AnonymBruker Skrevet 12. september #81 Del Skrevet 12. september Sofie Maria skrev (5 timer siden): Veldig gode tanker om spisingen, men hva skal han spise? Han kommer hundre prosent å gå sulten (ja bokstavelig talt) og jeg vet dette ikke er mitt problem/ansvar men får likevel vondt. Han gjør ikke det, han finner ut av det og kommer seg på bena eller så snylter han på noen andre. Du havnet i et alvorlig medavhengighetsforhold hvor du tror han ikke greier seg uten deg. Er det han som ikke greier seg, eller du som ikke greier deg uten noen å ta deg av? Anonymkode: 7f395...a80 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 12. september #82 Del Skrevet 12. september Sofie Maria skrev (7 timer siden): men alle mine venner mener det samme som deg.. at jeg rett å slett må dumpe han for godt siden han ikke respekterer meg. Hør på vennene dine som også ser dette fra første tribune. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #83 Del Skrevet 12. september Dette velger du jo 100% selv. Anonymkode: d0d12...562 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 12. september #84 Del Skrevet 12. september Du må bli sterkere, og lære deg å si nei. Det er den eneste måten. Hvis han sier han skal vippse deg, så be han vippse med en gang. Han sitter bokstavelig talt med telefonen når han sender deg melding, og han trenger bare åpne vipps-appen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #85 Del Skrevet 12. september Det er tydeligvis vanskelig for deg ts. Du ilegger dette dyret, og ham en masse følelser gjennom hele tråden. Du er redd for å avslutte fordi du tror du ikke får se dyret igjen, du omtaler deg som alenemor om du får det, ig er redd for forholdet mellom ham og dyret fordi dyret er så glad i ham. Dette er en psykisk sørpe så det holder, og du må våkne opp og innse at du kan bare passe på deg selv. Han utnytter dette dyret for å få penger av deg, og du er så redd for at han ikke skal ha til mat og alkohol og snus, at du bare fortsetter å gi. Du sier du har penget oppspart, men hvor lang tid før de tar slutt, og hva tror du skjer da? Da er han borte ute av livet ditt og med dyret, han finner seg en ny dame til å spandere på seg og da er du ute. Beklager at jeg sier dette til deg, men du må bare trekke deg vekk og la ham seile egen sjø, før du blir stående med ingenting. Anonymkode: 7f395...a80 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #86 Del Skrevet 12. september Det er ikke normalt å bruke sparepengene sine på å handle luksusvarer til eksen sin, han utnytter deg! Beklager å si det, men han kommer aldri til å stoppe så lenge du opprettholder kontakten, fordi han lett vet hvordan han skal manipulere seg for å få viljen sin. nå vet jeg ikke om du jobber eller ikke. Men jeg fikk boliglån som uføretrygdet med barn. Om du har mye oppspart tipper jeg det ordner seg for deg også❤️ regner med det er du som har betalt for katten/hunden. Står kontrakten og chippen i ditt navn? Du har sikkert bevis og kvitteringer på at du betaler alt hos dyrlege osv. få iglen ut av livet ditt og kom deg videre! Høres ut som du har sunnere venne i livet ditt som ønsker deg vell Anonymkode: fd801...9f8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #87 Del Skrevet 12. september Sofie Maria skrev (3 timer siden): Uansett basert på svarene jeg har fått har jeg bestemt meg for å ta en alvorsprat med han hvor jeg legger frem nye regler for vår relasjon også må jeg følge det opp med konkret handling og se hva som skjer. Alvorsprat. LOL. Mannen kommer til å forsøke å snylte på deg så lenge du er i livet hans. Anonymkode: 1d25a...4a4 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #88 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er ikke en venn! Anonymkode: d9794...743 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #89 Del Skrevet 12. september Et tips på butikken er å droppe kurv, bær med deg de tingene du trenger i hende dine og om han legger ting på samlebåndet så legger du en slik skilleblokk mellom. Dette etter å ha sagt til han at nå er det helt slutt, du har ikke råd til å kjøpe mer enn det du har planlagt. Ingenting ekstra. Anonymkode: 5f72f...544 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #90 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Få deg en ekstra jobb så du har mer penger på deg selv. Ikke er det et alternativ å si fra og ikke vil du avslutte, da får du få bedre inntekt. Han forventer helt hemningsløst at du kjøper det han trenger og vil ha. Du legger til rette for at han ikke får seg jobb eller bedre råd, for du stopper jo ikke å legge ut, hvorfor skal han ta seg sammen da? Anonymkode: 7f395...a80 Si fra et absolutt alternativ og som jeg skrev i går, jeg skal jo det !❤️. Har jo snakket med han før, eneste problemet er at han er veldig dårlig å respektere meg (som mange riktig skriver her i tråden 😔) så jeg må nok bare ta voksentrusene på aka dette blir siste prat og hvis det fortsetter i samme gamle tralten så må jeg ta konsekvensene av det og avlyse vårt vennskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #91 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke normalt å bruke sparepengene sine på å handle luksusvarer til eksen sin, han utnytter deg! Beklager å si det, men han kommer aldri til å stoppe så lenge du opprettholder kontakten, fordi han lett vet hvordan han skal manipulere seg for å få viljen sin. nå vet jeg ikke om du jobber eller ikke. Men jeg fikk boliglån som uføretrygdet med barn. Om du har mye oppspart tipper jeg det ordner seg for deg også❤️ regner med det er du som har betalt for katten/hunden. Står kontrakten og chippen i ditt navn? Du har sikkert bevis og kvitteringer på at du betaler alt hos dyrlege osv. få iglen ut av livet ditt og kom deg videre! Høres ut som du har sunnere venne i livet ditt som ønsker deg vell Anonymkode: fd801...9f8 Takk for svar❤️🥰. Chipen er på meg, men han anser den 4bente som sin. Jeg er liksom «bonusforelder» eller hva enn man skal kalle det sett med hans øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #92 Del Skrevet 12. september Sofie Maria skrev (5 minutter siden): Takk for svar❤️🥰. Chipen er på meg, men han anser den 4bente som sin. Jeg er liksom «bonusforelder» eller hva enn man skal kalle det sett med hans øyne. Du skrev i tråden at du har noen diagnoser, har du en ressursperson i livet ditt som kan støtte og hjelpe deg med ting? For hvis chipen er på deg, så er ikke du en bonusforelder... øh.. du er juridisk eier. Anonymkode: 7f395...a80 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #93 Del Skrevet 12. september Sofie Maria skrev (14 minutter siden): Si fra et absolutt alternativ og som jeg skrev i går, jeg skal jo det !❤️. Har jo snakket med han før, eneste problemet er at han er veldig dårlig å respektere meg (som mange riktig skriver her i tråden 😔) så jeg må nok bare ta voksentrusene på aka dette blir siste prat og hvis det fortsetter i samme gamle tralten så må jeg ta konsekvensene av det og avlyse vårt vennskap. Ja bare stopp det, ikke mer penger ut på ham. Han kommer jo ikke til å gi seg med å be og spørre, bare kutt ham av og si at det heretter ikke går. Hvis han truer med at du ikke får se dyret igjen så får du a) se hva slags venn han egentlig er. B) opplyse om at du er juridisk eier. Anonymkode: 7f395...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. september #94 Del Skrevet 12. september Hvorfor har du ikke pratet med han om dette enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #95 Del Skrevet 12. september Han fortsetter å bruke deg fordi han kan. Om han ikke kan det blir han nødt til å klare seg selv, og det klarer han. Sett opp et regnskap, jeg leser du er redd for det, men gjør det. Det vil være en vekker for deg. Vis han hvor mye han har fått av deg og si at dette ikke er bærekraftig. Si at du trenger avstand og flytt ut! Han har tydeligvis rusproblemer (og andre problemer) som du er med på å finansiere. Denne fyren har ingen respekt for deg eller seg selv, og vil bruke deg for alt du er verdt. Han har problemer som du ikke kan fikse, og han så innse det og ønske å fikse det selv. Ganske riktig, vil han fade deg ut når du ikke lenger er nyttig for han eller tilfører han noe han trenger. Men det er det som vil være til det beste for deg. Kanskje også for han. Anonymkode: f8d39...d9b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #96 Del Skrevet 12. september Sofie Maria skrev (38 minutter siden): Si fra et absolutt alternativ og som jeg skrev i går, jeg skal jo det !❤️. Har jo snakket med han før, eneste problemet er at han er veldig dårlig å respektere meg (som mange riktig skriver her i tråden 😔) så jeg må nok bare ta voksentrusene på aka dette blir siste prat og hvis det fortsetter i samme gamle tralten så må jeg ta konsekvensene av det og avlyse vårt vennskap. Han respekterer deg ikke fordi du lar deg utnytte dessverre. Men jeg heier på deg, på med voksentrusene og si ifra i klartekst 💪 og vet du, det er faktisk ikke noe tap for deg å miste en sånn person. Du er juridisk eier av dyret så så fort du får et sted du kan ha dyret kan du ta det tilbake, fokuser heller på det fremover. Anonymkode: 9f431...06f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #97 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Et tips på butikken er å droppe kurv, bær med deg de tingene du trenger i hende dine og om han legger ting på samlebåndet så legger du en slik skilleblokk mellom. Dette etter å ha sagt til han at nå er det helt slutt, du har ikke råd til å kjøpe mer enn det du har planlagt. Ingenting ekstra. Anonymkode: 5f72f...544 ❤️🥰👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #98 Del Skrevet 12. september (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skrev i tråden at du har noen diagnoser, har du en ressursperson i livet ditt som kan støtte og hjelpe deg med ting? For hvis chipen er på deg, så er ikke du en bonusforelder... øh.. du er juridisk eier. Anonymkode: 7f395...a80 så chip er det samme som juridisk eier? Når det gjelder hjelpeperson -jg hadde det tidligere, men ikke nå siden jeg har blitt gitt litt opp av helsetjenesten/kommunen og jeg orker ikke kjempe den kampen. De syns det er vanskelig å hjelpe meg siden jeg har vansker å ta imot hjelp. Endret 12. september av Sofie Maria 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #99 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja bare stopp det, ikke mer penger ut på ham. Han kommer jo ikke til å gi seg med å be og spørre, bare kutt ham av og si at det heretter ikke går. Hvis han truer med at du ikke får se dyret igjen så får du a) se hva slags venn han egentlig er. B) opplyse om at du er juridisk eier. Anonymkode: 7f395...a80 ❤️🥰 du har helt rett, jeg har jo egentlig lite å tape på å stoppe minibanken - eneste som skjer er at jeg vil se kjernen av vårt forhold, om det bare er godene han vil ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 12. september Forfatter #100 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han respekterer deg ikke fordi du lar deg utnytte dessverre. Men jeg heier på deg, på med voksentrusene og si ifra i klartekst 💪 og vet du, det er faktisk ikke noe tap for deg å miste en sånn person. Du er juridisk eier av dyret så så fort du får et sted du kan ha dyret kan du ta det tilbake, fokuser heller på det fremover. Anonymkode: 9f431...06f enig ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå