AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Skrevet 12. september 2024 Hvilke er best enten det er hjemmelaget eller kjøpt? Og hva har du i woken? Anonymkode: 8e8f3...a07
Brunhilde Skrevet 12. september 2024 #2 Skrevet 12. september 2024 Jeg kjøper ofte en ferdig wokblanding, helst en av Findus sine, eller en wokblanding fra grønnsakshylla. Steker kylling/svin/okse hvis jeg vil ha wok med kjøtt, laks eller scampi hvis sjømat frister mer og østerssopp hvis jeg går for vegetarisk. Til kjøtt bruker jeg gjerne soyasaus og ketjap manis. Til laks eller scampi syns jeg det kan være godt med en eller annen søtsur saus og til vegetar blir det gjerne soyasaus, ketjap manis, østerssaus og en liten skvett sesamolje. Til alle bruker jeg ingefær og hvitløk når jeg steker det valgte proteinet og jeg smaker som regel til med chili i en eller annen form under veis. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Skrevet 12. september 2024 Jeg bruker soyasaus, hvitløk, chili og limesaft (som jeg presser ut av limen. Noen ganger bruker jeg også litt sesamolje, hvis jeg har og evt litt fersk ingefær. Og så har jeg fersk koriander og ristede, salte peanøtter på den ferdige maten. Anonymkode: 57790...87b 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 Quinoasaus. Anonymkode: 95aae...81f
Metalbitch Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 (endret) Veldig glad i teriakisaus, kjøper ferdig på pose. Passer spesielt godt til laksewok; laks, paprika, sukkererter, gulrot, sweet chilisaus og noen form for nudler eller ris. Endret 12. september 2024 av Metalbitch Skrivefeil 1
Roci Skrevet 12. september 2024 #6 Skrevet 12. september 2024 Lager selv etter følgende oppskrift: 5 ss soyasaus 3 ss sesamolje 2 ts riseddik/hvitvinseddik/eplesidereddik 1 ss honning eller lønnesirup 1 ss Sriracha Sper evt ut med litt kraft/buljong og tykner med maizenna. Har av og til hvitløk, ingefær og lime i også. 1 1
Hateridioter Skrevet 12. september 2024 #7 Skrevet 12. september 2024 Noen ganger laget jeg sausen selv og noen ganger kjøper jeg ferdig saus. Har ikke noen favoritt siden jeg liker best variasjon.
Mardina Skrevet 12. september 2024 #8 Skrevet 12. september 2024 Går stort sett i teriaky saus på pose. Veldig glad i den smaken 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå