klaget - da fikk jeg noe automatisk svar tilbake om bærekraft osv. Etter å ha blitt litt sur og spurt direkte hva de driver med - fortalte de at de har byttet type fisk i akkurat disse pakkene.

Spurte om det fantes andre pakker de selger med den gamle typen fisk - det var det - velg den som heter "Våre beste fiskepinner" 450g - avlange pakker. De smaker bra!

Endret av Spock
  • Nyttig 1
Skrevet
Spock skrev (1 time siden):

Jeg har spist Fiskepinner fra Findus i mange år - alltid kjøpt Originalen, den store firkantede pakken med 750g. Alltid vært gode.

Plutselig begynte de å smake dårlig i våres. Måtte kaste noen pakker, kjøpte nye - men de var like dårlige. Jeg kontakte Findus og klaget - da fikk jeg noe automatisk svar tilbake om bærekraft osv. Etter å ha blitt litt sur og spurt direkte hva de driver med - fortalte de at de har byttet type fisk i akkurat disse pakkene.

Spurte om det fantes andre pakker de selger med den gamle typen fisk - det var det - velg den som heter "Våre beste fiskepinner" 450g - avlange pakker. De smaker bra!

serr??Ja da kommer de til å miste mye kunder. Datter som elsker fiskepinner, kastet sine og sier hun ikke vil spise det mer, mistet lysten på det etter disse her. Har sendt en mail til adr. på pakken, så får se om vi får noe svar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri merket! Du burde klage. Håper du tok vare på emballasjen?

ja, sendt mail til adr. på pakken. Tok bilde av den med utløpsdato og et annet nr.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

ja, sendt mail til adr. på pakken. Tok bilde av den med utløpsdato og et annet nr.

Bra. Det andre nummeret er Lot/Batch, som sikrer sporbarhet i produksjonen.

Skrevet

Vi har alltid elsket fiskepinner, men siste året har de ikke vært spiselige. Vi måtte uansett overpå glutenfrie og herlighet så godt!! Beste fiskepinnene noen sinne, men dyre selvsagt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

De siste fiskepinnene vi kjøpte har en ekstrem sterk fiskesmak/transmak. Altså så ille at det rett og slett ikke er godt. Flere som har merket dette, eller var vi rett og slett bare uheldige med en pakke? Disse var fra Findus.

Opplevde det samme for 2-3 uker siden. Fiskepinnene var fulle av brunt fett, smakte motbydelig. Men orka ikke klage, men ser nå at det samme har hendt flere. Vår pakke ble kjøpt i nord-norge.

Anonymkode: 5569b...8f3

Skrevet

Har også opplevd det, men sjelden. Antar det bare er en «dårlig batch» så det hindrer meg ikke fra å kjøpe igjen… dog ikke med en gang 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...