Gå til innhold

Gratis fotoredigeringsprogram


Skravla

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste?

Jeg håper noen kan tipse meg om et enkelt og greit program for å bearbeide digitale fotografier.

Jeg har en 14-åring som har begynt å synes foto er spennede, men synes det er kjipt å bare lagre bildene. Hun er ikke veldig avansert innen data - så enkelt i bruk og på norsk må det være.

Håper noen har et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å lære seg photoshop. Men det koster penger, da.

Det finnes der i mot billigversjon av PS - ment for vanlige folk.. Tror det henter noe slikt som "Photoshop elements"

Kjempegodt program som "proffene" bruker, men likevel kan brukes av alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop er vel det beste fotoredigeringsprogrammet,men det er vanskelig! Et annet er Picasa2.Det finnes på norsk,er lett å lære,og dessuten er det gratis :) Finner det sikkert hvis du Googler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS er ikke vanskelig! :)

Er jo bare å klikke rundt og lære seg. Dessuten finnes det mengder med websider som lærer deg "triks" :) (PS finnes også på norsk)

Ellers er enig i at gratisprogrammer er kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS er ikke vanskelig! :)

Er jo bare å klikke rundt og lære seg. Dessuten finnes det mengder med websider som lærer deg "triks" :) (PS finnes også på norsk)

Ellers er enig i at gratisprogrammer er kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Photoshop er kanskje ikke vanskelig, men det må læres på en annen måte enn helt enkle program. For en som ikke er så interessert i data er det ikke intuitivt nok til at det er spennende å lære det tror jeg.

Anbefaler Picasa jeg også, det er et veldig godt program, som sikkert kan føre til mer fotointeresse også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...