Sofie Maria Skrevet 21. september Forfatter #461 Del Skrevet 21. september lillevill skrev (23 timer siden): Ja, jeg er enig. Dyret greier seg nok, og ts navn står på chipen så. Men det er nok vanskelig for ts å forstå. Kan du forklare hva du mener her? ❤️ In getting confused siden det ene sekundet på tråden her er pusen min i livsfare med han og neste sekund er den robust og klarer seg fint hvem enn som passer den 🤷♀️. Faller litt av lasset på hva som egentlig menes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #462 Del Skrevet 21. september Går mot strømmen her og mener ts skal hente dyret og plassere det midlertidig hos noen hun kjenner. Katta får det ikke bra hos han. Dessuten er ts juridisk eier av dyret og kan gjøre det uten at eksen har noen sak. Anonymkode: 8b705...392 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #463 Del Skrevet 21. september Vil bare minne om at de fleste menn liker å mishandle katter.. så jeg hadde fjernet den asap og plassert den hos noen midlertidig om du ikke kan ta med katten hjem til deg. På vestlandet er det flere menn som har flådd katter for gøy og kastet de på havet. Fordi de syns det er gøy. Beviser jo at de fleste menn mangler empati, inkludert exen din ts. Han er sosiopat eller noe garantert. Og jeg hadde anmeldt at han slo deg. + kontaktet foreldrene hans og fortalt hva slags patetisk snylter og voldelig drittsekk de har av en sønn. ETTER at du har hentet katten vel og merke. Anonymkode: b7be1...f3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. september #464 Del Skrevet 21. september Høres veldig ut som at du er venn med han "helt av årsaker du ikke orker å skrive", og at han er venn med deg forsi du lar han snylte på deg, i og med at han truer med å ikke være venn med deg hvis du faktisk setter grenser for han. Da hadde jeg satt ned foten og latt han gå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #465 Del Skrevet 21. september Jeg har vart i heltlike situasjoner i to forhold(!) De karene der er bare dritt! Styr unna. Aldri lån de penger for det får du aldri igjen. En skikkelig mann hadde villet være generøs med deg eller delt likt, ikke omvendt. Anonymkode: 06b59...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 21. september #466 Del Skrevet 21. september Jeg forstår ikke problemet. Det er jo bare å la være å betale for ham? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #467 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vil bare minne om at de fleste menn liker å mishandle katter.. så jeg hadde fjernet den asap og plassert den hos noen midlertidig om du ikke kan ta med katten hjem til deg. På vestlandet er det flere menn som har flådd katter for gøy og kastet de på havet. Fordi de syns det er gøy. Beviser jo at de fleste menn mangler empati, inkludert exen din ts. Han er sosiopat eller noe garantert. Og jeg hadde anmeldt at han slo deg. + kontaktet foreldrene hans og fortalt hva slags patetisk snylter og voldelig drittsekk de har av en sønn. ETTER at du har hentet katten vel og merke. Anonymkode: b7be1...f3f Hva i alle dager?! Dette er helt sjukt å skrive/mene, for det er absolutt ikke sant! Hvordan i alle dager kan du mene noe slikt, for det stemmer overhode ikke! Anonymkode: a1306...cda 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 21. september #468 Del Skrevet 21. september Sofie Maria skrev (1 time siden): Kan du forklare hva du mener her? ❤️ In getting confused siden det ene sekundet på tråden her er pusen min i livsfare med han og neste sekund er den robust og klarer seg fint hvem enn som passer den 🤷♀️. Faller litt av lasset på hva som egentlig menes. Og det kan jeg forstå kjære deg. Det som jeg og flere andre mener er at du må sette din egen sikkerhet først. Og at du ikke helt ser det sånn. Synes jeg. Det bekymrer meg litt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #469 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil bare minne om at de fleste menn liker å mishandle katter.. Nei, de fleste menn liker ikke det. Hva har du røyka? Anonymkode: 9f431...06f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 21. september #470 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Går mot strømmen her og mener ts skal hente dyret og plassere det midlertidig hos noen hun kjenner. Katta får det ikke bra hos han. Dessuten er ts juridisk eier av dyret og kan gjøre det uten at eksen har noen sak. Anonymkode: 8b705...392 Hun bør ikke dra alene. Hun blir jo da helt forsvarsløs.fyren kommer til å klikke om hun drar å henter den. Noen andre må lure katten fra han. Dette er en tidligere straffedømt som har sittet i fengsel. Ts er redd at han skal komme etter henne om hun tar katten. Derfor må han lures. Når katten bare forsvinner så bryr han seg ikke mer og har dermed ikke mer agenda med ts. Og så vil han glemme henne evt finne noen andre å bruke. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #471 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, de fleste menn liker ikke det. Hva har du røyka? Anonymkode: 9f431...06f I følge forskning så er det flest menn som mishandler dyr. De som flådde katter på vestlandet var neppe søte kvinner, for å si det sånn. Det er også en sammenheng med dyremishandling og vold mot mennesker. Vet det finnes menn som er glad i dyr, men tror ikke de er i flertall. Legger ved noen links: Mishandling av kattar i Vestnes kommune – dyrevernsorganisasjonen Potespor ber folk følge med – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio Om sammenhengen mellom vold mot dyr og vold mot mennesker - NOAH - for dyrs rettigheter Dyremishandling: Hvem mishandler dyr? - Dyr og folk How Toxic Masculinity Affects Our Pets (courteouscaninesinc.com) Anonymkode: b7be1...f3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #472 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I følge forskning så er det flest menn som mishandler dyr. De som flådde katter på vestlandet var neppe søte kvinner, for å si det sånn. Det er også en sammenheng med dyremishandling og vold mot mennesker. Vet det finnes menn som er glad i dyr, men tror ikke de er i flertall. Legger ved noen links: Mishandling av kattar i Vestnes kommune – dyrevernsorganisasjonen Potespor ber folk følge med – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio Om sammenhengen mellom vold mot dyr og vold mot mennesker - NOAH - for dyrs rettigheter Dyremishandling: Hvem mishandler dyr? - Dyr og folk How Toxic Masculinity Affects Our Pets (courteouscaninesinc.com) Anonymkode: b7be1...f3f Men selv om det er flest menn som mishandler dyr så betyr ikke det at de fleste menn mishandler dyr. Anonymkode: 9f431...06f 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #473 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I følge forskning så er det flest menn som mishandler dyr. De som flådde katter på vestlandet var neppe søte kvinner, for å si det sånn. Det er også en sammenheng med dyremishandling og vold mot mennesker. Vet det finnes menn som er glad i dyr, men tror ikke de er i flertall. Legger ved noen links: Mishandling av kattar i Vestnes kommune – dyrevernsorganisasjonen Potespor ber folk følge med – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio Om sammenhengen mellom vold mot dyr og vold mot mennesker - NOAH - for dyrs rettigheter Dyremishandling: Hvem mishandler dyr? - Dyr og folk How Toxic Masculinity Affects Our Pets (courteouscaninesinc.com) Anonymkode: b7be1...f3f Du må lære deg å skille mellom begreper. Herre. Det er jo en enorm forskjell på "flest menn i forhold til kvinner" og "de fleste menn". Anonymkode: d9f07...199 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. september #474 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): I følge forskning så er det flest menn som mishandler dyr. De som flådde katter på vestlandet var neppe søte kvinner, for å si det sånn. Det er også en sammenheng med dyremishandling og vold mot mennesker. Vet det finnes menn som er glad i dyr, men tror ikke de er i flertall. Legger ved noen links: Mishandling av kattar i Vestnes kommune – dyrevernsorganisasjonen Potespor ber folk følge med – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio Om sammenhengen mellom vold mot dyr og vold mot mennesker - NOAH - for dyrs rettigheter Dyremishandling: Hvem mishandler dyr? - Dyr og folk How Toxic Masculinity Affects Our Pets (courteouscaninesinc.com) Anonymkode: b7be1...f3f Jeg vet om flere "søte damer" som er psykopater. En av dem sprengte en katte i biter. Hun putta den i en postkasse med massevis av kinaputter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #475 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): I følge forskning så er det flest menn som mishandler dyr. De som flådde katter på vestlandet var neppe søte kvinner, for å si det sånn. Det er også en sammenheng med dyremishandling og vold mot mennesker. Vet det finnes menn som er glad i dyr, men tror ikke de er i flertall. Legger ved noen links: Mishandling av kattar i Vestnes kommune – dyrevernsorganisasjonen Potespor ber folk følge med – NRK Møre og Romsdal – Lokale nyheter, TV og radio Om sammenhengen mellom vold mot dyr og vold mot mennesker - NOAH - for dyrs rettigheter Dyremishandling: Hvem mishandler dyr? - Dyr og folk How Toxic Masculinity Affects Our Pets (courteouscaninesinc.com) Anonymkode: b7be1...f3f Du er jo helt på viddene! Selv om det er flest menn som mishandler dyr, så betyr ikke det at alle menn gjør det. Uten at jeg har kilder på det, så tror jeg at de fleste menn ikke mishandler dyr! Hvorfor tror du så dårlig om menn? Anonymkode: a1306...cda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 21. september #476 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vil bare minne om at de fleste menn liker å mishandle katter.. så jeg hadde fjernet den asap og plassert den hos noen midlertidig om du ikke kan ta med katten hjem til deg. På vestlandet er det flere menn som har flådd katter for gøy og kastet de på havet. Fordi de syns det er gøy. Beviser jo at de fleste menn mangler empati, inkludert exen din ts. Han er sosiopat eller noe garantert. Og jeg hadde anmeldt at han slo deg. + kontaktet foreldrene hans og fortalt hva slags patetisk snylter og voldelig drittsekk de har av en sønn. ETTER at du har hentet katten vel og merke. Anonymkode: b7be1...f3f Det er en enorm forskjell mellom «flest menn» og «de fleste menn». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #477 Del Skrevet 22. september Sofie Maria skrev (13 timer siden): Tusen takk ♥️! Jeg vil ikke være sta eller dum, men har mine egne tanker om hele situasjonen og det virker som noen her inne blir sint på meg/provosert av det.. Jeg har vært på telefon med krisesenteret i dag og hun hadde følgende råd - Jeg burde dra til legen å få dokumentert blåmerkene. Jeg har krav på gratis time hos advokat som kan vurdere mine sjanser med tanke på en evnentuell anmeldelse. Jeg fikk time til uka for videre prat/ oppfølging. Hun rådet meg til å ikke spørre om råd/skrive mer med fremmede på internett.. 🫢 Skaper mer forvirring mente hun i en allerede vanskelig situasjon. Hun mente jeg hadde gode tanker og refleksjoner angående min sikkerhet/pus sin sikkerhet - enn så lenge jeg ikke gjør noen store handlinger som provoserer er pussen trygg. Desutten mente hun at situasjonen med pus behøver jeg ikke ta noe standpunkt til akkurat nå, min sikkerhet var pri nr 1 sa hun. Jeg er veldig stolt av deg og synes det er veldig bra du tok den telefonen til krisesenteret, jeg kan tenke meg hvor vanskelig det var for deg. Jeg er enig med den damen om at katten er ikke en prioritet nå, din sikkerhet er det. Jeg er 100% sikker på at katten og gubben klarer seg uansett, en av de første tingene i denne tråden er at han får støtte og resurser fra også andre rundt seg her, du er ikke den eneste han har fått penger og mat fra. Hvor enn tragisk det er så håper jeg det kan være en trøst og bekreftelse for deg at om så du forsvinner fra deres liv, så kommer dette til å gå greit for dem. Denne saken skiftet prioritet ekstremt fort da han ble fysisk mot deg, og han slo deg ikke én gang i affekt, du skrev at du kom deg unna/dukket unna de andre slagene til han vred armen rundt og liksom skulle knekke den. Det er forskjellige grader av vold, og dette er den der han fortsetter til han har deg hvor han vil. Altså vold er vold, men det er forskjell på én handling i affekt og stoppe der, og noen som fortsetter til de har deg i lås. Det er en farlig mann og en farlig situasjon, han er villig til å utpresse deg fysisk for å få det som han vil. Jeg ville for alvor vurdert å overlate katten til ham, la de klare seg, og kun tenke på meg hvis jeg var deg. Tro meg de klarer seg helt fint, og hvis ikke, fåt katten et nytt hjem hos noen andre. Du må ikke la omtanken for katten gå over ditt ve og vel, i denne sammenhengen er katten minst viktig av alt om du skjønner. Anonymkode: 7f395...a80 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #478 Del Skrevet 22. september lillevill skrev (12 timer siden): Hun bør ikke dra alene. Hun blir jo da helt forsvarsløs.fyren kommer til å klikke om hun drar å henter den. Noen andre må lure katten fra han. Dette er en tidligere straffedømt som har sittet i fengsel. Ts er redd at han skal komme etter henne om hun tar katten. Derfor må han lures. Når katten bare forsvinner så bryr han seg ikke mer og har dermed ikke mer agenda med ts. Og så vil han glemme henne evt finne noen andre å bruke. Hvor har jeg skrevet at hun bør dra alene? Hun bør få med seg politiet eller noen andre mannlige familiemedlemmer for å hente katten. Men det vil nok ikke TS for da må hun samtidig kutte ut mannen, og det vil hun ikke. Anonymkode: 8b705...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 22. september #479 Del Skrevet 22. september (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor har jeg skrevet at hun bør dra alene? Hun bør få med seg politiet eller noen andre mannlige familiemedlemmer for å hente katten. Men det vil nok ikke TS for da må hun samtidig kutte ut mannen, og det vil hun ikke. Anonymkode: 8b705...392 Du skrev at hun skulle hente dyret hos en straffedømt kriminell ( som har sittet i fengsel) som har prøvd å vri om armen på henne og brukt henne for 10 000 kr hver mnd for gud vet hvor lenge.... TS har autisme. Jeg ble bekymret for at hun skulle ta deg bokstavelig og dra å hente det, uten å tenke over sin egen sikkerhet. Men jeg mente ikke å krangle med deg og jeg forstår du mente det godt, jeg ville bare presisere viktigheten av at HUN ikke drar, men får noen til å gjøre det for seg. Jeg er enig i at katten bør få et nytt godt hjem, men at det gjøres på en lur måte slik at den eks kriminelle fyren (edit) IKKE får en grunn til å plage henne. Endret 22. september av lillevill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #480 Del Skrevet 22. september lillevill skrev (4 timer siden): Du skrev at hun skulle hente dyret hos en straffedømt kriminell ( som har sittet i fengsel) som har prøvd å vri om armen på henne og brukt henne for 10 000 kr hver mnd for gud vet hvor lenge.... TS har autisme. Jeg ble bekymret for at hun skulle ta deg bokstavelig og dra å hente det, uten å tenke over sin egen sikkerhet. Men jeg mente ikke å krangle med deg og jeg forstår du mente det godt, jeg ville bare presisere viktigheten av at HUN ikke drar, men får noen til å gjøre det for seg. Jeg er enig i at katten bør få et nytt godt hjem, men at det gjøres på en lur måte slik at den eks kriminelle fyren får en grunn til å plage henne. Hvor har jeg skrevet at ts skal hente dyret alene? Anonymkode: 8b705...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå