AnonymBruker Skrevet 11. september #21 Del Skrevet 11. september Jeg liker det! Anonymkode: 81638...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #22 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er fint og kult! Men personlig tenker jeg automatisk på Henry Rinnan, så ville ikke gitt mitt eget barn det navnet. Anonymkode: 33792...035 Fint navn ! Men det er vel ikke alle som vet hvem Henry Rinnan var, i allfall ikke folk under 40-50. Anonymkode: 6ffdf...439 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #23 Del Skrevet 11. september Henrik er bedre. Anonymkode: 70fd1...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumkonto Skrevet 11. september #24 Del Skrevet 11. september Fint navn. Har selv vurdert det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #25 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi vurderer å gi barnet vårt navnet Henry. Hva synes du om navnet? Anonymkode: 9f884...9e5 Elsker Henry, var på topp tre hos oss ❤️ Anonymkode: 38bb4...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #26 Del Skrevet 11. september Veldig fint! Anonymkode: 4e092...77d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 11. september #27 Del Skrevet 11. september Henry er ålreit. Hvis du skriver det med store bokstaver og utropstegn, så er det nesten som å høre Sven Nordin rope det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #28 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fint navn ! Men det er vel ikke alle som vet hvem Henry Rinnan var, i allfall ikke folk under 40-50. Anonymkode: 6ffdf...439 Da er det noe riv ruskende galt.. Anonymkode: 0dabb...d5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #29 Del Skrevet 11. september Om jeg får en sønn skal han hete Henry, synes det er utrolig fint❤️ Robust, internasjonalt - men samtidig et stødig «Norskt» navn. Anonymkode: d55a2...767 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 11. september #30 Del Skrevet 11. september Henry er bare en forkortelse for Henrik. Et simpelt navn som jeg forbinder med «gatas skrekk» i min barndom Henrik er mye bedre….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #31 Del Skrevet 11. september Henry er drit kult! Jeg har en Henrik, det synes jeg er et søtere navn. Anonymkode: d3c65...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #32 Del Skrevet 11. september Syns det er pent skriftlig, men syns det lyder litt rart på ulike dialekter Anonymkode: 5bcc7...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 11. september #33 Del Skrevet 11. september Fint hvis det passer til etternavnet. Ikke til et typisk norskklingende etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 11. september #34 Del Skrevet 11. september Synes det er kult, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #35 Del Skrevet 11. september Egentlig pent, men jeg assosierer det også med Rinnan på norsk. Sikkert fordi det er såpass lite brukt, har jo ikke samme assosiasjon til Oliver. Anonymkode: 1a853...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #36 Del Skrevet 11. september For meg er det et gammel manns navn Anonymkode: 31942...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #37 Del Skrevet 11. september Elsker det Anonymkode: 9f42d...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #38 Del Skrevet 11. september Henry er et av favorittnavnene mine. Om ikke mannen var uenig så hadde sønnen vår hatt det navnet. Ser en del nevner Henrik som også er et kjempefint navn, men da må man regne med å få 3-4 stk i klassen med samme navn noe jeg ville prøvd å unngå. Begynner å bli oppbrukt også. hilsen 90 talls barn som også husker mot i brøstet, men det gjør ikke navnet mindre kult. Anonymkode: e48a3...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 11. september #39 Del Skrevet 11. september Liker å Henry. Det som vi fant ut er at det er et navn som gikk igjen i begge familiene her. Så vi tenkte hvis vi hadde fått gutt nr 2 hadde det blitt et navn vi kom til å bruke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. september #40 Del Skrevet 11. september Fint! Dock kan Harry vara smeknamn för Henry (prins Harry heter Henry egentligen) så kanske inte helt optimalt i Norge? Men liker du det så kör på vem bryr sig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå