AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Noen erfaringer ? Jeg rotfylle ‘’halve jobben’’ i dag og skal komme tilbake om en månede. Han sa jeg ble å ha vondt i 3-5 dager , men er det noen som har erfaringer ? Å hvorfor føler jeg at tanna er større på en måte… ? Er det normalt ? Gjør så sinnsykt vondt når tanna oppe som ble herja med i dag treffer tanna nede ? Er det normalt ? Å hvor lenge hadde du vondt etter første besøket …hvis du måtte komme tilbake og fullføre resten senere tenker jeg på - hilsen fra ei med ekstremt tannlegeskrekk Anonymkode: 02d11...8c8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Er det vanlig å ikke kunne tygge på den siden ? Jeg kan ikke spise brødskive med mindre jeg bare tygger heelt forsiktig på den friske sia. Blir så nervøs ! Er vel sikkert sånn det skal være 6 timer etterpå.. men jaa😐 ts Anonymkode: 02d11...8c8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Tannens rot ble «drept» når tannlegen gikk inn i rotkanalen og tok nerven i. Tanna. Som tannlegen sa, det er vondt noen dager og så går det over. Neste gang slipper du sannsynligvis å kjennene noe smerte. ingen grunn til å bli redd tannlegen av dette, det er normalt. Fikk du ikke beskjed om smertestillende? Anonymkode: abf9f...684
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 Helt normalt det du føler🫶🏼 Anonymkode: 665ec...f14 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #5 Skrevet 5. oktober 2024 Tusen takk for svar så ikke det før nå. Det gjikk over etter 5 dager.. enda 1 uke til tannlegen skal gjøre dette ferdig. Gruer meg så:( Anonymkode: 02d11...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå