Gå til innhold

fantasi i oppfyllelse!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har en hemmelig fantasi om å bli voldtatt. (ikke sånn ufrivillig av en fremmed men at det er avtalt men at han tar meg med makt). jeg har nå funnet en mann på internett som er villig til å gjøre det med meg! vi har ikke møttes før men vi har avtalt et møte på lørdag. vi er litt uklare i detaljene ennå men dette har vi kommet fram til hittil: jeg skal late som jeg er en loddselger og skal ringe på hos ham. han vil da invitere meg inn på "kaffe og kaker" men istedet voldtar han meg! jeg gleder meg vilt :) har noen av dere vært med på noe slikt før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, noe slik har jeg aldri gjort, og heller aldri ønsket å gjøre. Bare en liten ting, tror det kan være veldig lurt å avklare alle detaljer før dere møtes. Jeg tror også at dere bør møtes et par ganger før dere gjennomfører dette, siden dere ikke kjenner hverandre fra før. Synes i grunn dette hørtes skummelt ut jeg.

Skrevet

Jeg ville vært veldig forsiktig med å skulle møte han, gå inn til han og la han ha sex med deg (eller "voldta" om du vil) første gang du møter fyren :forvirret: Skal jeg være helt ærlig så høres det tankeløst ut å gå med på noe sånt uten å ha møtt mannen noen ganger..

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det er kanskje en idé å treffe ham en gang først? På et offentlig sted?

Så kan du finne ut om han er en du kan tenke deg å bli "voldtatt" av?

Hva om han er en 60 år gammel sadomachinist?

Med andre ord, du kjenner ham ikke og det kan være farlig.

Skrevet

En helt vanlig fantasi, men det opplegget du skisserer ville jeg hatt store betenkeligheter med!!! Jeg skulle ha kjent vedkommende meget godt før jeg hadde begitt meg ut på noe slikt!

Du kjenner ham ikke, du vet ikke hvordan han ser ut osv. osv. Det er stor risiko for at fantasien din ender opp med å bli langt mer virkelighetsnær enn du har drømt om og ønsker og skjer det vil jeg tro at du både kan få voldsomme ettervirkninger i tillegg til at du har en dårlig sak.

Skrevet

Det der er jo ren og skjær galskap!!

Du vet aldri hva som kommer til å skje, og tenkt om du virkelig får kalde føtter og fyren tror dette er en del av "spillet"...

Jeg ville aldri ha gjort det, selv det å si jatakk til vanlig sex med en du aldri har møtt før er skummelt nok i mine øyne.

Tenk deg nøye om!

Gjest LoisLane
Skrevet
jeg har en hemmelig fantasi om å bli voldtatt. jeg har nå funnet en mann på internett som er villig til å gjøre det med meg!

Det vil jeg tro.

For å gjenta andre: Dette er galskap! Møt fyren først, og avtal detaljer og eventuelt kodeord ( i stedet for nei). Er han seriøs, bør han gå med på det.

Skrevet

Nei nei nei.....

Tenk det godt om før du møter denne mannen.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Uff.. Tør du virkelig dette når du ikke har møtt mannen før? Det er ikke sikkert han er den han utgir seg for..

*grøss*

Skrevet

Hva om han virkelig voldtar deg da???

Nytter ikke å protestere om du plutselig får "kalde føtter" midt i økten da....

Tror du virkelig bør tenke deg om før du gjennomfører noe så drastisk...

Skrevet

Er det rart at kvinnfolk blir voldtatt! :forvirret:

Går det galt har du bare deg selv og takke :overrasket:

Skrevet
En helt vanlig fantasi, men det opplegget du skisserer ville jeg hatt store betenkeligheter med!!! Jeg skulle ha kjent vedkommende meget godt før jeg hadde begitt meg ut på noe slikt!

Du kjenner ham ikke, du vet ikke hvordan han ser ut osv. osv. Det er stor risiko for at fantasien din ender opp med å bli langt mer virkelighetsnær enn du har drømt om og ønsker og skjer det vil jeg tro at du både kan få voldsomme ettervirkninger i tillegg til at du har en dårlig sak.

ENIG!!

Oi oi oi oi oi oi oi!!! Dårlig idé!!!!! :overrasket:

Skrevet

Det er totalt overflødig av meg å si at dette er en dum ide etter at så mange allerede har advart deg mot dette. Men allikevel, her kommer det igjen.

Dette er en dum ide!

Møt fyren først. Bli kjent med han. Det er fullt mulig å få utløp for slike fantasier selv med folk en kjenner. Husk; det er ikke frykten du er ute etter her, men underkastelsen. Hvis du gjør dette med noen du aldri har møtt er sjansene store for at du vil oppleve noe du overhode ikke var ute etter å måtte gå igjennom.

Skrevet

For det første blir jeg provosert av at du kaller det for voldtekt, for det er det virkelig ikke. Å bli voldtatt har IKKE noe med dette å gjøre, for da er ikke den ene med på det i det hele tatt. Så vær så nsill og slutt å kalle det for voldtekt, for jeg tviler på at de som har blitt voltatt vil synes det er gøy å lese om dette.

Når det er sagt, så lurer jeg på hvordan du kan stole på en person etter å ha snakket med han på Internett? Greit dere planlegger dette, men hvilke garantier har du for at han holder seg til det dere har snakket om?

Men men, regner med at du er voksen og tar ansvar for deg selv. Men personlig syns jeg det er utrolig naivt av deg, og som kan ende opp med noe du aldri kommer til å glemme, og da tenker jeg ikke på det som en positiv opplevelse.

Gjest marthepia
Skrevet

Dette synes jeg hørtes skummelt ut. En mann som du har snakket med på internett..nja..litt skummelt det. Man vet jo aldri hva/hvem man møter der. Kanskje denne mannen er helt psyko?! det kan du da ikke vite?

Jeg hadde aldri gjort dette...

Gjest GreenSky
Skrevet

Det må du ikke finne på å gjøre! Tenk på din egen sikkerhet!

Hva vet du om fyren? Kanskje han er ustabil? Har kjønnssykdommer? Er voldelig?

Skrevet

Jeg sier bare som alle andre her jeg, dette må du ikke finne på å gjøre uten å treffe fyren først!! Galskap!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Dette høres mildt sagt uforsvarlig ut.

Jeg ser for meg at dette lett kan ende som en faktisk voldtekt. Men da står du jo i en ganske dårlig stilling i forhold til anmeldelse ettersom dere faktisk hadde avtalt å treffes for sex.

Det er store forskjeller mellom fantasi og handling, og selv om tanken om dette kan være forlokkende, kan det veldig lett utarte seg som skremmende og som noe man vil trekke seg fra når man først står i situasjonen.

Og hvis mannen ikke har stilt spørsmål rundt dette, ringer varselsbjellene med enda større kraft i mitt hode.

Skrevet

En jente jeg kjente lenge siden, fortalte meg at hun hadde en gang en fantasi om å bli voldtatt. Men så ble hun kjent men en jente som virkelig hadde blitt det, og som fortalte hvordan det var.

Det ble raskt slutt på fantasiene ...

Skrevet

Stakkars fyr. At han tør!!

Vips, så blir han anmeldt for voldtekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...